Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer geachte meneer Camps, Naar aanleiding van de zaak die u voor mij heeft behartigd, wil ik u recht hartelijk danken. Voor u tomeloze inzet, vastberadenheid en kennis hebt u mijn zaak tot een goed einde gebracht. Samen met u assistenten waarvoor mijn recht hartelijke dank. Ik zal u zeker goed warm aanbevelen. Het geheel is heel spoedig verlopen. Vriendelijke groet, R. Ballast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: sociaal zekerheidsrecht
  • Waar kent u ons van: Internet
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In dit geval ging het om een letselschade afhandeling voor mijn zoon en ik will hier niet alleen de kundigheid van Marcel en zijn team loven maar ook het geduld dat af en toe nodig is wanneer jeugdigen bewijzen en andere informatie moeten voorzien en dit niet altijd op hun prioriteits lijstje staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Anders
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik ben door dhr stals heel fijn geholpen. Zelf zag ik er erg tegen op omdat het zo'n andere wereld is waar je niet veel van snapt. Achter af is alles naar tevredenheid afgehandeld waarvoor dank. Ik zal er in de toekomst niet meer tegen opzien mocht het weer nodig zijn. Een puntje om mee te nemen : maak het niet te ingewikkeld voor mensen die leek zijn. Misschien iets meer Jip en Janneke taal. Verder super tevreden hoe alles is gegaan. Vr gr Marian loman

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Anders
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik moet de meisjes (secretaresses) een dikke 10 geven die zijn qua telefoon en andwoord en of dingen voor mij doen super. Mr Camps is qua uit leg en andwoorden ook prima qua aanschijven en dossier bij werken een stukje langzamer, maar aangezien hij aan het werk is met veel meer zaken als alleen ik is hem dat niet kwalijk te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Camps Advocatuur van begin tot het eind van de procedure een professional team die weten waar zij het over hebben en gaan voor de 100% voor de cliënt. Ik kan het iedereen aanraden ook diegenen die twijfelen dat zij misschien geen recht hebben op bijvoorbeeld (letsel)schade neem in elk geval contact op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Mond tot mond reclame
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Adequate handeling. Duidelijke informatie over de procedure. Voorspelde snelle afhandeling exact nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Anders
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en behulpzaam. Dat zijn de juiste woorden voor de hulp en begeleiding die ik mocht krijgen. Op een professionele manier werd alles goed en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: (letsel)schaderecht
  • Waar kent u ons van: Anders
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich zeker tevreden, zeker over de uitkomst, maar wel met enkele aantekeningen. Ik heb het als erg vervelend ervaren dat het elke keer weer zo lang duurde. Wij hebben hier een gesprek over gehad met Mr. Camps, maar ook daarna niet echt veel beter. Als je in zo'n situatie zit, is het erg vervelend als je (in mijn beleving) continu je advocaat achter zijn broek moet zitten omdat afspraken niet worden nagekomen (m.n. qua tijdsbestek). Ook viel het mij tegen dat ik zelf meerdere malen heb moeten aangeven dat het anders was als Mr. Camps dacht (op dat moment niet goed op de hoogte van mijn dossier) waardoor b.v. correspondentie aan tegenpartij in 1e instantie niet volledig klopte. Ook veel schrijffouten/typefouten in communicatie (m.n. mail). Deze punten geef is als positieve kritiek en als verbeterpunten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: verzekeringenrecht
  • Waar kent u ons van: Anders

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 559

7521AG Enschede

053-4313772

[email protected]

Over Camps Advocatuur

Camps Advocatuur houdt zich vooral bezig met letselschadezaken, verzekeringsrecht, sociale zekerheid en erfrechtzaken. Wij werken thans met 2 advocaten die zich daar full time mee bezig houden. U bent welkom....

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.