Inzichten

Moeilijke dingen zijn uitgesproken en daar kan ik voor de rest van mijn leven wat mee

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Professionele mediator, met goed gevoel

Goede ervaring met Mediation Groep Twente. De mediator nam voldoende tijd tijdens de geplande gesprekken.

Deskundig

Mijn ervaring in het algemeen, open , luisterend oor ,niet oordelend,bovenal goede adviezen waar je mee verder kunt.

Warm en op maat

We konden snel terecht bij de organisatie en in overleg was er maatwerk. Openheid, compassie, humor maar ook eerlijkheid en directheid van Carolien heeft ons geholpen om samen gemotiveerd verder te gaan.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Carolien

Dankjewel Lieke voor je fijne beoordeling, daar doen we het voor! hartelijke groet van Caroline

Betrokken en scherp

Zeer betrokken en meedenkend. Spiegelend. Het heeft mij zeker meer inzicht in mezelf gegeven.

verhelderend

Door de gesprekken die ik heb gehad is het voor mij duidelijk geworden waardoor ik ben wie ik ben en waarom ik doe zoals ik doe. Hierdoor heb ik inzichten gekregen die mij op een andere manier naar situaties laat kijken en mij hebben laten inzien dat ik zelf degene ben die patronen kan doorbreken en veranderen.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Coach heeft precies gedaan wat ik nodig had

Erg fijne coachsessies gehad. Het was intensief, maar er hing een veilige sfeer om je verhaal te doen. De coach luisterde naar mij zonder te oordelen en hielp mij weer de juiste richting op met haar tips en adviezen.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dankjewel Sharon voor je fijne reactie! Het was me een genoegen dit traject met jou te doen. Al het goede voor de toekomst! Groet, Yvonne

Snelle service

De mediation en later de scheiding hebben we bij Yvonne geregeld. Alles was goed geregeld en konden snel langs komen om alles te bespreken. Top geregeld!

Dank je Maurice voor je mooie beoordeling! Het ga je goed! groet, Yvonne

Prettig, praktisch en oplossingsgericht

Fijne gesprekken gehad met Yvonne

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dank voor je mooie beoordeling, het ga je goed Daan! Groet Yvonne.

Heel fijn!

Mijn coach stelde mij keer op keer op mijn gemak. Het voelde zo veilig en vertrouwd dat praten heel makkelijk ging. Tijdens de coaching ben ik weer wakker geschud, inzicht gekregen en heb veel handvatten meegekregen.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dank je Odette, fijn dat je goed op het traject terugkijkt, al het goede gewenst! groet, Yvonne

Heb goede gesprekken en hulp gekregen

Yvonne heeft met behulp van opdrachten en handvaten een heel stuk verder geholpen met de problemen waar ik tegenaan liep.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dank je wel voor je review, daar zijn we blij mee! groet, Yvonne

Kort maar krachtig, het heeft mij veel goeds gebracht.

Goed om te horen Jacqueline! Groet Yvonne

Gesprekken hebben er aan bijgedragen om weer meer energie en plezier in mijn werk terug te krijgen

Helpend, meer inzichten verkregen , voelde me gehoord en gezien .

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Fijn dat we iets voor je hebben kunnen betekenen! Groet, Yvonne

Ik ben vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd

Ik ben goed ontvangen. Tijdens het gesprek werd het voor de medewerker snel duidelijk wat de problemen waren. Er werd goed op gereageerd en er werden vlot een paar oplossingen bedacht voor het probleem. Wel was het voor mij van te voren bekend dat ik uiteindelijk het probleem zelf moet oplossen. Ik had hierdoor waarschijnlijk al een voorsprong. Bedank voor de medewerking en vriendelijke groeten Eric

Dank je voor je fijne beoordeling! Team Mediation Groep Twente

Hele goede hulp en voelde mijzelf meteen vertrouwd

Meteen bij de kennismaking voelde het al vertrouwd. Gedurende de sessies voelde ik mij echt gehoord en op mijn gemak.

Dank je Kenny, het ga je goed! groet, Yvonne

Heerlijk open gesprekken gehad

Ik kwam bij MGT via mijn werk, als coaching/loopbaantraject ondersteuning. Hoewel mijn gedachte was om te zien hoe ik met mijn werk verder kwam, was het heerlijk om aandacht te krijgen over wie je als persoon bent, ipv hoe je geholpen kan worden om je doelen te halen. Een stap op de plek, om te zien wie bent. Kortom, erg leuke makkelijke gesprekken.

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dank je Tim, fijn dat we iets hebben kunnen bijdragen! groet, Yvonne

Vriendelijk, begripvol en met veel respect geholpen. Ook toen het wat killer en zakelijker tussen mijn ex genoot en mezelf wss

Dank je wel Rene voor deze mooie beoordeling, het ga jullie goed! Groet, Yvonne

Open, vriendelijk en rustig

Ik vond het een goede keuze. In allereerste instantie was ik wel zenuwachtig voor het eerste gesprek.. wat staat/mij ons te verwachten en kan zij ons helpen met ons probleem? Mij heeft het heel goed geholpen om de gedachten in mijn hoofd op een rijtje te zetten en een beslissing te nemen - en dat is toch goud waard, of niet? Ik ben blij, dat ik het gedaan heb! S.

Zeer goede ervaring.

Wij kwamen voor Mediation en na een luisterend oor, goede gesprekken en adviezen ben ik erachter gekomen dat er nog heel veel liefde is en we niet gaan scheiden!!! Mede dankzij jullie, ontzettend bedankt!!!!

• Met wie van ons team heeft u ervaring? Yvonne

Dank voor je mooie woorden, veel geluk samen en nogmaals bedankt voor de prachtige bos bloemen!

Goed inzicht, to the point en onpartijdig

Erg prettig, benaderbaar en deskundig. Wij denken dat ze een grote bijdrage heeft geleverd in het redden van onze relatie.

Vanaf het eerste moment voel je je thuis en wordt je op je gemak gesteld,

We zijn weer goed op ons pad gezet door de relatie therapie van Caroline en ook heb ikzelf een aantal sessies 1 op 1 gehad en ook daar heb ik veel baat bij gehad en het idee dat ik altijd terug kan vallen en/of contact op kan nemen is heel prettig! we kijken er heel positief op terug.

Ondanks de vervelende periode, toch altijd prettig contact met Mediation Groep Twente.

Er werd goed gehoor gegeven aan onze wens om de zaak niet onnodig ingewikkeld te maken en lang te laten duren. Uiteindelijk hebben wij zelf wel een aantal keren het proces gepauzeerd, wat voor MGT geen enkel probleem was. Persoonlijk contact was erg prettig met Yvonne en Elise. Ook de communicatie via telefoon en email verliep vlot en vriendelijk.

Ewald, dank je voor de mooie reactie, zijn we blij mee!

deskundig en snel inzicht in de problemen

ik heb veel aan gehad dat deskundigheid van Yvonne mij liet zien dat er mensen zijn die wel door leugens heen kunnen kijken in korte tijd. en ben altijd netjes terug gebeld en heb veel aan het advies gehad om iets rust te vinden in mijn hoofd. Dank jullie wel

Dank je wel Gazal voor je mooie reactie en waardering! met hartelijke groet, Team Mediation Groep Twente

Goed, kan persoonlijker

De punten waar het in de relatie niet goed in ging kwamen snel naar boven, afspraak voor 1e gesprek was met relatief korte tijd gemaakt. Helaas was na 2e gesprek, door andere omstandigheden relatie niet meer te redden, na afzegging 3e gesprek geen respons gekregen, voor zekerheid later nog een keer afgezecht, en hier had ik qwa professionaliteit, een persoonlijkere afsluiting verwacht ( kort en krachtig) mischien een belletje ook handig was geweest.

Dank voor jullie reactie en wat spijtig dat de communicatie na de afzegging zo ongelukkig is verlopen, dat spijt ons! Een aandachtspunt voor ons om hier wat zorgvuldiger mee om te gaan! met vriendelijke groet, Team Mediation Groep Twente

Zeer goed, luisteren goed na je, en nemen echt de tijd voor je

Ik,wij Kwamen zonder enige ervaring daar binnen lopen. We werden netjes en goed ontvangen ze hebben de tijd voor ons genomen om naar ons te luisteren en na het einde van het gesprek, Gevraag of ze voor ons wat konden betekenen, het eerste gesprek is namelijk een intake gesprek dus nog niet zeker of we met hun in zee wilden.. Maar we waren aangenaam verrast door onze mediator dat we na een week besloten om met mediation groep twente in zee te gaan. Ze hebben ons goed geholpen en voor wat het waard is zijn mijn ex partner en ik goed uit elkaar gegaan mede door onze goed hulp door mediation groep twente Vriendelijke groet Maikel v engelen

Maikel, dank je wel voor je mooie beoordeling en fijn dat jullie het als prettig hebben ervaren, het ga jullie goed! met hartelijke groet, Team Mediation Groep Twente