Deskundig, uitstekend geholpen, perfecte communicatie

Goed advies ontvangen omtrent vervanging van sloten. Er bleek extra werk omdat ik iets niet had gemeld, en ook hier informeren ze netjes over. Kom er al 15 jaar en als 1 ding wel opvalt, is dat hun service en deskundigheid altijd hetzelfde is gebleven. Dank!

deskundig en behulpzaam

Wij worden altijd goed geholpen, a-technisch als wij zijn. Er wordt meegedacht en naar een oplossing gezocht. Kwaliteit staat bovenaan!

Professioneel

Wij hebben ons huis na een inbraak door Van Rumpt laten doorlichten op veiligheid. Prima advies en een prima uitvoering. Klein minpuntje: wij zouden na betaling van de rekening het PKVW certificaat toegestuurd krijgen (nodig om subsidie aan te vragen bij de Gemeente). Dat kwam pas nadat we na een week of drie zelf gebeld hebben waar het bleef.

Professionele partij die weten waarover ze praten

Van Rumpt heeft bij ons in het verleden een aantal buitendeursloten vervangen en recent de sloten van ramen op de bovenetage. In beide gevallen is vooraf gedegen advies geven, en zijn de sloten vervolgens professioneel geplaatst.

Snel en vakkundig

Heren hebben uitgevoerd conform mijn verzoek, daarnaast kreeg ik ook tips! Hou ik van!

Vriendelijk en deskundig

Sloten maken is een vak! Helaas zijn er veel cowboys actief in deze markt. Bij van Rumpt is men echt deskundig!

Snel en perfect resultaat

Ook kleine reparaties gedaan Heel vakkundig uitgevoerd

Alle deuren sluiten en sloten doen het perfect.

In mijn nieuwe huis wilde ik het hang- en sluitwerk van de openslaande deuren laten oplossen en nieuwe sloten laten plaatsen. Op advies van Van Rumpt ook besloten om voor het veilig wonen keurmerk te gaan zodat alles meteen goed geregeld was en ik in aanmerking kwam voor subsidie van de gemeente Utrecht.

Hele goeie service

Alles netjes geregeld en werd netjes terug gebeld

Geweldige service! Ik was mijn sleutels kwijt en was bang dat iemand ze had meegenomen. Net voor sluitingstijd op vrijdagavond gebeld met eigenaar Jasper van Rumpt, die me meteen kon helpen met advies om mijn eigen slot te vervangen voor een nieuw slot (ik wilde dit zelf proberen vanwege financiële redenen). In de winkel een nieuw slot opgehaald en ik kreeg een uitleg om het slot te monteren. Hij was zelfs bereid om, mocht het mij toch niet lukken, te bellen op zijn vrije vrijdagavond om mij alsnog te helpen. Gelukkig niet nodig gehad, maar ik ben helemaal tevreden over mijn ervaring met dit bedrijf!

Ze komen meteen en gaan pas weer weg als het gemaakt is

Goede service en altijd vriendelijk, daarom is Van Rumpt de vaste slotenspecialist van onze VvE.

Betrouwbaar, snel en velig

Van Rumpt is een betrouwbare partner, die snel en adequaat reageert op vragen rond een appartementengebouw. Dat geeft een veilig gevoel voor de bewoners/eigenaren.

Goed werk geleverd

Afspraak maken ging soepel. Precies geleverd wat ik wilde . Een monteur die rustig door werkte aan een lastige klus. Door ging het allemaal naar zijn tevredenheid geïnstalleerd was.

Fijne communicatie, goed meegedacht en persoonlijk contact

Ik wilde een veiliger gevoel in mijn nieuwe huis. Mijn voordeur had verouderde sloten, zat een grote scheur in het paneel en was niet erg stevig. Jasper kwam vrijblijvend langs en gaf eerlijk en vakkundig advies over welke opties ik had. Na een tweede offerte opgevraagd te hebben heb ik voor Van Rumpt gekozen. Ik was blij dat ik ook bij hen terecht kon voor het verstevigen van de deur naast alleen het voorzien van nieuwe sloten. Ze hebben zelfs een authentieke jaren 20 brievenbus die ik had gevonden kunnen plaatsen, en met het nieuwe beslag nog steeds een authentieke uitstraling kunnen geven aan de deur. De deur is 1 dag weggeweest in de werkplaats waarna hij aan het einde van de dag is terug geplaatst met een tijdelijk slot, aangezien de klus niet geheel kon worden afgerond en ik meerdere dagen weg moest. Na terugkomst is de klus vakkundig afgemaakt, met meerdere momenten van contact via de telefoon en terplaatse komen kijken. Zelfs nog nieuwe tochtstrips bevestigd. Heb de afwerking van de deur (schuren en verven) voor mijn rekening genomen. Erg blij met het eind reusltaat!

Goede persoonlijke service

Fijn persoonlijk contact, goede kwaliteit en service! Je kan even langs in de winkel voor vragen, komen afspraken na en als iets niet goed is wordt het opgelost.

Top. Deskundig

Heeft goed en deskundig werk geleverd.

Vakmanschap, meedenken en snel

Na inbraakpoging snel ter plaatse voor reparatie, actief meedenken tbv verbetering tov voorgaande situatie en in eigen tijd werknemer nog paar puntjes op de i gezet.

Goeie service

Had een mail gestuurd en gelijk terug gebeld dat vind ik heel netjes. En het slot is er heel goed ingezet

Snelle en uitstekende service

Op onze praktijk liepen we tegen het probleem aan dat een paar code deurklinken niet goed geïnstalleerd waren door iemand anders en deze los gingen van de deur. Van Rumpt heeft dit super netjes en vlot opgelost en tevens een nieuwe code deurklink op een toilet geïnstalleerd. Heel blij mee. Wij weten wie we moeten bellen bij problemen hiermee of installatie, Van Rumpt!

Snelle reactie op mijn aanvraag, kundig en neutraal advies, snelle en duidelijke offerte en efficiënte uitvoering van het werk.

Hele prettige ervaring met dit bedrijf.

Er wordt erg goed meegedacht in oplossingen. Communicatie verloopt zoals je van een professioneel bedrijf mag verwachten. Correct, snel en doen wat ze beloven.

niet goed

2x sleutels besteld en 2x ongeveer 3 maanden moeten wachten op de levering. Tussentijds ook geen communicatie van de de van van Rumpt.

Goede morgen Arjan, Dank voor de moeite die je neemt om een reactie te schrijven. Zoals besproken delen wij de mening dat het zeer vervelend is dat de betreffende fabrikant extreme levertijden heeft gehanteerd bij genoemde 2 orders. Dat wij er als dealer achter aan zijn blijven gaan is je wellicht ontgaan maar mag je ook van ons verwachten. Meer communicatie hierover tussentijds was inderdaad beter geweest. Is het raadzaam uw teleurstelling ook rechtstreeks bij de veroorzaker (zoals wij dit ook al vele malen hebben gedaan namens u en andere van onze klanten) neer te leggen? Gezien het collectieve sluitplan van uw VvE konden wij u helaas ook geen alternatieven aanbieden. Fijn dat het in beide gevallen uit eindelijk heeft kunnen resulteren in een uitlevering naar wens! We zien u dan ook graag terug in onze winkel annex showroom. Met vriendelijke groet Team 'Van Rumpt Specialisten '

Goed advies, betrouwbare dienstverlening

Erg tevreden met advies en uitvoeren van vervanging voordeurslot

Top bedrijf. Met dit soort detailhandel en specialisten wordt het leven vrolijker en vriendelijk

Perfect werk

Ik werd snel en zeer vakkundig geholpen.