Fijne samenwerking!

Fijne samenwerking en communicatie. Korte lijnen en snel reactie.

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

Mijn ervaring is heel positief.

Fijne contacten en het voelt heel persoonlijk. Er wordt meegedacht met ons en vragen altijd goed beantwoord. Heel tevreden.

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

Erg fijne ondersteuning in een proces met zieke medewerker(s).

Heldere communicatie en staan altijd open voor vragen

• Wat vind je goed aan Qees? Gemak

Zeer goede service

Persoonlijke service en er wordt proactief actie ondernomen. Zeer fijne partner voor ondersteuning en het regelen van zaken bij verzuim.

• Wat vind je goed aan Qees? Bereikbaarheid

Fijne communicatie medewerkers/website om mee te werken

Vanaf het begin een fijne communicatie met de medewerkers zowel via mail als telefonisch. Site is overzichtelijk en werkbaar. Super fijn!

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

Prettig om direct persoonlijk contact te hebben!

Sinds een half jaar samenwerking, en de contacten zijn heel goed en zonder problemen verlopen. Fijne medewerkers van Qees die meedenken met de ondernemer. Het Qees-portaal is heel gebruiksvriendelijk.

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

Eerst zeer goed, tijdje echt minder, nu weer goed

Eerst steeds een vaste contact persoon, toen leek het dat het niet zo was Telefonisch niet goed bereikbaar, zeer irritant voor ondernemer Lambert is echt perfect, snelle reactie, goede oplossingen, denk mee met ondernemer die meer aan zijn hoofd heeft Deze meneer ONTZORGT ECHT:) Deze meneer begrijpt een ondernemer omdat hij het zelf ook is. Dat zouden meerdere mensen moeten doen maar helaas is dat niet het geval.

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

In één woord gezegd: uitmuntend.

Iedere vraag die gesteld wordt wordt direct behandeld en problemen indien mogelijk direct opgelost. Vriendelijk en uiterst voorkomend personeel. Bij het onderste kopje is het jammer dat je maar 1 ding aankruisen kunt. Voor mij waren er meer punten bij "Wat vind je goed aan Qees? Bijvoorbeeld "Afspraken nakomen".

• Wat vind je goed aan Qees? Meedenken met de werkgever

Snelle reacties op vragen.

Wij van Ufacility facilitair dienstverlener BV werken al geruime tijd met grote tevredenheid samen, antwoord op vragen worden snel en kundig beantwoord. kundige en vriendelijke medewerkers.

Klantgericht

Ik word altijd snel en prettig geholpen op een professionele en vriendelijke manier.

Aardig personeel

Snelle reacties

Goede ervaring

We hebben nog weinig contact gehad maar als we contact hebben is het zeer prettig.

• Wat vind je goed aan Qees? Bereikbaarheid

Tot nu toe is de samenwerking en zijn de werkzaamheden heel goed en zonder problemen verlopen. De medewerkers van Qees zijn altijd goed bereikbaar en heel vriendelijk.

• Wat vind je goed aan Qees? Bereikbaarheid

Nooit geen problemen en goed bereikbaar.

• Wat vind je goed aan Qees? Deskundigheid

Goed bereikbaar, komen afspraken na en zeer snelle reactie bij vragen.

Tot nu toe prima ervaringen met Qees!

• Wat vind je goed aan Qees? Bereikbaarheid

Vlekkeloze overgang naar Qees.

Wij kregen de verloner "opgedrongen" van het administratiekantoor :-). Begeleiding en communicatie is top. Ter zake kundige mensen, die afspraken goed nakomen. Echt goed!

Fijn om te horen! :)

super

De ervaring die ik met medewerkers van Qees heb zijn super. alles heel duidelijk en behulpzaam . en contact en antwoorden zijn snel gewoon goed dus.

• Wat vind je goed aan Qees? Afspraken nakomen

Wat ijn om te horen Ilonka! We helpen graag :)

Prima service, duidelijk advies

Als ik een vraag heb, krijg ik een antwoord waar ik iets mee kan. Prima dus.

• Wat vind je goed aan Qees? Afspraken nakomen

Fijn om te horen Mascha en uiteraard graag gedaan!

Qees werkt fijner dan alle andere loonadministratiekantoren die we tot nog toe hebben gehad.

Deskundig, doeltreffend en persoonlijk

Qees is voor onze organisatie zo veel meer dan 'alleen' deskundig, doeltreffend en persoonlijk. Er wordt met je meegedacht, pro-actief gewerkt en vooral concreet en praktisch geadviseerd. Daarnaast (of: daarom) een fantastisch klankbord. En last but zeker not least: afspraken worden nagekomen. Altijd.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Er gaat wel eens wat mis, net zoals hier ;) maar altijd wordt het snel en prettig opgelost door deskundige mensen. Ik vind vooral het meedenken fijn omdat ik hier allround ben en geen niet alles kan bijhouden op salarisgebied. Ik vind het persoonlijk fijn als ik gewezen wordt op voordelen / weetjes; Denk aan fiets vd zaak / WKR / contractuele aangelegenheden etc. Om de voordelen die er zijn zo optimaal mogelijk te benutten binnen de regels die er gelden.

• Wat vind je goed aan Qees? Deskundigheid

Prima ons probleem met SPAWW opgelost

Wij ontvingen steeds onterechte facturen en aanmaningen van SPAWW terwijl wat betaald moest worden keurig werd betaald. Dit had te maken met een onverklaarbare dubbele inschrijving bij SPAWW. Dit is een zeer ontoegankelijke organisatie maar door veelvuldig contact vanuit Qees is het hen uiteindelijk gelukt om alles in orde te krijgen en is een serieus onterecht gefactureerd bedrag uiteindelijk gecrediteerd en is de dubbele inschrijving opgeheven. Had er niet aan moeten denken dit zelf te moeten regelen. De acties van Qees hebben me veel tijd bespaard.

• Wat vind je goed aan Qees? Gemak

Fijn dat we je erbij hebben kunnen helpen. Heel graag gedaan :)

Als ik mijn vragen mail krijg ik al snel een antwoord. Indien het een complexe vraag is waar vanuit Qees niet direct antwoord op is dan gaan ze dit voor me uitzoeken en komen hier later op terug. Ze komen dan ook hun afspraak na. Een tevreden klant dus!!

Tof!

Goed bereikbaar, meedenkend, en dienstverlenend, kortom fijn bedrijf om mee te werken.

Vanaf januari 2020 maak ik gebruik van de diensten van Qees. Daar ben ik tot op heden heel blij mee. - communicatief heel goed - persoonlijke benadering - deskundig (en als ze iets niet weten, geven ze dat eerlijk toe) - goed bereikbaar In een jaar als 2020, met alle ingewikkelde toestanden rondom corona, staan ze altijd voor ons klaar.

• Wat vind je goed aan Qees? Deskundigheid

Wij blijven uiteraard onze best doen om je zo goed mogelijk te blijven helpen. Dank voor je mooie complimenten!

Snelle communicatie, service gericht en transparant.

Wij, Mare Bijzondere Zorg, zijn erg tevreden met Qees als partner. Zij staan open voor alle vragen en denken mee met ieder vraagstuk. Qees staat er om bekend dat ze snel reageren, goed adviseren en ondersteunen waar mogelijk.

• Wat vind je goed aan Qees? Bereikbaarheid

Wat een mooie feedback Danny. Fijn! Waarderen wij enorm. Tot snel!

Over Qees

Hulp als je medewerker door ziekte niet kan werken. Minder onrust binnen je organisatie. Zodat jij je weer bezig kunt houden met het 'echte werk'. Ziek. Zonder rompslomp