Prima service! Ik word altijd geholpen door Sophia en kom altijd perfect gekapt en ontspannen terug. Niets dan lof!
Bij 'Haarmode Schiffer' is de ontvangst gastvrij en persoonlijk. De haarverzorging is van een zeer hoog professioneel en esthetisch nivo, en strekt zich ook uit tot de huid. Ook al zijn regelmatig alle stoelen bezet, er heerst altijd een weldadige rust, die wordt verfijnd door zorgvuldig gekozen muziek van vroeger of nu. Daarbij wordt een eventuele behoefte aan een versnapering niet uit het oog verloren, net zo min als de mogelijkheid tot enige conversatie. Kortom: grote klasse.
Dag Jan Dank voor de mooie cijferlijst en de zorgvuldig gekozen positieve woorden. Fijn om te lezen over de zorgvuldig gekozen muziek van vroeger of nu.............. Voor ons een essentieel onderdeel van de Haarbeleving binnen de Schiffer muren. Dank. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ik verheug me steeds op een bezoek aan Schiffer. Helma legt me geweldig in de watten. Ze adviseert de juiste oplossing voor mijn haar en hoofdhuid en durft ook te zeggen wat met mijn haar niet kan. Door de totale sfeer, de ontvangst, de muziek en de behandeling voel ik me veel meer gast dan klant.
Dag brigitte Dank voor de mooie lijst en woorden....en inderdaad je bent onze gast. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Opmerkelijk is dat de wens 'ik wil mijn haar graag lang' wordt door alle kap(st)ers anders geïnterpreteerd. Verder alles prima: het is iedere keer een genoegen om naar jullie toe te gaan!
Dag Hans Dank voor de mooie lijst, en wat een leuk puntje van kritiek (?). Dat is inderdaad mogelijk, door onze keus om alles individueel te benaderen. Zowel het individueel aangepaste kapsel als de individu die de kapster/kapper is, en mag blijven. Om het probleem te tackelen is er natuurlijk altijd een modellenboek aanwezig om de gewenste lengtes aan te geven. Dank voor je reactie. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Alice Dank voor de prachtige cijferlijst, daar heb je verder geen woorden voor nodig............... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
het is sinds jaar en dag genieten!!
Dag Kees Dank voor de mooie lijst, we zijn hard aan het werk om die twee negens om te zetten ..?..?..?..? Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
al jaren gaan wij met veel plezier naar Schiffer en hopen dat nog vele jaren te mogen doen!!
Fijne sfeer, goede kappers, gezelligheid, ontzettend lief personeel! Muziek vind ik te opdringerig; stukje hiernaast vind ik teveel opschepperij en dat staat me wel een beetje tegen van Schiffer, dat jezelf altijd zo op de borst kloppen. Maar Schiffer is een fijne en goede kapper.
Dag Susanne Dank voor de mooie lijst en woorden en de twee kritiekpuntjes, die ik wel even wil toelichten. Muziek: Binnen de selectie van de te horen muziek zijn spelregels en is uiterste zorg besteed aan het zo breed mogelijk draagvlak zonder TE mainstream te worden. Na iedere medium tempo volgt een slow tempo en heb ik bij het selecteren rekening gehouden dat er nooit langer dan 15 minuten éénzelfde muzieksoort te horen is. Helaas is het op donderdagavond en zaterdagmiddag weleens mogelijk dat tijdens het LIVE musiceren er een opdringerig geluidsgolfje ontsnapt! Toch hebben we getracht dat probleem te tackelen door afspraken te maken met de muzikanten. De pianisten spelen met de zo zacht mogelijke aanslag, de saxofonist met zo veel mogelijk valse lucht en de versterkte instrumenten stellen we zo soft mogelijk in. Dit alles om het geheel zo aangenaam mogelijk over te laten komen. Borstklopperij: Ik weet dat wij balanceren............. Waarop weet ik niet, maar het desbetreffende stukje is ook mogelijk om met een glimlach te lezen. Helaas moet ik wel bekennen dat ik geen leugens lees, en wij er alles aan doen om die "10" voor Haarbeleving te behouden! Dank voor je reactie. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
I dont like it, no.. I LOVE it ! ;)
3 woorden: I like it!
Ik geef Schiffer voor alles een tien. Niet uit gemakzucht, maar uit overtuiging. De sfeer is altijd prettig en iedereen die er werkt is even vriendelijk. Inmiddels kennen ze me ook, waardoor ik me nooit een anonieme, willekeurige klant voel. De gesprekken met Kees, die mij altijd knipt, zijn godzijdank nooit oppervlakkig en hij heeft een heerlijk gevoel voor - onderkoelde - humor. Daarbij komt dat wij beiden een grote passie voor muziek gemeen hebben. Kees MOET een goede werkgever zijn, anders was de atmosfeer in de zaak niet zo goed. Een slechte leiding vertaalt zich altijd in het gedrag en de houding van de medewerkers. Ik kan en wil uiteraard niet namens een ander spreken, laat staan oordelen, maar het feit dat Esther Jansma, mijn vrouw, ook al zoveel jaren een trouwe klant is, zegt wel iets (of misschien wel voldoende)... Met een hartelijke groet van Wiljan van den Akker
Dag Wiljan Dank voor de mooie cijferlijst en prachtige woorden, worden we stil van............ Cees & het Schiffer team
Vakkundige kapsters. Heb ervaring met twee personen. Een van de personen is wel erg bezig om producten van Schiffer te verkopen, dit bevalt mij minder. Ik geef zelf wel aan als ik iets nodig heb.
Kom er wekelijks en is elke week weer een feestje !
Dag Henk Dank voor de mooie cijferlijst, en neem van mij aan - om je iedere week te mogen ontvangen is voor ons een feestje !! Cees & het Schiffer team
Enthousiaste en betrokken medewerkers. Denken met je mee en passen zich gemakkelijk aan aan het diverse publiek dat de salon bezoekt. Sfeer qua muziek en medewerkers is plezierig. Inrichting mag wat moderner. snap ook dat daar een prijskaartje aan hangt, terwijl prijs-kwaliteit verhouding nu goed is. Maar zou wel bijdragen aan de totale haar beleving. Fijn dat hoofdmassage standaard wordt gegeven! Kom graag bij jullie ( en de rest van het gezin ook)!
Ook al woon ik inmiddels in Terwijde, ik kom graag terug naar Schiffer om mijn haar te laten doen.
Ik ga altijd met vertrouwen naar jullie zaak, omdat ik weet dat ik er daarna dan weer verzorgd uitzie en me ook zo voel.
Zeer prettige sfeer en goed personeel!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.