Smilease gaf mij een goede rij-ervaring tegen een voor mij betaalbare prijs

Een zorgeloze rij-ervaring, gewoon tanken en rijden maar, de rest zit in het maandbedrag inbegrepen! Ik heb nooit rijstress in de geleaste auto gehad, dat was vroeger bij mijn eigen auto's wel het geval, ik ging rijden met het idee: wat zou er nou weer kapot gaan, weer te laat op mijn werk en extra kosten, hoge onvoorspelbaarheid! Gaf stress! Smilease ontzorgt door een vast maandbedrag dat voorspelbaarheid geeft en daarmee rust in mijn gemoed! Gekoppeld aan een klantvriendelijke instelling, goede reactietijd en flexibiliteit, kan ik Smilease zeer zeker aanbevelen! Mede daarom heb ik nu weer een andere auto van Smilease in de lease. Smilease ga zo door!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie, uitgebreide review en voor wederom het vertrouwen in SmiLease! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over private lease van SmiLease! Ontzorgen is misschien wel een van de belangrijkste pluspunten van private lease. We wensen je veel plezier toe met de auto!

Perfect, geen aanmerkingen.

Super snelle service, meer mogelijkheden dan bij andere lease bedrijven. Niks om over te klagen, een 10.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review! Het voordeel van zelfstandig te werk gaan als bedrijf is dat je net wat meer ruimte hebt om iedere aanvraag en situatie individueel te bekijken. Fijn dat je het zo hebt ervaren en veel plezier gewenst met de auto!

Betrouwbaarheid,goede communicatie, informatie en overleg

Zeer tevreden.

• Professionaliteit medewerkers

Super om te lezen, veel plezier met de nieuwe auto en bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease!

Mijn ervaringen zijn goed

Het is een prima bedrijf!

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen en wederom bedankt voor het vertrouwen in SmiLease!

Prima service, duidelijk en snel geregeld.

Ik was op korte termijn op zoek naar een andere auto. Een nieuwe(re) auto kopen is erg duur. Leasen is een prima alternatief, waarbij je alle praktische zaken los kunt laten. Je hoeft alleen te tanken en te rijden. Voordeel van Smilease is het ontbreken van een BKR registratie. De informatie was duidelijk en de service was goed en snel.

• Professionaliteit medewerkers

Als gevolg van autoschaarste zijn nieuwe en jonggebruikte auto's momenteel inderdaad erg duur. Het voordeel van private lease is dat je geen grote eigen investering hoeft te doen en dat je geen risico loopt op een miskoop. Fijn dat je ervaring met SmiLease zo positief is en veel plezier gewenst met de auto!

zeer teverderen

dit is onze 3e auto al

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en heel veel plezier gewenst met de auto!

Jasper heeft mij super geadviseerd en alles perfect geregeld. Ik heb gekozen voor het privé leasen van een occasion en kon zoveel proef rijden als ik wilde in diverse auto's. Tevens was alle informatie omtrent privé lease helder uitgelegd. Kortom, hier wordt je mobiliteits probleem opgelost! Super bedankt Smilease!!

• Professionaliteit medewerkers

Fijn dat je het zo positief ervaren hebt! We vinden proefrijden heel belangrijk. Naar verwachting zul je langere tijd gebruikmaken van de auto en dan is het wel belangrijk dat je je fijn, veilig en comfortabel voelt. Dat test je natuurlijk het beste door even proef te rijden. Veel fijne kilometers gewenst!

Topbedrijf

Inmiddels de derde leaseauto. En weer uitstekend geholpen en begeleid. Ik ben zeer tevreden met Smilease en blij met de up!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review Joop, fijn dat je weer terug bent voor inmiddels auto nummer 3. Veel plezier gewenst met de mooie Up!

Ik ben naar een paar jaar bij een ander lease maatschappij overgestapt naar smilease dat had ik veel eerder moeten doen Alles was supersnel geregeld binnen twee dagen was alles rond Van offerte aanvraag tot accoord voor contract Ze waren super vriendelijk en behulpzaam door de telefoon En ook toen ik de auto kon ophalen waren ze super vriendelijk Onder het genot van een lekker bakje koffie is alles nog eens doorgenomen en uitgelegd En toen mocht ik vertrekken met mijn nieuwe auto en een bos bloemen Nou die heb ik bij de vorige leasemaatschappij waar ik drie keer een auto van heb geleased nooit gehad Van mij krijgen ze een dikke 10

• Professionaliteit medewerkers

Wat super om te lezen, harstikke bedankt voor het delen van deze uitgebreide review! Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe auto!

Zorgeloos autorijden

Ontzorgd autorijden in een nieuwe auto en fantastische service!

• Professionaliteit medewerkers

Mooi om te lezen, fijn dat je het zo ervaren hebt!

Netjes en vriendelijke geholpen

Klant vriendelijke goede uitleg

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen en vele plezierige kilometers toegewenst!

Wederom fantastisch voor elkaar.

Voor de tweede keer een auto en het is echt geweldig geregeld. Ze denken echt met je mee en doen dan echt goede voorstellen. En een geweldige service. Echt een TOP bedrijf.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze hele mooie review! Heel veel plezier gewenst met de nieuwe auto!

Super fijne mensen en organisatie

Na een zeer snelle reactie op mijn offerte aanvraag, heb ik mijn keuze gemaakt. Ik ben fantastisch geholpen! Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te leasen. Super service en medewerkers die je super goed helpen

• Professionaliteit medewerkers

Wat een super mooie review, dank voor het delen van je positieve ervaring! Heel veel plezier gewenst met de leaseauto!

Fantastisch

Goed en vakkundig geholpen

Bedankt voor de review!

Denkt met je mee. En er wordt je niets opgedrongen.

Nadering einde leastermijn. Dus eens even kijken wat er mogelijk was. Binnen twee weken rijden we in de nieuwe auto. Geheel naar wens.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en veel plezier met de nieuwe auto!

Uitstekende service

Denkt goed mee en is oplossingsgericht

• Professionaliteit medewerkers

Dat is een mooi compliment, bedankt voor het delen ervan!

SUPER!!!

We hadden het niet beter kunnen treffen!!

• Professionaliteit medewerkers

Fantastisch, dank voor de review! Veel fijne kilometers toegewenst!

Heel vriendelijk en alles snel afgehandeld

Erg fijn bedrijf. Snel in contact en veel keuze. Zeer klantvriendelijk!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het delen van deze positieve ervaring, super om te horen! Geniet van de auto!

Fantastisch!

Goede service. Snelle afhandeling

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen, veel plezier gewenst met de auto!

Top bedrijf en goed geholpen

Goed, vakkundig en snel geholpen. Duidelijke uitleg Vriendelijk personeel en telefonisch ook goed bereikbaar

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review en veel fijne kilometers toegewenst!

Fijne, snelle en transparante service.

Uit nood snel een nieuwe auto moeten "aanschaffen" , en daarbij gekozen voor private leasing via Smilease. Binnen 3 dagen proefrit(ten) gemaakt, auto uitgekozen, alles geregeld en auto opgehaald! Hele eerlijke en duidelijke informatie voorziening en vriendelijke bejegening. Top!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review! Als de auto bij ons in de showroom staat, kan hij inderdaad snel afgeleverd worden. Wel zo handig als je op zeer korte termijn een auto nodig hebt. Veel fijne kilometers toegewenst!

Super goed!

Goed en snel geregeld!

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen, veel plezier gewenst met de auto!

Al jaren een tevreden klant!

Heldere voorwaarden, maatwerk, vriendelijk personeel. Wij zijn al net jaren tevreden klant bin Smilease!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en vele fijne kilometers toegewenst!

Mooie zaak met vakkundig personeel en een ruime keuze aan auto’s

Na een periode van 15 jaar al privé lease rijder te zijn geweest bij een ander bedrijf hebben we dit jaar naar volle tevredenheid de overstap gemaakt naar Smilease.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier gewenst met de auto!

Fantastisch geholpen, vriendelijk contact.

Meerdere keren bij SmiLease langs mogen komen voor een kopje koffie. Ik heb goede en duidelijke uitleg gehad over de voorwaarden van SmiLease. In meerdere auto's mogen rijden om mijn keuze nog wat makkelijker te maken.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het delen van deze positieve ervaring! Wij vinden het belangrijk dat iemand de juiste keuze maakt voor nu én voor de lange termijn. Een duidelijke uitleg en proefrijden in meerdere auto's helpt bij het maken van die keuze. Veel plezier gewenst met de auto!

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.