Tijdens de aankoop was Maarten op een fijne manier betrokken. Niet pushen en 4 keer terug om weer andere stalen mee te nemen was geen enkel probleem. In oktober afgesproken dat de vloer in februari gelegd zou worden. Vooraf keurig contact mbt de vloerverwarming en tijdens het leggen was geen verzoek teveel. Tussendoor even afkitten zodat we weer een deel van de woonkamer konden gebruiken? Geen enkel probleem. Maarten reageert snel op vragen via de app. Inmiddels ligt de vloer erin en we zijn 100% tevreden.

Zeere tevreden

Bewust lokaal gekocht en bewust bij Vinylwood. Maarten kwam erg deskundig en betrouwbaar over. En hij heeft prachtig PVC in de winkel. Dat hij ook zelf de vloer legt is helemaal top!

Prettige service en goede kwaliteit

Het contact in de winkel is prettig en deskundig. Het leggen van de vloer gebeurd met aandacht voor detail. Tevreden over het resultaat.

Geweldig fijn bedrijf

Heel goed geholpen. Denken met alles mee. Komen afspraken na . En zeer goede kwaliteit.

Uitstekende service en kundige mensen

Vriendelijke eigenaar en medewerker. Erg kundig. Er wordt ook met je mee gedacht en oplossingen gezocht voor eventuele problemen. Erg tevreden over mijn pvc vloer. Ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen.

Kwaliteit, vakkundig, klantgericht

Tijdens het advies en keuzeproces in de showroom waren we er binnen een uur uit en overtuigd voor de bestelling. Maarten is zeer ter zake kundig en brengt dat prima over. Het opmeten en de planning gingen soepel. Het daadwerkelijke egaliseren, leggen, plinten plaatsen en finale afwerking door Maarten en Farzad ging perfect en volgens aangegeven plan. Met een prachtig eindresultaat. Kortom: Vinylwood is een aanrader!

vakmanschap

Na een eerste bezoek aan de showroom was het al duidelijk, niet verder zoeken maar hier gaan we zaken meedoen. Maarten en Farzad hebben topwerk geleverd en alles supermooi afgewerkt. We zijn er heel blij mee!

Betrouwbaar, vakbekwaam en uiterst klantvriendelijk

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom al meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Goed geholpen, veel aanbod en een heel soepel proces vanaf offerte tot aan leggen van de vloer. Ik kan Vinylwood alleen maar van harte aanbevelen aan iedereen op zoek naar een PVC vloer.

Uitstekend vakmanschap

In onze bungalow 140m2 TFD Vinyl planken laten leggen door Maarten en Farzat. Het resultaat is ronduit grandioos. Wij zijn heel blij dat we gekozen hebben voor de professionaliteit van Vinylwood. De materiaalkennis en passie voor dit specifieke product van Maarten zijn voor ons doorslaggevend geweest om dit project aan hem te gunnen. Tevens is de prijs/kwaliteit/service verhouding zeer gunstig. En niet te vergeten is de klantvriendelijkheid een dikke 10 waard.

Prachtige vloer gelegd door Maarten en zijn team!

Goed advies gekregen bij het uitzoeken van de vloer. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zijn zeer vriendelijk en vakkundig! Echte vakmannen waar je van op aan kunt. Het resultaat is prachtig!

Zeer fijn bedrijf!

Een warm ontvangst in de showroom en goede uitleg over de mogelijkheden in PVC vloeren en daarom de juiste keuze gemaakt. De vloer moest extra geëgaliseerd worden, maar dat werd keurig uitgelegd en uitgevoerd. Nu hebben we een prachtige vloer in onze keuken en hal !

Top vloer gelegd door top vakmensen!

Al reeds verschillende ervaringen gehad met dit bedrijf van Maarten, hij is een topvakman , klantvriendelijk, flexibel en integer!

Superservice

De vloer was erg vlot gelegd, en dat terwijl het een zeer oud pand betreft waar dus best wel wat tegenzat. Ook hier werd steeds een passende oplossing voor gevonden, en het eindresultaat is werkelijk prachtig

kwaliteitszaak

De ervaring start met een gedegen en eerlijk advies. De uitvoering is zeer zorgvuldig, vakbekwaam en een uitstekend oogstrelend resultaat. Dank!

Prachtig resultaat

Wij hebben een vinyl vloer laten leggen door VinylWood omdat ik voorheen via mijn werk diverse vloeren heb laten leggen door Maarten en daardoor bekend was met zijn perfecte werkwijze met een top resultaat. Wij zijn uitermate tevreden. Alle afspraken worden goed nagekomen en wij zijn erg tevreden met de gelegde vloer.

Prachtig resultaat voor een betaalbare prijs!

Ondanks de enorme hoeveelheid werk en drukte die Maarten ervaart maakt hij graag tijd voor je vrij om alles in de puntjes uit te leggen. Heel erg behulpzaam met het meedenken over oplossingen om het beste resultaat te leveren. In ons geval was het een kruipruimte luik. We hadden te maken met hoogte verschillen en een luik wat nog open moest kunnen maar Maarten heeft dit perfect opgelost! We zijn ontzettend tevreden met het eind resultaat van onze vloer met plinten.

Zeer tevreden.

Bij ons is in april 2018 een lijm pvc vloer gelegd van moduleo over de hele beneden verdieping, incl. de plinten. Maarten denkt goed mee voor oplossingen. Er wordt netjes gewerkt. Het eindresultaat ziet er prima uit, ook na 3 jaar. De service is prima, er was pasgeleden een stuk plint beschadigd geraakt. Dit konden we gratis van Maarten meenemen.

Top service en goed meedenken

Maarten en zijn team hebben bij ons een prachtige PVC vloer gelegd. Over alle zaken waar wij een "probleem" zagen, was Maarten heel meedenkend en kwam met mooie oplossingen. Er werd heel netjes gewerkt en wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en zijn ideeën. Wij kunnen Vinylwood aan een ieder aanbevelen.

Bij onze 1e kennismaking met Maarten hadden we al meteen een goed gevoel en dat is ook uitgekomen. Alle afspraken goed nagekomen. De vloer 90m² is als een plaatje gelegd. Zo ook de plinten netjes en secuur, in 1 woord geweldig. Je kunt zien dat het echt vakmensen zijn. Niet alleen wij maar iedereen die de vloer ziet vindt het zo mooi. Maarten en team jullie hebben topwerk geleverd. Bedankt.

Vakwerk!!!

Wij zijn 100% tevreden met onze nieuwe vloer. Heel blij met het mooie resultaat. Bedankt Maarten en Farsel.

Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe visgraat vloer. Vanaf begin hadden wij een goede gevoel. Maarten is hele goede specialist en lever zijn werk met passie. Nogmaals bedankt!

Zeer tevreden over Vinylwood

Vanaf het 1e contact een erg goede indruk en dat heeft men ook bewezen. Tijdens het voortraject heeft Maarten deskundig advies gegeven en mee gedacht. Hij is alle afspraken erg goed nagekomen. De preparatie, het leggen van de vloer en het plaatsen van de plinten is erg netjes, nauwkeurig, vlot en professioneel door Maarten en Farzad gedaan. Complimenten en wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Super tevreden

Deskundig advies gekregen in de zaak. Wij voelden meteen dat het goed zat. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. De vloer en de trap zien er keurig uit met oog voor detail. Ook is er erg netjes gewerkt.

Prima service!

In 2018 heeft Maarten in het appartement van mijn vader een prachtig pvc visgraat parket gelegd en de stoffering verzorgd. Maarten is een sociale man die ook met hoogbejaarde klanten goed overweg kan. Wij zijn heel tevreden over zijn adviezen en werkuitvoering!

Deskundig en uitstekende service

Maarten luistert goed naar je wensen en geeft op basis daarvan een deskundig onderbouwd advies. Hij houdt bij het advies tevens rekening met de lichtinval in de woning zodat de vloer en je meubels goed tot zijn recht komen. Ook de afspraken worden door Maarten correct nagekomen. Het leggen van de vloer door Maarten en Farzad is vlekkeloos verlopen. Wij zijn met het resultaat erg tevreden en bevelen hem dan ook zeker aan.