Helaas kansloos
Beste heer/mevrouw van Dijk, We vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf negatief was. We komen graag met u in contact zodat u inhoudelijk kunt aangeven wat uw negatieve gevoel veroorzaakt, en of we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groeten, Bjorn Klantenservice Smienk Trapliften
Communicatie kan beter
Mrt 2017 gereviseerde traplift aangeschaft. Mei 2018 werkt de traplift niet meer.smienk komt langs 5 dagen nadat er gebeld is. Olie in het apparaat is in de motor gelekt, kan gerepareerd worden voor iets meer dan €1000,-. De helft vd aanschafprijs. Nee Smienk je hebt een gebrekkig apparaat verkocht en wil nu geld aftroggelen over de rug van afhankelijke mensen. Schandalige uitbuiting.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.