Top kwaliteit en Service

Na vele jaren een volledig houten hottub te hebben gehad werd het tijd voor een vervanging. Bewust gekozen voor een LDPE kunststof kuip dit keer. De kwaliteit is geweldig, het dikke materiaal van de kuip voelt erg goed aan. Een week na de aankoop konden we de hottub ophalen. Na plaatsing van de hottub in onze tuin bleken de RVS plaat rond de kachel en de thermo deksel te klein. Pas als er dingen misgaan merk je de service die gegeven wordt... De plaat en de cover bleken achteraf wel goed te zijn, men had ons per ongeluk een grotere (en duurdere) hottub mee gegeven. Sauna4you kwam zelf direct met twee goede oplossingen: - Een team van Sauna4 you zou bij ons de hottub komen omwisselen voor een hottub van de bestelde afmeting of: - We konden de hottub houden en de passende RVS plaat en cover werden kostenloos omgeruild. Inmiddels is alles nagenoeg binnen een week perfect geregeld. Top service. Bedankt!

geweldige service!

Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen die een kwalitatief goede spa zoekt. Ik had via Sauna4you een Spa uit de showroom gekocht in corona tijd. Dit is geen eigen merk maar deze sprak mij wel aan omdat het een plug and play spa is en ik hem zo kon meenemen uit de showroom. We hadden de afspraak gemaakt dat ik hem thuis kon testen en mijn vrouw aan kon laten wennen. Zij wilde eigenlijk geen jacuzzi ;-) Mochten we hem toch niet willen houden dan haalden ze hem weer op en betaalde ik alleen de verhuiskosten. Geweldige afspraak en erg klantgericht. Helaas heb ik een beetje pech gehad met de spa. De motor ging kapot, maar deze werd weer vakkundig hersteld door een ervaren monteur die de motor verving. Vervolgens kwam er een scheur in de jacuzzi waardoor al het water in het motorcompartiment liep en de jacuzzi onbruikbaar was geworden. Sauna 4 you heeft er alles aan gedaan om de leverancier een nieuwe jacuzzi te laten leveren en dit ging zeker niet zonder slag of stoot bij *******. Uiteindelijk na bijna 4 maanden hebben ze het voor elkaar gekregen dat er een nieuwe en zelfs luxere jacuzzi is geleverd met meer jetmogelijkheden en ingebouwd soundsystem. Sauna4You en directeur Maarten Nijkamp hartelijk bedankt voor uitstekende service!

onze 2e jacuzzi

toch volgens plan geleverd voor kerstmis, zoals afgesproken was bij de verkoop. Erg prettige heren die de nieuwe jacuzzi kwamen brengen en de oude mee terug genomen hebben. Jammer genoeg is bij de verkoop niet ter sprake gekomen dat verschillende jacuzzi's verschillende electrische aansluitingen kunnen hebben en dus moet er nu eerst een electricien bij komen voordat we kunnen genieten van een warme jacuzzi die keurig geplaatst is in de buiten serre.

Top service!

Bij hun een jacuzzi gekocht, werden vriendelijk geholpen. Nou bij aankomt bij ons thuis leek 1jet iets bij de pakking te lekker. Hun een berichtje gedaan volgende dag stond er een busje voor onze deur met een monteur, probleem was makkelijk op te lossen gelukkig. Al met al top service van de heren daar, echt een aanrader!

Klantvriendelijk en deskundig

Maarten is een man die alles rustig uitlegt, hij neemt de tijd voor je. Is al zijn afspraken keurig nagekomen. Goed om te ervaren dat er nog bedrijven zijn waar de klant koning is en die zich aan afspraken houden. Onze Spa is geplaatst door Bert en Mia wat een vrolijke, gezellige maar vooral deskundige kerels. Echte toppers met gevoel voor humor. Kortom wij zijn zeer tevreden met Sauna4you en zullen het bedrijf zeker aanbevelen

Professioneel advies en buitengewone service

Na goed onderzoek kwamen met een gerichte vraag bij Maarten. Hij heeft ons goed geadviseerd for de juiste configuratie van de Nashville spa en geleverd met een competitie prijs. Net nadat de garantietermijn was verstreken bleek een temperatuurvoeler kapot, kan gebeuren, maar dit is gemaakt zonder dat er een rekening kwam. Top service.

Vakkundig bedrijf in advies en plaatsing

Zijn al jaren klant bij Sauna for you. Wij hadden met ons tweede bad pech. De coating had een productie fout. 1 telefoontje, wat foto's en binnen één minuut werd er een nieuw bad voor ons besteld. Geen gezeur of discussie. Top service ! Vandaag is het nieuwe bad geleverd en aangesloten Wij zijn echt tevreden over dit bedrijf!

Buitengewoon super

Normaal ben ik niet van de revieuws schrijven, maar hier wil ik toch echt een uitzondering voor maken. 3 weken geleden hebben wij een hottub besteld bij Sauna4You. Deze hadden wij gezien op internet. Omdat wij geen ervaring hebben met een hottub, kregen we hele goede informatie per telefoon, en zij konden de hottub binnen 3 weken leveren werd er aangegeven. De volgende dag kregen we een telefoontje dat de hottub die wij graag wilden niet meer leverbaar was, dit vanwege de grote vraag voor hottub's. Maar er werd aangegeven beloofd is beloofd de hottub is binnen 3 weken bij u geleverd, ook al is het een duurder model! Gisteren ook zoals afgesproken belt de chauffeur een half uur voor aankomst op dat hij de hottub komt leveren. Ook de chauffeur heeft hier heel goed geholpen de hottub af te leveren en neer te zetten op de afgesproken plek. Ik kan niet anders zeggen dat dit bedrijf een super goede service heeft. Dit is echt een aanrader.

Werkelijk fantastisch en afspraak is afspraak!!!

Heerlijke jacuzzi aangeschaft bij dit bedrijf en daar kwam op onze nieuwe woonplek toch meer bij kijken dan we gedacht hadden. Bij alles prima overleg en advies met dhr. Nijkamp. In het bijzonder willen wij te Wierilk Hout Haaksbergen nog bedanken voor de prachtige op maat en met de hand gemaakte overkapping voor de jacuzzi, vakkundig geplaatst door beide heren. Wij zijn erg blij met deze 2 pareltjes in onze tuin. Als onze geldboom enigszins is gereanimeerd laten wij ook nog een Sauna plaatsen door Sauna4you. Groetjes uit Fleringen.

snelle oplossing bij een probleem!

Onze jacuzzi bleek te lekken in de binnenkuip. Twee dagen later was er al een monteur die het probleem vrij eenvoudig wist te herleiden en ook meteen kon oplossen. Fijne snelle service!

Goed product, goede service.

Goed advies gekregen over onze spa, en correcte levering. Dit bedrijf is een aanrader.

super ervaring met verkoop en levering

kan iedereen uit Limburg aanraden om naar Haaksbergen te rijden voor een buiten spa nieuw of gebruikt levering en op de plaats zetten perfect

Recificatie van mijn vorige beoordeling. Er waren wat problemen, deze zijn allen naar tevredenheid opgelost! Service en garantie zijn top en snel geregeld. Ik beveel dit bedrijf aan.

• Advies in de winkel N.v.t.
  • Service aan huis N.v.t.
  • Ervaring met: Barrel sauna's |Hot tubs

Hele vriendelijke mensen op de beurs ontmoet. De Hottub werd dezelfde week al geleverd en op de plaats gezet. Achteraf wat kleine dingen. Deze werden meteen opgepakt en binnen een week opgelost. Ze denken mee en zijn zeer netjes in het afwerken en tegemoet komen van de "kleine dingen". Prima vriendelijke en snelle service.

• Ervaring met: Hot tubs

rectificatie van mijn vorige beoordeling ,door een onderling misverstand!

• Ervaring met: Buitenspa's

Buitenspa twee jaar in gebruik: genieten! Wanneer er eens iets haperde werd direct en adequaat gereageerd. En dat op zeer vriendelijke wijze. Alle waardering!

• Ervaring met: Buitenspa's

Na anderhalf jaar, een klein probleempje met onze nashville buitenspa. We waren al zeer tevreden, maar hoe dit probleempje opgelost is overtreft de service verwachting. Uitstekend opgevolgd. Ik kan een ieder Sauna4you aanraden, want ook de nazorg en garantie is een 10.

• Ervaring met: Buitenspa's

Klant vriendelijk en inspelen op je wensen! Wij hebben het juiste advies gekregen en achteraf gelukkig ook opgevolgd! Wij genieten van de aankoop!

• Ervaring met: Buitenspa's

Zeer prettige ervaring. Goede service. Prima!

• Nazorg en garantie

Echt een perfecte ervaring wat een feest elke dag weer een plezier om te relaxen in de buitensta type Houston in een woord fantastisch een absolute aanrader 👍

• Ervaring met: Buitenspa's

Alles perfect geregeld, en snel. Alles ziet er super uit. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij onze relatie,s

• Ervaring met: Buitenspa's|Infrarood sauna's

Ik heb nog niet zo veel ervaring. Heb de infrarood gekocht tijdens Bloem en Tuin in juli. Wat ik een beetje mis is de uitleg over de programma's, welke op het display staan. Misschien hebt u deze toch wel liggen!

• Ervaring met: Infrarood sauna's

Hele goede ervaring met sauna4you! Prima advies van Maarten, zeer klant- en servicegericht. De spa had een klein fabrieksfoutje en dat werd super opgelost! Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Buitenspa's

Prijs kwaliteit en service op 1 lijn. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

• Ervaring met: Buitenspa's

Maarten en zijn mannen weten waar ze over praten wij hebben ze op de 50 plus beurs leren kennen 2014 en daar een MN-140 gekocht .

• Advies in de winkel N.v.t.
  • Ervaring met: Infrarood sauna's