Ik blijf de prijs heel hoog vinden en ben ook lange tijd naar een goedkopere kapper geweest. Dan is het verschil (te) groot... De laatste keer heb ik aangegeven dat ik niet begreep waarom ik altijd € 125 moest betalen, uit de prijslijst kon ik niet opnamen hoe deze prijs tot stand kwam. Ik gaf aan dat ik alleen wilde wassen knippen föhnen, kleuren half-lang en thera-cut, geen extra oliën etc. Totale kosten € 94 en dat is voor mij net acceptabel. Rekening was wel lager (€ 112) maar toch klopt dat niet. Kapster gaf aan dat er toch olie in rekening was gebracht. Dat die standaard in de verf zat, dat ze die er niet uit kon halen. Tja, dan houd ik verder mijn mond maar ga ik wel met een rotgevoel weg. Kapster kan er niets aan doen, maar ik heb wel het gevoel dat er onnodig geld uit mijn zak geklopt wordt.
Dag Hannie Dank voor de "8", die ons geef. In reactie op je verhaal/vraag is het beter om ons prijsbeleid mondeling toe te lichten. Maar het is inderdaad zo dat we de hoogt mogelijke kwaliteit en zorg voor het haar willen bieden. Dit betekend dat bij het haarkleuren de nieuwste LÓreal INOA op oliebasis gebruikt zal worden, in onze standaard producten pakket zit tevens een LÓreal Powerdose color, die ervoor zorgt dat er geen residu van de verf op de hoofdhuid en haar achterblijft. Ditalles om eventuele negatieve bijwerkingen te tackelen. Hopelijk geeft dit enig inzicht op je vraag en hoop ik je in de zaak volledig uit te kunnen leggen hoe wij ons niveau hoog kunnen houden met ons gezamelijk doel: MOOI HAAR. Vriendelijke groet - Cees.
ben al jaren vaste klant (van Kim) en naar grote tevredenheid ik vind de prijs behoorlijk hoog, vandaar de 7 voor verhouding prijs-kwaliteit. Dat heeft dus alleen met de prijs te maken, niet met de kwaliteit. Die is goed.
Uitstekend geknipt, mag wel iets minder fratsen, massage e.d., kopje koffie is erg prettig
Al jaren lang trouwe klant naar tevredenheid
Ik kom al vele jaren bij kapper Schiffer. Het bevalt mij nog steeds prima, Je wordt er met veel zorg behandeld. ik raad kapper Schiffer dan ook bij iedereen aan.
Ik kan niet scoren op haarbeleving, omdat het zelfs het 'ultieme wellness gevoel' ontstijgt. En evenmin op nazorg, omdat ik daar nooit op aangewezen ben geweest. Overigens ben ik gewend meteen feed back te geven, waarbij ik ook delicate zaken onder de aandacht kan brengen. Ik schrijf me dus uit voor een enquete.
Ik ben al heel lang klant bij Schiffer, misschien wel 30 jaar. Mijn ervaringen met Schiffer zijn goed, Veel succes voor jullie allen
Schiffer is een geweldige zaak; complete ontspanning!
Ik kom al sinds de vorige eeuw bij Rianne en haar lieve collega's. Het voelt altijd vertrouwd en de mensen zijn vriendelijk. Het is een + dat er veel over de muziek wordt nagedacht (zowel live als cd) en mijn vrouw waardeert ook het wijntje op zaterdag zeer. In de loop der jaren werd er steeds meer aandacht besteed aan de innerlijke mens en werd een bezoek aan Schiffer een uurtje relaxen. Ga zo door! En Rianne, je bent een kanjer!!!
Door wie je ook geknipt wordt het is altijd heel goed afgestemd op jouw wensen!
top en lekker ontspannen!
goede kapper, prettige sfeer, niet te opdringerig.
Goed en professioneel, vaardig en betrokken personeel
Ik ga met plezier naar deze kapper toe,maar vind het wel een flink bedrag (130 euro) elke 5 weken.
Altijd heerlijk!! Met zorg en aandacht!!
Ervaren, kundige en vriendelijke kapsters, altijd bereid om iets extra's te doen. Kom er al jaren met veel plezier. Papieren handdoekjes in de toilet zou fijn zijn ipv de elektrische droger.
Bij Schiffer Haarbeleving voel je je echt even gezien en gehoord als klant. Een uitstekende service en echte beleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.