No nonsense en oog voor de klant

Prettig en duidelijk contact en altijd fijne ontvangst. Dit is de tweede, opvolgende keer dat ik een nieuwe auto lease bij dit bedrijf. Omdat ik goede ervaringen met het bedrijf heb, vond ik het totaal overbodig verder te kijken. Aanrader.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de aanbeveling en voor opnieuw de keuze voor SmiLease! Heel veel fijne kilometers toegewenst.

Goede service, vriendelijk en duidelijk

Betrokkenmedewerkers, die duidelijk communiceren en vak goed beheersen.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen dat je onze service als goed ervaren hebt. We wensen je veel plezier met de auto!

Hele goede service!!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over de medewerker die mij geholpen heeft! Goede voorlichting en alles zeer snel geregeld, top!!

• Professionaliteit medewerkers

Mooi om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel fijne kilometers toegewenst.

Zeer klantvriendelijk, goede communicatie

Wat wij erg belangrijk vinden, is dat er op tijd en duidelijk gecommuniceerd wordt door de zeer vriendelijke medewerkers van Smilease. De auto wordt keurig afgeleverd inclusief bloemen, speelkaarten en paraplu.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en voor wederom het vertrouwen in SmiLease! We wensen jullie heel veel plezier met de auto.

uitstekende service

Voor de tweede keer hebben we gebruikt gemaakt van smilease. het is ons erg bevallen. goede service.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen dat het goed bevalt en leuk dat jullie opnieuw hebben gekozen voor SmiLease. Veel plezier gewenst met de auto!

Al jaren een tevreden klant!

Wij zijn al jaren tevreden over Smilease.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze review en wederom het vertrouwen in SmiLease. Veel fijne kilometers toegewenst!

Zeer fijn bedrijf en alles snel geregeld

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen. Veel plezier gewenst met de auto!

Super bedrijf

Van Smilease de 2 auto. Was er om te praten wat er eventueel mogelijk was. Toen ik weg ging kon ik een week alter mijn nieuwe auto in ontvangst nemen. Ben zeer tevreden met dit bedrijf. Je word fijn geholpen en men denk mee met jou. Als iemand een auto wilt gaan leasen kan ik dit bedrijf zeer aanbevelen.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en de aanbeveling. We hebben doorgaans meer dan 100 auto's op voorraad zodat we snel kunnen leveren. Veel plezier gewenst met de auto!

super fijne ervaring

Vriendelijk personeel die super snel reageert op vragen die je hebt en helpen je overal bij waar nodig is ! Kortom: super tevreden !

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat je het zo ervaren hebt!

Professioneel

Ik ben zeer professioneel geholpen en het eea is duidelijk uitgelegd

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen over je positieve ervaring, dank voor het delen ervan en veel plezier gewenst met de auto!

Top bedrijf

Alles goed geregeld.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het kiezen voor private lease van SmiLease en veel plezier gewenst met de auto!

Alleen mijn 24 jaar schadevrij was niet te achterhalen. Bij UNIVÉ gaven ze aan dat ik 24 jaar schadevrij had gereden. De laatste 3 jaar een lease auto gehad bij een andere lease maatschappij en ook schade vrij gereden

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de review! Het contact over de schadevrije jaren loopt nog en we doen ons best om samen met u de schadevrije jaren via Univé alsnog te achterhalen. Daarnaast registreert SmiLease de gedurende de leaseperiode opgebouwde schadevrije jaren op naam, zodat u uw aantal schadevrije jaren verder opbouwt.

Klantvriendelijk

Geen opdringerig verkooppraatjes. Duidelijk en eerlijke antwoorden op vragen. Behulpzaam en snelle reactie op social media, mail en offerte aanvragen. Snel en accuraat bedrijf voor een ieder die interesse heeft!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor het delen van deze positieve review en voor de aanbeveling. Veel plezier gewenst met de auto!

Flexibel en perfecte service

Vriendelijk, servicegericht, flexibel en meedenken met de klant. Ik ben al sinds 2010 klant en rijd er nu mijn 4e auto met de 5e in bestelling.

• Professionaliteit medewerkers

Mooi om te lezen dat de service van SmiLease zo goed bevalt en dat de volgende auto er ook weer eentje van SmiLease is. Bedankt voor de review!

Goede service en goed bedrijf! Lease hier met plezier en ze staan altijd voor je klaar als er wat is.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review!

Uitmuntende service ook tijdens de looptijd

Tijdens de looptijd van mijn contract denkt smilease actief mee in oplossingen op maat en stellen zich heel flexibel en klantgericht op , zowel in woord als daad. Mooi familie bedrijf met heel persoonlijke service!

• Professionaliteit medewerkers

Een persoonlijke benadering en een flexibele oplossing op maat is precies wat wij actief nastreven. Dit proberen we met ons compacte team en de daarbij horende korte lijntjes te bereiken. Dank voor het delen van je positieve ervaring, fijn om te lezen dat deze aansluit bij wat wij nastreven. Heel veel fijne kilometers toegewenst met je nieuwe auto!

Uitstekende begeleiding en service.

Je word altijd goed begeleid in je keuze. Daarna is de auto snel beschikbaar. Je word hartelijk ontvangen.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze positieve review. Veel plezier gewenst met de auto!

Snel en duidelijke afspraken

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, veel plezier gewenst met de auto!

Zeer fijn bedrijf. Fijn ontvangen en was snel geregeld

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat jullie het zo ervaren hebben!

Erg tevreden

Afgelopen maand voor de vierde keer een private lease auto van Smilease. Medewerkers denken goed mee met de wensen van de klant. Schadevrije jaren blijven behoudén ( is bij de meeste bedrijven niet zo ) Prijzen liggen bij Smilease lager dan de landelijke prijzen.

• Professionaliteit medewerkers

Wat een mooie review, dank voor het delen en voor wederom het vertrouwen in SmiLease. Heel veel plezier gewenst met de auto!

Wij werden op een zeer plezierige manier benaderd en geadviseerd

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, dank voor het delen van jullie ervaring. Veel plezier gewenst met de auto!

Zeer goede kwaliteit en veel ervaring

Goede ervaringen mee

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze mooie review. Heel veel plezier gewenste met de nieuwe auto!

Super eerlijke, betrouwbare service.

Super eerlijke, snelle , betrouwbare service

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en heel veel plezier gewenst met de nieuwe auto!

Top lease maatschappij

Alles was duidelijk goeie service, alleen over borg iets duidelijk zijn over de bedrag, maar goeie lease maatschappij, de prijzen zijn aangeraden, ben echt blij met de auto en de service. En een compliment voor Mr: willen die veel geduld hebt om je iets uitleggen.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review en de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent en SmiLease aanraadt. Veel plezier gewenst met de auto!

Een plezierig bedrijf waar je een goed advies krijgt

Bij het wisselen van mijn derde leasauto bij Smilease naar nummer vier ben ik goed geadviseerd rekening houdend met mijn leeftijd. Samen gezocht naar een auto passend bij onze wens voor een hoge instap gezien problemen met de rug. Jammer dat er wat technische probleempjes waren zijn echter in goed overleg opgelost.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze advisering en de afhandeling van de technische problemen. We vinden dergelijke dingen ook altijd erg vervelend, maar doen ons best om dit zo goed mogelijk op te lossen.

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.