Geweldige ontvangst door professionele zeer vriendelijke mensen

Onlangs onze Peugeot 108 occasion opgehaald welke er als een nieuwe bijstaat. ontvangen door zeer vriendelijke mensen die gelijk klaarstonden met de koffie , en hebben samen met mij op professionele wijze het leasecontract doorlopen . we hebben nu 2 leaseauto's op het moment , en dit bevalt zeer goed.

• Professionaliteit medewerkers

Ontzettend leuk om deze review te lezen. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons en voor wederom het vertrouwen in SmiLease. Heel veel plezier gewenst met de auto!

Snelle en correcte manier van afhandelen van eventuele vragen. Verder altijd makkelijk te bereiken. Vriendelijke medewerkers.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze positieve feedback. Vele fijne kilometers toegewenst!

goede en snelle service.

Goede en snelle en nette service,

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review en veel plezier gewenst met de auto!

Alles is snel en goed geregeld.

De website is duidelijk en helder. Je weet precies waar je aan toe bent. Ook vriendelijk personeel. Als je een auto wilt leasen dan ben je hier op het juiste adres.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, dank voor deze mooie review en vele plezierige kilometers toegewenst!

Zeer prettig in omgang, snel geregeld zonder poespas. Open en eerlijk en duidelijk. En zeker ook transparant en flexibel. Zeer netjes ontvangen door Willem, met bos bloemen. Kregen echt het gevoel van een nieuwe auto te halen...ook al is het "lease". Top ervaring!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze mooie review! Een eerlijke en transparante service zonder poespas is precies wat wij nastreven. Leuk om te lezen dat u het zo ervaren heeft. Veel plezier gewenst met de auto!

Goede service en uitleg over de Opel mokka

Je word hartelijk ontvangen goede uitleg over de auto en alles wat daar bij hoort en de inruil is goed en de duidelijk uit gelegd.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze mooie review. Vele fijne kilometers toegewenst!

Aanrader voor iedereen die van goede service houd

Heel fijn bedrijf, fijne en vriendelijke medewerkers l. Staan voor je klaar en doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. Nu voor de 2e keer een auto geleased via Smilease en kan dit iedereen aanraden!

• Professionaliteit medewerkers

Klanttevredenheid vinden wij inderdaad het allerbelangrijkst. Leuk om te lezen dat je opnieuw voor SmiLease hebt gekozen en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor de aanbeveling en veel plezier gewenst met de auto!

Smilease denkt altijd voortreffelijk mee!

Inmiddels is dit onze zesde auto alweer via Smilease. Erg blij met onze superluxe uitgeruste VW E-Up. Smilease denkt altijd erg goed mee en wanneer je wensen veranderen is Smilease flexibel. Geen “standaard verkoop praat en snelle jongens”, maar kundige medewerkers die meedenken en goed adviseren. Hier ben je geen nummer en is het contact gemoedelijk. Van harte aan te bevelen!

• Professionaliteit medewerkers

Auto nummer zes alweer, wat leuk om te lezen! Fijn dat de auto goed bevalt en dat je zo te spreken bent over onze advisering en het contact. Vele plezierige kilometers toegewenst!

Voor de 3e keer een auto bij smile lease en weer alles geweldig geregeld zoals wij ook gewend waren. Kan iedereen aanbevelen om hier een auto te gaan leasen.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en de aanbeveling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Heel veel plezier gewenst met de auto.

alles snel en goed

Alles heel snel en goed geregeld

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze mooie review en veel plezier gewenst met de auto!

Prima service e erg klantvriendelijk

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze mooie review. Heel veel fijne kilometers toegewenst!

A happy smile!

Super geholpen en zeer tevreden met alle voordelen en service die geboden wordt!

• Professionaliteit medewerkers

Van deze review krijgen wij ook een happy smile! Bedankt voor het delen van je ervaring en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over SmiLease. Veel plezier gewenst met je auto!

Betrouwbaar bedrijf die met je meedenkt

Hele fijne ervaring en zonder zorgen de weg op

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen dat private lease van SmiLease ontzorgt, Dat is misschien wel het belangrijkste voordeel van private lease. Dank voor je review!

Ik heb maar een woord nodig "TOP"

Via vrienden kwamen we bij jullie terecht maar wel met heel veel vragen en nog meer twijfels, moeten we wel private lease kunnen we toch niet beter kopen en nog veel meer(het zou onze eerste keer worden). Wij werden uitstekend geholpen, alle vragen werden duidelijk beantwoord de voordelen maar ook eventuele nadelen werden eerlijk besproken. Geen gepush geen kapsones geen strakke pakken gewoon een huiselijke sfeer. Ik mag dan ook zeggen dat we met veel plezier rijden in een mooie zwarte Ford Fiesta.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze uitgebreide review en wat leuk om te lezen dat jullie via vrienden bij ons terechtgekomen zijn. De eerste keer private lease kan best spannend zijn, het is dan ook heel logisch dat je vol met vragen zit en twijfelt over wat in jullie situatie de beste keuze is. We bespreken graag samen de mogelijkheden en komen met een eerlijk en transparant advies. Wat ons betreft kan dat het beste vrijblijvend, nuchter en zonder maatpak :) Fijn dat jullie blij zijn met de mooie Ford Fiësta, we wensen jullie heel veel fijne kilometers toe!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review en voor wederom het vertrouwen in SmiLease!

Klantvriendelijk

Wij zijn erg goed en vakkundig geholpen met vriendelijk personeel en zeer goede uitleg.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het delen van jullie ervaring en fijn om te lezen dat deze zo positief is. We wensen jullie veel plezier met de auto!

Vooraf weten waar je aan toe bent

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat je het zo ervaren hebt. Veel plezier met de auto!

Duidelijk verhaal en snelle service

Alles is duidelijk uitgelegd en uitgewerkt. Erg blij met onze auto en we hopen er jaren met plezier in te rijden!

• Reactiesnelheid
  • Keuze mogelijkheden N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers

Wat leuk om te lezen! Wij hopen ook dat jullie de komende jaren veel plezier van de auto gaan hebben, maar met zo'n mooie auto moet dat vast goedkomen.

Fantastisch bedrijf, eerlijk en transparant. Kan het iedereen aanraden.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de aanbeveling en voor wederom het vertrouwen in SmiLease. We wensen je veel plezierige kilometers toe!

Vlot en goed geregeld.

Bevalt goed, dit is de tweede leasetermijn, ik reed in een halfautomaat en weinig km, ik heb nu een elektrische auto en met de kilometers die ik rij lukt dat prima.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en fijn om te lezen dat de overstap naar elektrisch goed bevalt. Veel plezier met de auto!

Ik ben heel goed geholpen met alles en het ontvangst op de locatie was echt heel fijn.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review, fijn dat je het zo ervaren hebt. We wensen je veel plezier met de auto!

Zeer te vreden

Goed geholpen, duidelijk vriendelijk.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, vele plezierige kilometers toegewenst met jullie SmiLease-auto.

TOP bedrijf

Al 11 jaar voor ons een betrouwbare partner. Alles afspraken zijn duidelijk en komen alles na. Alle lof voor het hele team!

• Professionaliteit medewerkers

Wat leuk om te horen, bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe auto!

Adequaat en vriendelijk

Onlangs een lease overeenkomst aangegaan met dit bedrijf. Vanaf de aanvraag tot de uiteindelijke aflevering zijn wij uitstekend geholpen. De meeste antwoorden vonden we op de site, het overige werd in alle rust uitgelegd door een vriendelijke en adequaate medewerker. Geen kleine lettertjes of verrassingen, maar een open, betrouwbaar en transparant bedrijf.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze uitgebreide review! We vinden het belangrijk dat transparante informatie over private lease beschikbaar is voor iedereen die het interesseert. Zo is het mogelijk voor een ieder om zelf al de nodige kennis op te doen over private lease, indien gewenst. Daarnaast adviseren we je graag. Fijn dat je ons als open, betrouwbaar en transparant ervaren hebt. Veel plezier gewenst met de auto!

was snel geregeld .

9351VP Leek

0594-283530

[email protected]

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.