Prettige ervaring met alles tot nu toe.

Beste mensen, de adviseur van Smienk trapliften is geweest, mét ons de mogelijkheden doorgenomen, toen tot een besluit gekomen, lift kleur besteld, binnen en paar weken na aanpassingen voor onze situatie, is vandaag de lift geplaatst, geweldige mensen leuke mannen, Nathan én Daniel, alles was bespreekbaar, tot nu toe zijn we zeer tevreden. Nu moet Hét nog uitgetest én gebruikt, dan komt er nog een review. Jan de Klein.

Ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring met Smienk trapliften is als volgt. Het personeel van Smienk trapliften zijn zeer vriendelijk, ze doen hun werk goed en zeer professioneel.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

voorlichting tijdens offerte had veel beter en vollediger gekund.

Tijdens de offerte werd verteld dat de lift beneden ook een oplaadpunt zou krijgen en bovendien opgeklapt zou kunnen worden, zodat de deur onderaan de trap gesloten zou kunnen worden. Dit bleek achteraf niet mogelijk. Oplaadpunt halverwege in 1e bocht van de trap blokkeert grotendeels de doorgang voor mensen die geen gebruik van de lift hoeven te maken. Geleverde lift eindigde half boven het trapgat en moest eerst het stoeltje gedraaid worden voor veilige afstap (gevaarlijk bij vergeten te draaien), maar blokkeerde ook daar een veilige doorgang voor de lopende mens. Na wat heen en weer gepraat kon de lift bovenaan de trap verlengd worden., dit voor een bijbetaling van 900,-. Vanwege de onvolledige voorlichting tijdens offerte en na overleg is de lift gratis verlengd.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

netjes gewerkt snel en goed

alles keurig op tijd afspraak netjes nagekomen en keurig gewerkt top bedrijf

Fantastisch!!!

Ik ben heel erg blij met de traplift, die vrijdag hier is geinstalleerd. Ben er al volledig aan gewend. Wat een geweldige service van Smienk, de vakman wist precies wat hij moest doen en was binnen een paar uurtjes klaar. Ik ben er bijzonder mee geholpen, het vele traplopen is verleden tijd. Dank u hartelijk Smienk trapliften, voor alle goede zorgen en de traplift.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Snelle en zeer goede installatie. Fijne monteur

Na installatie bleef er nog voldoende ruimte over om langs de traplift de trap op\af te gaan. Enige minpuntje is: als traplift boven is aangekomen, en je bent uitgestapt moet je even met de afstand bediening de stoel draaien. Anders kan je de trap niet af.

drie keer is scheepsrecht

Na derde installering van onderrail nu een perfect werkende traplift zoals eerder afgesproken.

Top service

Monteur vriendelijk en heeft netjes geïnstalleerd !!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Aardige monteurs en traplift snel geplaatst.

Nette, aardige monteurs. Snelle plaatsing van de traplift en goede uitleg daarna.

Alles volgens afspraak geregeld

Klantvriendelijk en klantgericht

Na 2 mislukte pogingen de traplift bij mij te installeren is de 3 poging geheel naar tevredenheid verlopen. Ik moet zeggen dat Smienk het zelf net zo erg vond dat het zo tegen heeft gezeten. Ze hebben werkelijk alles gedaan om het probleem op te lossen. Ik kan dan ook niets anders zeggen dan dat het een bedrijf is die zijn woord na komt. SUPER

heel tevreden!

mijn man gebruikt hem elke dag

Tevreden

Contact en alles als zeer goed ervaren.

uitstekend

Plaatsing, deskundigheid, prijs en contact zijn zeer goed bevallen.

Komt afspraak na

De traplist is op vakkundige wijze binnen no time verwijderd. vergoeding en tijdstip van ophalen is conform afspraak nagekomen.

• Hoe beoordeelt u onze professionaliteit?
  • Welke cijfer geeft u de kwaliteit van uw traplift? N.v.t.

Positief verrast

Positief verrast over de afhandeling en plaatsing van de traplift. Echt vanaf de opname van de offerte tot de oplevering van de traplift alles keurig geregeld.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Vakwerk op de centimeter nauwkeurig en stipt op tijd aangebracht.

Aardige mensen, snel en vakkundig. het was bekend dat het trapgat krap was voor een traplift, toch is het gelukt de lift te plaatsen met op diverse plekken een cm ruimte te houden. Zeer tevreden. Bram de Rijke.

Traplift na 5 weken nog niet werkend

Maar, het lijkt wel 'n klucht, de 3 monteurs die maandag bezig zijn geweest hebben of iets niet goed doorgegeven of ze hebben express gedaan, daar ga ik nl inmiddels wel in geloven, want ja hoor, kon weer niets gemonteerd worden. Nu was er vanmiddag 'n monteur die zich niet al te druk maakte dus ik ben (als oomzegger) maar gaan bellen en het kan nog wel 'n week duren. Dit kan niet, onmenselijk , en ook de klantenservice welke ik gebeld heb kon niks doen ???? Van ellende de gemeente ingeschakeld die dit geregeld heeft, die hebben ook nog gebeld net Smienk en daarop werd beloofd ze bellen vandaag nog terug. En wat denkt u ; niet gebeld. Wat 'n verschrikkelijk slecht bedrijf met geen communicatie met het personeel. Waardeloos, koop hier geen lift Want als je vast komt te zitten kan het wel 3 weken duren voor ze iets kunnen repareren. En weer 'n week verder en 'n bezoek van 'n monteur welke weer weg is gegaan omdat ze de juiste spullen weer niet bij hadden. Degene die de telefoon opneemt weet verder ook nergens van, de reviews op hun eigen website kloppen niet want als je 'n onvoldoende geeft komen ze er niet op, die hebben 'n afspraak met 't bedrijf waarvandaan de reviews geplaatst worden. (klantenvertellen.nl) Dat is allemaal nep, die kan iedereen op zijn website kopen. Dus degene die deze review leest : ga niet in zee met dit bedrijf, er is totaal geen communicatie onderling, of ze doen het express omdat ze een contract via de gemeente hebben en dat ze dan toch langs langskomen terwijl ze donders goed weten dat ze niet kunnen leveren/plaatsen.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Beste Astrid, Bedankt voor uw reactie. We snappen uw frustratie en doen onze uiterste best om het probleem op te lossen. We zijn blij te melden dat, dat inmiddels is gelukt. Een kleine reactie over uw opmerking over de reviews: we plaatsen - zoals u kunt zien - wel degelijk negatieve reviews. Ze komen eerst een aantal dagen offline zodat wij de kans hebben om een reactie te formuleren. Na die periode worden de reviews keurig geplaatst. We wensen u veel plezier en gemak van uw traplift toe! Hartelijke groet, de collega's van Smienk Trapliften

Moderne traplift, supersnel geleverd en geplaatst

We hebben eergisteren de traplift opgeleverd gekregen. Bij de aanvraag kregen we een dag later al telefoon voor een opmerkt afspraak, het opmeten ging vlot, vriendelijke man, legde alles uit en werkten samen naar de beste optie voor plaatsing. De traplift moest op maat gemaakt worden en nog geen 3 weken later werd hij geplaatst. Ook de monteur was heel vriendelijk en binnen no time was alles geplaatst. Kreeg goede uitleg hoe alles werkt en liet alles weer netjes achter na plaatsen. Top!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Ik ben blij nu niet meer op handen en voeten naar boven te moeten klauteren.

Met de traplift kom ik boven met nog overschot van adem.Mijn knieen en benen doen geen pijn als ik op het stoeltje zit , er is ook voldoende ruimte in de bochten bij het draaien.Ik kan ook een wasmandje op mijn knieen zetten zodat die klusjes ineens gedaan zijn.

Komenafspraak na zeer tevrexen

Zeer beleefd en klantvriendelijk.

Zeer geod

Goede afhandeling keurig personeel

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Perfect geplaatst nette monteurs en snel

Goede ervaring met smienk monteurs netjes en snell gewerkt mooie traplift Geplaatst.

*****

heel Tevreden

Ik wil een 12 geven!

Correct, netjes, ruime alles netjes, bellen op tijd