Blij met mijn nieuwe coupe

Het was mijn eerste kennismaking met deze kapsalon. Na een plezierige ontvangst werd ik al snel geholpen door een vriendelijke en accurate medewerkster. Ik kreeg een duidelijke uitleg over de mogelijkheden voor mijn haar en de manier waarop ik het haar kan verzorgen. Er werden verschillende kniptechnieken gebruikt waardoor het haar nu prachtig valt. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug!

Hele fijne kapsalon

Heel ontspannen knipbeurt, er wordt aan alles gedacht om het zo comfortabel mogelijk te maken. De warme handdoek is echt de finishing touch!

Goed verzorgde kapper en leuke ervaring

Knippen is hier meer dan zitten en zo snel mogelijk klaar. Heerlijk ontspannen moment!

Helemaal naar wens

Eindelijk een kapper gevonden waar alles klopt: goed begrip van mijn haar en mijn wensen, kundig en zorgvuldig knipwerk, verzorging tot in de puntjes.

Dag Lise Dank voor je mooie woorden en dito lijst en fijn dat we je begrijpen.... Vriendelijke groet Cees enhet Schiffer Team

Bijna 30 jaar positieve ervaring een beoordeling

Ergens dit jaar zal het 30 jaar zijn geleden dat ik bij Schiffer naar binnen ben gelopen. Wel eens een uitstapje gemaakt, maar de sfeer en kwaliteit heeft ervoor gezorgd dat ik heel snel terugkwam en ben gebleven, ook al woon ik al heel lang niet meer in Utrecht. Ik zou mijn haar wellicht elders goedkoper kunnen laten knippen, maar de constante kwaliteit en het feit dat met een paar woorden duidelijk is hoe ik mijn haar geknipt wil hebben, maakt Schiffer al voor zo'n lange tijd mijn vaste kapper (nu haarbeleveing :-) )

Dag delegatie Avezaath Dank voor de mooie woorden en dito lijst maar vooral de 30 jaar trouwe klandizie!! Dank en vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team.

Vriendelijke kapster en top geknipt

Blij met het resultaat! Puntjes laten knippen met warme schaar. M’n haar ziet er weer gezond uit en ik werd vriendelijk geholpen!

Vriendelijke kapster en top geknipt

Goede ervaring van begin tot eind. Het laat zich niet anders omschrijven dan top!

Na een zoektocht naar een nieuwe kapper vond ik via een goede vriend Schiffer Haarbeleving. Ik legde uit wat de bedoeling was en vrijwel direct werd begrepen hoe ik geknipt wenste te worden. Het perfecte knipresultaat in combinatie met de algehele sfeer en beleving in de salon zelf maken dat ik mijn nieuwe vaste kapper heb gevonden. Ik zou het eenieder aanraden.

Dag PJ Welkom aan boord, dank voor de mooie woorden en lijst. Vriendelijke groet Cees & het Schiffer Team

Prettig vakmanschap

Kapster dacht goed mee over mijn wens en knipte en kleurde goed. Terwijl een collega ziek was uitgevallen, werkten ze onderling goed samen om mij alle tijd en aandacht te geven. Heel tevreden over het resultaat. Fijne muziek.

Dag Cornelie Dank voor de mooie woorden en mooie lijst. Een vriendelijke muzikale groet Cees & het Schiffer Team

X

Persoonlijk, vriendelijk, voor een eerste bezoek direct goed geknipt.

Deskundige kappers en leuke ambiance

Professioneel en ‘een warm bad!’

Verwennerij, hoofdmassage was heerlijk!

Dag Carla Dank voor je mooie woorden en lijst. Vriendelijke groet Cees & het Schiffer Team

Geweldig !

Dit was mijn eerste bezoek aan deze kapsalon en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het was een super fijne ervaring en m’n nieuwe kapsel is geweldig !

Dag Suze Dank voor je mooie woorden en lijst. Vriendelijke groet Cees & het Schiffer Team

Homecoming!

Afgelopen jaar verhuisd en gezocht naar een kapper in mijn nieuwe woonplaats. Maar niemand haalt het bij Kim, dus nu weer terug bij haar! Blij toe. Kapsalon Schiffer is een verademing na mijn omzwervingen: de sfeer is er prettig, de muziek erg goed en het team meer dan vakkundig. Wat mij betreft zet Kim bij elke knipbeurt een kunstwerkje neer!

Dag Birgit Welcome back Dank voor je mooie woorden en dito lijst, fijn om te lezen dat je niet meer hoeft te zwerven.... Vriendelijke groet Cees & het Schiffer team

S

Super aardig personeel en werd heel fijn geholpen. Mooi gekleurd en fijn advies gekregen, ik ben er erg blij mee!!

Dag Maaike Dank voor je mooie woorden en lijst, ook wij zijn blij.... Vriendelijke groet Cees & het Schiffer team

Echt fijne kappersbeurt

Prachtige zaak met vleugel. Werd heel fijn geholpen. Een ster minder omdat ik het toch aan de prijzige kant vond...

Dag Yanneke Dank voor je review, jammer van die laatste ster.... Hopelijk kunnen we je de volgende keer op de hoogte brengen van ons prijs/kwaliteit beleid, maar waarderen je beleving! Nogmaals dank. Vriendelijke groet Cees & het Schiffer team

Superrrr!!!!

Top, geknipt, service en er wordt tijd voor je genomen, aandacht voor jou, echt geweldig!

Dag Johan Dank voor je mooie woorden en dito lijst >>> Superrr!!! Vriendelijke groet Cees & het Schiffer Team

Een beleving!

Verwend worden in optima forma

Dag Elisabeth Dank voor de mooie woorden en dito lijst. Vriendelijke groet in optima forma Cees & het Schiffer Team

Professioneel en plezierig

Goed en plezierig geholpen door Helma.

Dag Anjo Dank voor de mooie woorden en dito lijst Vriendelijke groet Cees & het Schiffer Team

Prima!

Prettig,gastvrij en kwaliteit

Kwaliteit en gezelligheid in deze rare tijd

Eindelijk weer naar de kapper, en wat een heerlijkheid om 3 kilo haar kwijt te raken. In een superrelaxte sfeer weer een strak en modieus fris koppie! Dank je wel Merve! En uiteraard de rest van het team..

Haarmode Schiffer: Al ruim 40 jaar het beste wat ik met mijn haar kan laten doen!

Klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies, zeer vakbekwaam en niet te vergeten uitstekende koffie!

Dag Ton Dank voor de mooie woorden, wij danken je voor het 40+ jaar vertrouwen... Groet van Cees & het Schiffer Team

In deze coronationtijd bleef m,n kapsel prima zitten. En dat nadat het weken geleden is geknipt. De coupe is nog steeds prima, ook al is het wat langer. Goed geknipt Rian, m,n complimenten! Hartelijke groeten van Jeannette van Alteren

Dag Jeannette Dank voor de mooie woorden en dito lijst Groet van Cees & het Schiffer Team