Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ventilatie te krachtig. Zuigt veel warmte uit huis in de winter. Doet winst betere isolatie teniet! Gemiste kans om rottende raampjes berging niet te vervangen door kunststof. ONBEGRIJPELIJK!

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met leidinggevende, Aannemer Goed. In te veel woningen te gelijkertijd bezig in verschillende vak-disciplines. Daardoor Bijna geen planning mogelijk met ons bewoners. De 2,5e week is anderhalve maand geworden.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met Bouwbedriif Peters verliep keurig! Alle werkmannen waren vriendelijk en zeer bereid om ongemakken aan te passen. Ik ben blij met het raam wat open kan in de huiskamer alleen jammer dat deze te dicht aan t plafond zit en dus problemen geeft met gordijnen. Betreft contact met mevr Poelman, ik had het gevoel dat zij ondanks eerder gemaakte afspraken mij een kleinere radiator aan wilde smeren in de keuken. Na meerdere mailcontact heb ik de grotere mogen houden zoals al afgesproken was. Ook de mail die ik ontving toen ik meldde dat de bewoners zich zorgen maakte over valpartijen doordat het pad naar de voordeur bij ons steiler is dan een blok verderop, kwam bij mij niet goed over. Het was mij duidelijk dat zij niet gekeken had hoe de werkelijke situatie was voordat zij antwoordde dat woongoed geen problemen verwachten maar als dat in de winter wel het geval was dat we dat konden melden. Ik voelde mij niet serieus genomen. Gelukkig hebben de bedrijven die hier bezig zijn wel ingezien dat het te steil is en als het goed is wordt dit binnenkort opgelost. Al met al bleek het langer werk dan in eerste instantie was aangegeven. Het bijwerken van de gemaakte beschadigingen aan kozijnen en muren zal ook meer tijd innemen dan gehoopt. Het bedrag van 500 euro die zowel voor onder als boven bewoners hetzelfde is vind ik als bovenbewoner niet kloppen omdat wij ook nog extra plafonds moeten schilderen die zijn vervangen en ook hier moet ik andere gordijnen aanschaffen wat dus meer kost. Ik ben wel super blij met het dubbelglas en het geluid van buiten is absoluut minder hoorbaar. Ook mijn nieuwe voordeur is prachtig! Ondertussen ben ik een stuk langer bezig met invullen dan 30 seconden zoals aangegeven in de mail ;-) Met vriendelijke groet

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het heel erg jammer dat ik op een dag thuis kwam en de mooie nieuwe witte achterdeur die ik had gekregen was ineens groen... Jammer dat dit niet is overlegd of dat ik hier geen inspraak in had. Er had meer rekening gehouden kunnen worden met het plannen van werkzaamheden en afspraken; ik woon alleen, ik werk overdag en heb een hond die niet alleen thuis kan blijven als er werkmannen bezig zijn in huis. Deze bracht ik dus steeds weg en vervolgens kwam er niemand. Ook heb ik het idee dat door het plaatsen van het dubbel glas er meer geluid vanuit de buren naar mijn huis komt. Als ik in bed lig hoor ik de buren hoesten en 's ochtends hoor ik de wekker daar af gaan. Dit is erger geworden na het plaatsen van het dubbel glas en niet prettig. Er zijn nog een aantal beschadigingen aan de kozijnen aan de binnenkant die gerepareerd Zouden worden, deze zijn nog niet gerepareerd of geschilderd. Ook zitten er zwarte handen op mijn witte muren... Dit moet dus over geschilderd worden. Al met al vind ik een vergoeding van 100 euro dan erg weinig. Verder wel hele vriendelijke mannen die hier kwamen werken!

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tips: Bewoners tijdig informeren wannner wat gedaan wordt, ook ná een informatiebrief. Zo kreeg ik zomaar iemand aan de deur met de mededeling dathij mijn onlangs geplaatste ramen op dat.moment wilde vervangen wegens een fout. Ik wist nergens van. Verder niets dan lof voor de uitvoerders.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werd wel goed overlegd wanneer de werkzaamheden gingen plaatshebben. Niet alles was te plannen en kwam dan op een later tijdstip. Het enige wat niet helemaal mooi is geworden is een raamkozijn in de keuken. Het houtrot is verwijderd en opgevuld nu is het kozijn een beetje beschadigd aan de binnenkant.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lekkage nog steeds niet opgelost.. Kozijnen gedeeltelijk nog een keer eruit. Ruiten niet aan de binnenzijde schoongemaakt. Vloer en plafond nog steeds niet geïsoleerd.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

werkzaamheden gingen goed ! alleen de pech dat ik vlak on der de tijdelijke werkplaats woon en door een hersenkneuzing erg gevoelig ben voor lawaai zoals de steen door midden machine maar gelukkig het einde is in zicht. De meeste info omtrent aankondiging werkzaamheden in huis ging goed!! alleen met afspraak elektriciteit ging het mis belde onverwachts aan en toen kwam niet uit Maar verder heel tevreden over hoe het is gegaan wel blij dat het achter de rug is

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is goed gegaan ben te vrede

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tevreden.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?

Bedrijfsgegevens

Buitenruststraat 235

4337ER Middelburg

06-13780022

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.