Echt waardeloos

Om kwart over 4 contact gehad met de mannen van dit bedrijf, ze zouden er met een half uur driekwartier zijn, Eindstand ik heb 5 uur lang buiten gewacht, Niets van ze gehoord tot ze ineens om de hoek waren, toevallig net zoals de de vervangende partij die ik had gecontacteerd omdat deze niet reageerde, uiteindelijk bijna afgezet en echt niet klantvriendelijk behandeld door beide bedrijven, Ik heb drugsdealers ontmoet die betrouwbaarder en meer op tijd zijn dan deze mannen

Wij, de Sleutelkoning Utrecht, hebben u niet geholpen of gehoord. Daarbij werken wij ook niet in Amsterdam. Waarschijnlijk bedoelt u een ander bedrijf. Ook hebben wij last van bedrijven die onze naam misbruiken, en zich uitgeven als medewerker van De Sleutelkoning, terwijl zij dit niet zijn. Wij waarschuwen daar ook voor op onze website.

Grote klasse en service .

Deze zaak is een voorbeeld voor velen .Vriendelijk en duidelijke uitleg tijdens bellen En de afspraken na gekomen zoals ze gezegd hadden dat noem in een woord geweldig Heren bedankt en succes verder met dit mooie bedrijf

Helaas opgelicht door partij die zich voordoet als Sleutelkoning

Via Google dachten we dat we de Sleutelkoning spraken. Die hebben ons eerst 'gelokt' met een laag bedrag en dat bleek bij reparatie velen malen duurder (geen €90 maar €400) Dus let goed op WIE je belt en dat het telefoonnummer klopt. Daarna gesproken met de ECHTE Sleutelkoning die ons keurig te woord stond. Bij hen is het bedrag voro dezelfde reparatie dan ook veel goedkoper (max €127,50)

Beste meneer of mevrouw, Dit verhaal herkennen wij als geen ander, maar is niet door ons uitgevoerd. Waarschijnlijk heeft uw buurvrouw via Google iemand gebeld die zich voordoet als sleutelmaker/Sleutelkoning. Dat zijn oplichters eerste klas. Verschillende consumentenprogramma hebben daar al aandacht aan gegeven. Kijkt u maar eens op onze website, daar staan enkele links. Als wij dit zouden hebben verricht heeft uw buurvrouw ook een officiële bon met onze naam en logo ontvangen, maar dat kan dus niet. Jammer dat deze beoordeling op onze naam staat. Mijn verzoek is dan ook om deze te corrigeren. Met vriendelijke groet, Chris. De Sleutelkoning Utrecht.

Absolute aanrader!

Geweldige- en zeer vlotte service. Uitstekende voorlichting, -hulp en prettig contact. Een verademing dat dat nog bestaat. Absolute aanrader!

Klassiek MEESTERSCHAP, zoals je dat bijna nergens meer vindt.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Door miin eigen fout waren alle pallen uit mijn elders gekochte cylinder gevallen. De zeer vriendelijke jongens van de sleutelkoning hadden het binnen een uurtje gerepareerd! En dat voor heel schappelijke prijs! Top service, nogmaals bedankt! Gr. Lou

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

geweldige snelle reactie nadat ik door een afgebroken sleutel (pen insteek) mijzelf had binnen gesloten. Wij konden geen kant meer op en dat op een flat op twee hoog.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Door de jaren heen heb ik verschillende keren gebruik gemaakt van de diensten van de Sleutelkoning. Ik ben elke keer weer bijzonder prettig en vakkundig geholpen, zowel bij het repareren van sloten als advisering.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

De heer Van Dusschoten heeft voor ons een geërfde gesloten 19e eeuwse Franse kluiskist geopend: zowel sleutelslot als combinatieslot doen het nu weer. (Helaas was hij leeg...) De kist is onbeschadigd uit de strijd gekomen. Het leuke is dat hij er zelf ook lol in had om al zijn expertise in die strijd te gooien. We zijn zeer tevreden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Klantvriendelijke communicatie. Denkt mee bij mogelijk onnodige bestellingen. Puntje van aandacht is een bevestiging/antwoord bij het bestellen via de e-mail. Verder erg tevreden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij leveren als bedrijf regelmatig kluissleutels aan welke gekopieerd moeten worden. Het verdient respect dat altijd in een korte tijd de kopieen klaar zijn en het foutpercentage is nihil. Prettig zaken doen met deze mannen waardoor ook wij onze klanten naar tevredenheid kunnen helpen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Betrouwbaar bedrijf, proberen problemen altijd z.s.m. op te lossen en leveren kwaliteit.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Altijd klaar staan en een oplossing zoeken voor de problemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ik doe best veel zaken met de sleutelkoning het is mijn hofleverancier. En in al die jaren heb ik nog steeds het idee dat ik een klant ben die het gevoel ervaart dat je van a tot z geholpen bent. Vriendelijk personeel en bekwaam, niets is ze te veel in hun vakgebied en anders denken ze met je mee en adviseren ze. Een bedrijf waar ik nog steeds graag mee samen werk.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goede adviezen. Een aantal medewerkers heeft een zeer grote, soms specifieke, kennis. Men denk altijd mee. Snelle levering.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Sleutelkoning lost alles gelijk op en heeft de kennis en vakman schap in huis,een goeie terug koppeling en zeer betrouwbaar. wij als bedrijf Gemeente Utrecht zijn zeer tevreden over Sleutelkoning.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Probleemen bestaan niet oplossingen wel .

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

een fijn bedrijf wat de service hoog in het vaandel heeft. een ouderwets fijn bedrijf

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Prettig bedrijf om mee te werken het totale oordeel over de jaren is zeker een 9. Echter wat duurder dan andere zaken heb ik het vermoeden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Altijd correct en vriendelijk en kennis van zaken. Snelle levering.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goede en snelle service bij het bestellen of afhalen van sleutels. Naar mijn idee zijn de sleutles wat aan de prijzige kant. Dit zeg ik omdat ik bij een ander bedrijf waar ik sleutels bestelde bij een vorige werkgever iets goedkoper waren(maar kan inmiddels ook veranderd zijn)

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ik word graag op de hoogte gehouden als materialen lang in bestelling staan Jammer dat de bereikbaarheid steeds moeilijker word

• Klantvriendelijkheid/service
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Kundig, snel en erg behulpzaam!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

betrouwbaar adres. Snelle service.