Wij komen met het hele gezin al vele jaren bij Schiffer. Ik kom zelf graag op de zaterdagmiddag. Vaak live muziek, een glaasje wijn, heerlijk!
Goede sfeer, fijn personeel merkbaar. Ik word al jaren ( bijna 25 jaar?) altijd geholpen door Monique (Achterberg). Heerlijke behandeling !!
Was zelf 10 minuten later, maar moest 20 minuten wachten.
Vakwerk met aandacht en altijd heerlijk tot rust komen.
Fijne sfeer, erg goede bediening en uitstekend geknipt
Ik vind de kosten wel hoog. Zou de enige overweging zijn om naar andere kapper te gaan, maar ik ben te zeer gehecht aan jullie personeel!
Al meer dan 30 jaar mijn enige, uitstekende kapper. Elke maand een klein feestje!
Bijna 40 jaar kom ik al bij deze kapper. Dat zegt genoeg.
40x DANK ! ! ! Cees & het Schiffer team
UItstekend geKnipt door KIm Breng een duidelijk rustmoment in voor de de welness massage zodat hij nog meer energie geeft
Nazorg een negen omdat ik nooit de volgende dag gebeld wordt of mijn haar nog goed zit👍👍👍👍😜😜🌹🌹🌹
Beste Jan Dank voor de mooie cijfers. Het staat boven aan de agenda voor 2016, nu is een telefoontje erg onpersoonlijk ..... is een bezoekje, daags na iedere knipbeurt niet een beter idee???? Vriendelijke groet Cees.
Nazorg; ik baal soms van de verkoopdrang van sommige medewerkers om de nieuwste haarprodukten te verkopen/ aan te smeren. Zou ik opeens gespleten haarpunten hebben omdat Renee F daar een kuur voor heeft ontwikkeld. Met vrienden/familieleden die ook bij Schiffer klant zijn maken qe er vaak grapjes over; welk produkt heeft X je nu weer proberen te verkopen. Niet meer doen zou ik zeggen.
Dag Ellen Dank voor je review, vier maal een acht en één negen...... Helaas zie ik een dikke onvoldoende voor onze nazorg, dit staat haaks op je tevredenheid en wil dit toch op deze wijze toelichten (maar natuurlijk sta ik open voor iedere vorm van kritiek binnen onze Schiffer muren). Spijtig te constateren dat je ons actieve noviteiten en nieuwe ontwikkelingen beleid ervaar als opdringen en verkoopdrang. Wij willen up to date zijn als het gaat om iedere nieuwe ontwikkeling op het gebied van Haarbeleving, en wensen natuurlijk niets anders dan het beste voor onze klanten! Ons actieve beleid brengt met zich mee dat er met een bepaalde regelmaat nieuwe ontwikkelingen in techniek en producten worden gepresenteerd. Over alles is nagedacht en grote zorg besteed, van de kunst en muziek tot aan de espresso en natuurlijk ook de laatste ontwikkelingen op het gebied van haar. Hopelijk kan dit meehelpen om onze actieve inzet iets meer op waarde te schatten. Natuurlijk verwijs ik je naar onze FACEBOOK site, daar staan de noviteiten en acties al gemeld die in de salon worden doorgevoerd, NU is daar een presentatie van de allernieuwste ontwikkeling op gebied van haar bescherming tijdens het kleuren (technisch rapport van Princeton, CA aanwezig). Op naar ons gezamelijke doel: MOOI HAAR. Vriendelijke groet Cees.
Uitstekend!!
Een goede kapsalon maar ik weet dat de meeste van mijn familie/ kennissen de kapsalon aan de dure kant vinden maar ik ben tevreden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.