Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij vonden het best lang duren (wat ook logisch is natuurlijk, maar sommige dagen werd er niks- bijna niks gedaan). De informatie via brieven was prima. De ingang van binnen is niet mooi afgewerkt, hoop dat dit nog gedaan word?! Daarnaast zijn 3 sleutels best weinig als je ze niet kan laten bij maken.. wel wat jammer dat er wat schade is aan de muur bijvoorbeeld van de badkamer.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik wil graag toch een klacht doen over de veiligheid van de werknemers en bewoners van mijn flat. ondanks dat de heren in een omgeving werken wat van hun zo gewoon is zie ik het gevaar en had dit gemeld bij Marian. ik had haar verteld dat de veiligheid betreft stellage zijkant lift niet goed is en dat men hier niet langs kan zonder gevaar en dat het tijdens het vernieuwen van de bakstenen stukken wegsprongen richting de net gezette ramen en deuren, en niet te vergeten de brokken die naar beneden vielen. hierop werd vertelddoor marian ik weet geen andere mogelijkheid en het is maar tijdelijk en als er iets kapot gaat is het voor de verantwoording van de aannemer. dit vond ik jammer om dat te moeten horen aangezien het toch goed ging met de rest van de aanpassingen. De bestrating aan de voorkant van de flat zou nu een goed moment zijn om die ook gelijk aan te pakken aangezien we nu nog in de rommel zitten en ik al eerder een klacht over had gedaan

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben van te voren niet ingelicht over het feit dat de drempel bij de voordeur verhoogd zou worden, nu kan mijn dochter niet meer naar binnen of ik moet eerst 130 kilo over de extra drempel trekken en daar ben ik absoluut niet blij mee

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles ging naar wens nogmaals zeer tevreden

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ja geeft geen vragen waar mensen niets mee kunnen zoals referentie codes. alsof ik die zou weten voor de rest heb ik geen tips

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ontzettend aardige mannen! Hier werkten johan, willem en patrick. Van weken lang elke morgen om klokslag half 8 een drilboor naast je slaapkamerraam wordt je alleen niet echt vrolijk, vooral op je vrije dag niet. Vanaf half 9 boren ed zou iets menselijker zijn. Ook elke morgen om half 8 de mannen al in huis hebben is wel heel erg vroeg. Voor mensen die om half 8 richting hun werk gaan past de planning goed maar ik begin pas om half 10. Er zullen vast meer mensen zijn die ineens 2 uur eerder op moeten staan. Desondanks echt hele leuke werklui die heel netjes werken!!

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Schriftelijke voorlichting en bezoek vooraf vond ik erg goed. De mannen waren altijd op tijd en werkten hard!!! Tips: graag had ik van tevoren geweten welke nadelen er aan deze renovatie zitten (zie boven) en praktische tips/ oplossingen gekregen om deze nadelen mogelijkerwijs te verhelpen. Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind: dat er van tevoren aan de bewoners zelf gevraagd wordt wat of hoe zij het willen en dat er dan gekeken wordt of dit te verwezenlijken is. Zo is er bijv. de achterdeur die tevens de douche afsluit: daar is nu ondoorzichtig glas in geplaatst, waardoor we veel minder zonlicht binnen krijgen, dus warmte en licht: ik vind dit erg jammer en mis dat licht en die warmte. Als ik daar iets had willen blinderen had ik dat liever zelf gedaan zoals voorheen met alleen onderaan een geplakte strook voor deze functie. Verder is het een nadeel dat de raampjes in de schuurtjes niet meer open kunnen: als mensen daar klussen/verven wat vaak gebeurt, is het fijn dat er gelucht kan worden bijv.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is niet de bedoeling dat bouw bedrijven doorspelen aan Woongoed met wat er reilt en zeilt in huis, mits het criminele activiteiten zijn. Ik doel op dat er een werkbank in de berging aanwezig was. Dit zijn privé zaken daar moet een bouwbedrijf zich niet mee te bemoeien.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Werkzaamheden verliepen voorspoedig. Elke dag werd alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden met het resultaat.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eind controle woning door de opzichter is prima verlopen. Er is vrij snel overgegaan tot het maken van een afspraak met woongoed wat betreft de eindcontrole.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden? N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De planning werd uitstekend gehandhaafd tijdens de werkzaamheden. 4 dagen is 4 dagen gebleven. De 'probleempjes' na de 4 dagen werden snel en goed opgelost (lekkende CV-afvoer buiten, raampje dat niet goed sloot en versteld moest worden). De bestaande vloerbedekking (zeil en tapijt) werden keurig aangesloten op de nieuwe kozijnen.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel herrie rondom het huis van muziek van de steigerbouwers en sommige stonden op mijn balkon met elkaar te kletsen terwijl zij niets op het balkon te doen hadden. Dat er gerookt werd in het trappenhuis vind ik ook niet netjes. Hierdoor stinkt het in de woonkamer.

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?
5

2 sterren: slechter dan verwacht

we wachten na 2 maanden nog steeds op een vergoeding van €20,- tevens moet onze schuur nog worden opgeknapt , kortom ze zijn slordig in de afwerking !

  • Welk cijfer geeft u voor de dienstverlening van de aannemer bij het onderhoud dat in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? **
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor vriendelijkheid en behulpzaamheid?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor het nakomen van gemaakte afspraken?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor de informatie voor en tijdens het project?
  • Welk rapportcijfer geeft u de aannemer voor snelheid van de werkzaamheden?

Bedrijfsgegevens

Buitenruststraat 235

4337ER Middelburg

06-13780022

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.