Fantastisch

Super geholpen en allemaal heel snel

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de review! Veel plezier gewenst in de stoere Seat Leon FR!

Al meer dan 10 jaar zonder zorgen Autorijden,geweldig toch

Al meer dan 10 jaar klant bij Smilelease. Altijd alles goed geregrld e duidelijke voorwaarden en afspraken.

• Professionaliteit medewerkers

Ben super tevreden. Een profesionele autobedrijf. Prima service vanaf eerste kontakt. Bij ophalen nieuwe auto kreeg ik een bosje bloemen, paraplu, speelkaarten. Heel attent. Met andere woorden, een top van autobedrijf

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je ons contact als positief hebt ervaren. Op basis van je wensen hebben wij gelukkig een mooie auto voor je kunnen aankopen. Je ontvangt natuurlijk niet dagelijks een nieuwe auto. Dit feestje maken wij graag compleet met wat extra's. Veel plezier met de auto!

Voor het eerst een lease auto En de service,uitleg en contact met Smilease was in 1 woord super. Prettig te woord gestaan en duidelijke uitleg over alles Wij zouden Smilelease bij iedereen aanbevelen. En nog bedankt voor het prachtige boeket bloemen.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de review John! Goed om te horen dat het proces goed is bevallen. Wij nemen graag de tijd om alles duidelijk uit te leggen en waar nodig snel te kunnen leveren. Veel plezier met de auto gewenst!

Uitstekend en respectvol

Goede uitleg, rustig en welgemanierd.

• Professionaliteit medewerkers

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij danken u voor het vertrouwen in SmiLease en wensen u veel plezier met de mooie Polo!

Goed geïnformeerd en uitstekend geholpen!

Voor het eerst auto geleased in plaats van gekocht en dit bij Smilease gedaan. Ik kon snel langs komen en ben tijdens de afspraak goed geïnformeerd en geholpen. Alles was na de afspraak helder en alles is vlot verwerkt waarna ik een paar dagen later in mijn nieuwe geleasde auto kon wegrijden. Top service!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor je recensie Corina! Goed om te horen dat je blij bent met de keuze. Waar nodig kunnen wij de auto zelfs binnen 24 uur afleveren. Veel plezier gewenst met de Polo!

Deze naam is niet voor niets bedacht; Smilease!!!!!!

Super bedrijf. Kundige en meedenkende mensen. Geen opdringerige verkopers. Uitstekende communicatie en service!!!! Het leveren van maatwerk is hun kwaliteit en de klant is echt Koning.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. Wij denken graag met onze klanten mee om zo tot passende oplossingen te komen!

Altijd snelle service

Ik ervaar al een viertal jaren dat Smilease snel reageert op vragen. Ze zijn duidelijk in hun communicatie. Ik heb een week geleden onze auto ingeruild voor een andere en dit was ook binnen een paar dagen geregeld. Top!

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te horen dat wij na 4 jaar u mogen behouden als vaste klant. Veel plezier gewenst met uw nieuwe auto!

Leasen met een smile

Kort geleden gewisseld van lease auto. Op advies van de vriendelijke en zeer behulpzame medewerker overgestapt naar de nieuwe Ford Puma. We gingen voor de Peugeot 2008 en rijden weg in de Puma. Nogmaals dank Jasper. Heerlijke auto. Top service en snel geregeld!

• Professionaliteit medewerkers

Hartelijk dank voor uw recensie! In onze showroom hebben wij een ruim aanbod aan verschillende merken en types zodat er hopelijk voor elk wat wils tussen staat.

Geweldige firma

Jasper heeft alles weer geweldig geregeld. Eerste auto nu opgehaald, volgende komt in januari. Ik lease nu een aantal jaren bij Smilease en dat bevalt ontzettend goed.

G-E-W-E-L-D-I-G

Jasper topper bedankt!

• Professionaliteit medewerkers

Hartelijk dank voor je beoordeling Denis. Wanneer persoonlijke situaties wijzigen, denken wij graag mee in oplossingen!

Super!

1 woord, geweldig!

1 woord, bedankt!

Geen commerciële belangen. Aandacht voor je wensen en achteraf niet het gevoel hebben dat je er ingestonken bent. Aanrader.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor je terugkoppeling. Wij presenteren onze voorwaarden helder op onze website en lichten deze graag mondeling toe, zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Veel plezier gewenst in de mooie 108 Allure!

prima en persoonlijke service

Denken echt mee met de klant.

Geweldig !!!!

's middags mail gestuurd en uurtje later al tegen bericht. Mijn inruil auto moest ik even laten zien en dit was geen enkel probleem. Ik kwam in een prachtige nieuwe pand van hun. Hier ben ik verder voorgelicht en rijd nu met vol tevredenheid in bijna nieuwe auto. Kreeg als nieuwe klant een mooie bos bloemen mee en een paraplu en voor thuis een spel kaarten.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de mooie review! Waar nodig kunnen wij snel handelen. Vrijwel al onze voorraad auto's zijn binnen 24 uur leverbaar. Daarnaast is het inruilen van een auto altijd mogelijk. Vanwege ons netwerk met autobedrijven in de regio kunnen wij vrij snel een bieding doen op uw auto. U laat de oude auto bij ons staan en wij regelen de rest.

Goede en vriendelijke ervaring

Een heldere uitleg en een warm ontvangst. Bij het afhalen van de auto stond er een boeket bloemen klaar.

Vriendelijke en professionele kennismaking

We hebben op ons gemak kunnen kijken, proefrijden in diverse auto's. Geen opdringerige of agressieve benadering. Prettig in de omgang en een vriendelijke en correcte afwikkeling.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor uw terugkoppeling. Fijn om te horen dat u het contact met SmiLease als prettig heeft ervaren. Wij nemen graag uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden en mogelijkheden te bekijken zodat u in de juiste auto bij ons vertrekt.

We zijn zeer goed geholpen, goed en zeer vriendelijk. Genoeg tekst en uitleg.

Echt fijn bedrijf

Betrouwbaar, flexibel. Snel.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor uw reactie. Flexibiliteit ook op het gebied van mobiliteit is in deze tijd wel wenselijk. Hiervoor moet je als bedrijf nadenken hoe dit in te vlechten is in de formule van Private Lease.

De combinatie van kwaliteit en klantgerichtheid

Ik zou smilease zeker aanbevelen als een prettige en betrouwbare partij. Denken mee , zijn snel en klantgericht in reacties. Ook bij het voortijdig beëindigen van het contract ivm omstandigheden zijn ze meedenkend en coulant.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor uw beoordeling! Occasionlease biedt flexibiliteit bij onverwachtse omstandigheden. Hierdoor denken wij graag met u mee.

Zeer vriendelijk en toegangkelijk!

We werden zeer vriendelijk geholpen. Alles werd goed uitgelegd, en de informatie was duidelijk en helder.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor uw beoordeling en positieve terugkoppeling. Naast de auto en de leaseprijs is het goed om een beeld te krijgen van de leasevoorwaarden. Tijdens een gesprek worden deze punten toegelicht.

Al 2jaar erg tevreden klant

Ik ga nu mijn tweede leasecontract aan bij Smilease. Word altijd goed geholpen en er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en zo rijd ik sinds kort weer een fijne auto die bij mij past! Geen rare kosten achteraf of wat dan ook.

• Professionaliteit medewerkers

Snel en veilig weer de weg op!

Alles geregeld in een handomdraai. Betrouwbare en super service!

Eerlijk en deskundig advies

Erg goed geholpen. Geen kleine letters en vooral een eerlijk advies. Ik zou Smilease aanraden als betrouwbaar en eerlijk.

• Professionaliteit medewerkers

Uitstekende auto en service!

Toyota Aygo geleased, zeer fijne auto! De medewerkers zijn professioneel, reageren snel en duidelijk! Top service!

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.