Erg tevreden

Afgelopen maand voor de vierde keer een private lease auto van Smilease. Medewerkers denken goed mee met de wensen van de klant. Schadevrije jaren blijven behoudén ( is bij de meeste bedrijven niet zo ) Prijzen liggen bij Smilease lager dan de landelijke prijzen.

• Professionaliteit medewerkers

Wat een mooie review, dank voor het delen en voor wederom het vertrouwen in SmiLease. Heel veel plezier gewenst met de auto!

Wij werden op een zeer plezierige manier benaderd en geadviseerd

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, dank voor het delen van jullie ervaring. Veel plezier gewenst met de auto!

Zeer goede kwaliteit en veel ervaring

Goede ervaringen mee

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze mooie review. Heel veel plezier gewenste met de nieuwe auto!

Super eerlijke, betrouwbare service.

Super eerlijke, snelle , betrouwbare service

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en heel veel plezier gewenst met de nieuwe auto!

Top lease maatschappij

Alles was duidelijk goeie service, alleen over borg iets duidelijk zijn over de bedrag, maar goeie lease maatschappij, de prijzen zijn aangeraden, ben echt blij met de auto en de service. En een compliment voor Mr: willen die veel geduld hebt om je iets uitleggen.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review en de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent en SmiLease aanraadt. Veel plezier gewenst met de auto!

Een plezierig bedrijf waar je een goed advies krijgt

Bij het wisselen van mijn derde leasauto bij Smilease naar nummer vier ben ik goed geadviseerd rekening houdend met mijn leeftijd. Samen gezocht naar een auto passend bij onze wens voor een hoge instap gezien problemen met de rug. Jammer dat er wat technische probleempjes waren zijn echter in goed overleg opgelost.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze advisering en de afhandeling van de technische problemen. We vinden dergelijke dingen ook altijd erg vervelend, maar doen ons best om dit zo goed mogelijk op te lossen.

Top Service bij Smilease.

Niks negatiefs te melden over Smilease.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen en voor deze mooie review! Veel plezier gewenst met de auto.

Prettig ontvangen, goed geholpen

Duidelijk, vriendelijk, en alles volgens afspraak

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen, bedankt voor de review!

We hebben een zeer pretgige ervaring met Smilelease

We leasen al jaren een auto's Twee jaar geleden zijn we een leasecotract bij smilelease aangegaan. Echter hadden we te maken met een auto met veel storingen. Diverse ritten naar de garage maar problemen bleven . We zijn een gesprek met smilelease aangegeven, we vertelden dat we geen vertrouwen meer hadden in deze auto. We voelden ons gehoord en kwamen tot een fijne oplossing. We leasen nu weer met veel plezier in een andere autobij Smilelease.

• Professionaliteit medewerkers

Het is vervelend als dergelijke problemen zich voordoen. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de afhandeling en veel plezier gewenst met jullie andere auto!

Voldoet op een menselijke manier aan alle verwachtingen verwachtingen

Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant , kan zelfs op het laatste moment aangepast worden !

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review en wederom het vertrouwen in SmiLease! Vele fijne kilometers toegewenst.

Duidelijk, vriendelijk, betrouwbaar

Wat een positieve ervaring heb ik. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen. Kreeg een gedegen uitleg wat de lease inhoud, en wat er bij komt kijken en waar ik rekening mee moet houden. Ook werd er gekeken naar mijn persoonlijke situatie en daaruit kwam een advies welke auto het beste bij mij past. Ook de afwikkeling van de lease tijdens het ophalen gebeurde in alle rust en was duidelijk. Men nam de tijd voor mij. En met de keuze van de auto ben ik superblij. Smilease een aanrader!!!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze enthousiaste en uitgebreide review, ontzettend leuk om te lezen dat je het zo ervaren hebt. Het is niet zomaar iets, kiezen voor private lease en een auto voor meerdere jaren. We informeren de klant dan ook graag uitgebreid en kijken samen naar wat het beste bij de situatie van de klant past.

Super fijn bedrijf

Altijd fijn en goed geholpen

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de review en veel plezier gewenst met de auto!

Het was onze eerste ervaring met SmiLease. Het meest opvallend de ontspannen, prettige en toegankelijke wijze van benadering. De medewerker begreep snel onze wensen en wat voor ons noodzakelijk was. Ondanks enige obstakels van buitenaf werden we op een vriendelijke en professionele geholpen om deze obstakels op te lossen. Smilease bevelen we dan ook van harte aan als uemand op zoek is naar lease auto. Al met al een vriendelijke en professionele afhandeling. Klasse Smilease..!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review! Ontzettend leuk om te lezen dat jullie ervaring zo positief is. Dank voor de aanbeveling en vele fijne kilometers toegewenst!

In één woord geweldig.

Ben nu sinds 2016 private lease rijder bij Smilease en ben zeer tevreden.Er word met je meegedacht en gekeken wat het beste bij de situatie past van de klant. Indien er problemen zijn word dit snel en vakkundig opgelost.We rijden sinds een week in een Nissan Micra N-Design en ik moet zeggen de auto overtreft zelfs mijn verwachtingen.Kortom wij zijn zeer tevreden en zullen ook nog wel lang klant blijven bij Smilease.

• Professionaliteit medewerkers

Wat fijn om te horen en bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease! Een auto is niet even zomaar iets en daarom denken we graag mee met de klant. Mooi om te horen dat jullie het zo positief ervaren hebben en heel veel plezier gewenst met de Nissan Micra.

Ben zeer tevreden over smilease ik werd zeer goed geholpen en ben snel met een mooie auto weg gegaan

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze positieve review, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Veel plezier gewenst met de auto!

Voor ons de eerste keer dat we een auto leasen. Duidelijke uitleg, en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk voor een skoda citigo gekozen. Een leuke auto, wij zijn er blij mee. Stond gepoetst voor ons klaar. En voor de vrouw een bos bloemen.

• Professionaliteit medewerkers

Spannend, de eerste keer private lease! Fijn om te lezen dat je de uitleg als duidelijk hebt ervaren. Vele fijne kilometers toegewenst met de Citigo!

Uitstekend geholpen en prima voorwaarden

Willem heeft ons heel goed geholpen en jullie voorwaarden voor leasen is erg aantrekkelijk en transparant.

• Professionaliteit medewerkers

Leuk om te lezen en fijn dat onze voorwaarden jullie aanspraken. Veel plezier gewenst met de auto!

Proces verloopt soepel en snel. Zijn goed bereikbaar en denken mee. Auto is prachtig, voorwaarden en vragen worden duidelijk uitgelegd.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier gewenst met de auto!

Top service!

Fijn welkom gehad. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles goed en duidelijk uit. Je zou de volgende dag al weg kunnen rijden. We rijden nu met veel plezier in 'ons' nieuwe autootje.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen over jullie positieve ervaring, vele fijne kilometers gewenst met jullie nieuwe autootje!

Professioneel, duidelijk en vriendelijk personeel

Prettig contact, duidelijke communicatie en beveel het zeker aan!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de aanbeveling en voor wederom het vertrouwen in SmiLease. Veel plezier gewenst met de auto!

wederom zeer vriendelijk en professioneel geholpen

twee weken geleden alweer onze derde leaseauto opgehaald , wat een fijne en aardige mensen die ons zeer vriendelijk te woord hebben gestaan en ons weer van een prachtige auto hebben voorzien

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor wederom het vertrouwen, leuk dat jullie weer een auto zijn gaan leasen. Vele fijne kilometers toegewenst!

Prima geregeld

Alles prima en duidelijk. Snel een offerte met eennhandig flex pakket. Wellicht nog wat meer merken die een elektrische model hebben zoals kia,vw etc in het assortiment

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze review, de feedback en wederom het vertrouwen in SmiLease. Veel plezier gewenst met de auto!

Prima bedrijf, fijne meedenkende medewerkers en goede service

Inmiddels al de tweede auto geleast, prima ervaring, hier kun je rustig en vertrouwd zaken doen. Medewerkers zijn kundig, vriendelijk en nemen tijd voor je.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en veel plezier gewenst met de auto!

Snel, correct

Vriendelijk, snel, correct, duidelijk

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het delen van deze review en vele fijne kilometers toegewenst!

Fijn leasebedrijf

Goed aanbod, goede service, persoonlijk

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review en vele fijne kilometers toegewenst!

Lange Akkers 6 9351VP Leek

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.