Goede en snelle service.

Monteur heeft goede kennis. Kennis van zaken.

Zeer snelle goeie service

Na mijn telefoontje over lekkage werd direct gezocht naar iemand die het probleem kon oplossen. De lekkage werd verholpen en voor een ander probleem werd ook een oplossing aangedragen. Prettig contact zowel met degene die het telefonische gedeelte deed als met de monteur.

Kwaliteitswerk afgeleverd

Ze beginnen op tijd, werken stug door, maken niks kapot, doen hun werk goed en ruimen aan het eind van de dag alles netjes op. Daarnaast vriendelijk in de omgang.

Communicatie & uitvoering waren top

Ik ben - zoals ook over in het verleden uitgevoerde werkzaamheden - enorm te spreken over VvdB. Er werd gelder gecommuniceerd, de afspraken werden nagekomen en de werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. De uiteindelijke factuur was ook 'gewoon' in lijn met de offerte. Kortom: erg tevreden!

Deskundig en prettig geholpen.

De monteurs waren er de volgende dag al en gingen voortvarend te werk. Ze betrokken mij er bij en vroegen toestemming om bepaalde handelingen uit te voeren. Deskundig gewerkt en heel prettig in de omgang.

Vakkundig en kunnen direct komen

|Komen direct en vakkundig personeel

Vakkundig personeel

Positief. Snel en vakkundig geholpen.

Positieve ervaring met extra tip

Onze klacht is vlot en succesvol afgewikkeld. De monteur was correct en deed zijn werk op een professionele manier. Zo kregen we nog een advies voor in de toekomst. De factuur was duidelijk uitgewerkt. Tip voor Velo van der Bij. Jullie plannen een afspraak in. Het zou prettig zijn als er vooraf nog even telefonisch contact over was geweest. Over het moment van bezoek bijvoorbeeld.

Top service. Denken goed mee, doen zeer hun best!! Ben zeer tevreden.

Na melding van lekkage van verwarming 'binnen 2 dagen alles opgelost

Prettig contact bij melding van de storing. . Verbluffend snelle hulp Fijn contact met vaklui die de reparatie sne;l voltoooiden. Fijne rekening ontvangen met duidelijke tekst en uitleg. Ik hoop jullie hulp niet meer nodig te hebben ........ maar zullen een volgende keer weer graag een beroep op jullie doen Hartelijke dank G.J.Klein Gebbink.

Vlot en deskundig geholpen

Vlot en deskundig geholpen!

Super goede en snelle service!

Had een waterlekkage, na telefoontje stond er snel een monteur die het binnen een half uur heeft verholpen! Top!

Prima vakwerk geleverd

CV ketel vervangen en waterleiding aangepast. Keurig gedaan.

Super snel gereageerd

Ik belde 's-avonds voor een stroomstoring en ze konden de volgende morgen om 07.30 uur al langskomen om dit te verhelpen.

Prima prijs, maar communicatie kan beter

Ik heb een aantal weken moeten wachten op een offerte. Ik ben er meerdere keren achteraan gegaan, maar moest bij de tweede offerte erg lang wachten. De eerste offerte was er wel snel. We vonden het ook erg jammer dat wijzigingen bij het aansluiten van de meterkast niet met ons gecommuniceerd waren. We hebben aangegeven dat we bij problemen of wijzigingen graag gebeld zouden willen worden. Uiteindelijk kwamen we er zelf achter dat niet alles is gedaan zoals afgesproken. Bij navraag bleek dat er gecommuniceerd was met een leidinggevende, maar helaas niet met ons. Als we alsnog de wijzigingen wilden doorvoeren zouden we weer (een deel van) de voorrijkosten moeten betalen en de aansluitkosten.

Ervaren en gezellige monteur

40+jaren ervaring en legt goed uit wat hij gaat doen.

Heel betrouwbaar bedrijf

Combi-ketel onderhoudsbeurt gehad. Tegelijk verstopping verholpen en lamp opgehangen. Alles door 1 monteur. Prima gedaan.

prima bedrijf

gebeld half uur later was er al een monteur alles netjes afgehandeld

Deze mensen begrijpen hoe iets werkt

Door vakmensen snel en deskundig geregeld.

De reparatie is snel en vaardig uitgevoerd.

Monteur zeer deskundig Prima advies

Vakkundig, Professioneel en oplettend!

Voor onze te plaatsen laadpaal moesten er aanpassingen aan onze meterkast gedaan worden. Afspraak was snel gemaakt! Er is uiterst netjes gewerkt, en niet alleen het werk wat moest gebeuren is uitgevoerd. Door het goede doorvragen van de monteur is er ook een andere schakelaar geplaatst omdat er enorm veel vermogen van de zonnepanelen komt en naar een tussen meterkast in de schuur waar de warmtepomp staat. Dit had enkele jaren geleden het bedrijf die de warmtepomp had geplaatst al moeten doen naar het blijkt. Super blij mee want nu is erger voorkomen.

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Bedrijf denkt goed mee. Handelen snel en zijn altijd vriendelijk.

Snelle service

Correcte en snelle afhandeling van de opdracht.

De Reulver 26

7544RT Enschede