Mooie stad, reisleider communiceerde onvoldoende

Dit was mijn eerste reis met ter Beek, ik vond het heerlijk dat er weinig opstapplaatsen waren en de bus was prima. Wel jammer dat we 2x 45 minuten pauze hielden onderweg want daardoor kwamen we veel later in Berlijn aan en werd meegedeeld dat we om 18:15 alweer in de bus moesten zitten om naar de Rijksdag te gaan dit stond voor vandaag niet in het schema maar was blijkbaar verandert, de chauffeur gaf niet eens aan dat dit een wijziging was in het programma en de lichtshow rondrit was verschoven naar een dag later. We konden dus ook niet meer eten tussendoor. We waren nog wel een keer uitgekeken in de Rijksdag en zijn naar de Brandenburger Tor gelopen waar een lichtshow was en gelukkig een hotdogkraam op het plein, jammer dat de chauffeur niet even had verteld tegen iedereen dat daar de lichtshow mooi te zien was. De gidsen waren ook niet heel geweldig die van dag 2 vertelde wel mooi maar rafelde het einde af en gingen we niet naar het restant van de muur met monument en expositie aan de Bernauer strasse, wij zijn hier maar met de metro naar toe gegaan. De gids in Potsdam op zondagochtend was helemaal waardeloos hij noemde eindeloos jaartallen en wilde graag grappig zijn daardoor was op een gegeven moment niet meer te volgen wat nou waar was en wat niet van wat ie vertelde. Berlijn is een waanzinnig mooie stad en we troffen het met het weer. Het hotel is heel erg groot en op een toplocatie, helaas was een voorkeur voor een kamer naast elkaar niet ingewilligd want ik zat op de 21e verdieping en mijn reisvriendin op de 23e. De douche afvoer in de kamer werkte voor geen meter helaas. De lichtshows ‘s avonds zijn waanzinnig mooi om te zien maar wel bij voorkeur lopend (dit hebben wij gedaan) dan zie je het het mooiste en kun je filmpjes maken.

Super vakantie

Een hele mooie vakantie , goede reisleiding , goed hotel, veel gezien , zeer aan te bevelen.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Wat hebben we genoten van de mooie reis, keurig op tijd werden we opgehaald bij van de Valk Hengelo. Wij willen ook nog een groot compliment geven aan de schaufeuse wat een geweldige meid die Nicole. Heel relaxed altijd samen overleg echt een + punt. Ik had een rollator bij me, stond altijd klaar als ik uit de bus stapte. Alleen het dialect is voor ons een beetje lastig geweest, ja alle deelnemers kwamen uit de regio dus als Limburger was dat soms moeilijk te verstaan maar we werden wel overal.bij betrokken. Ook vond ik het super dat we onze eigen plaats hielden in de bus. Ik vind dat zo vervelend dat opschuiven, dat opschuiven dat moeten ze maar snel afschaffen.er waren er meer in de bus met dezelfde mening.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Andrea Berg Heimspiel - 3 dgn.

Goede excursies slecht hotel

De excursies waren goed naar Rudesheim maar een slecht hotel was geen hotel een wijnstube geen vriendelijk personeel slecht eten was geen diner afgepast eten en geen zitjes waar je savonds even kon zitten veel slechter dan Hildesheim en Dresden Ter Beek onwaardig

Hele mooie reis

Mooie hotelkamer, goed eten en Rüdesheim is een prachtige omgeving. Aardige chauffeur en leuke groep. Het was alleen jammer dat er 's avonds niet echt de gelegenheid was in het hotel om nog een drankje daar te nemen. Een kopje koffie na het eten kon wel. We vinden het wel jammer dat we niet het klooster van Sint Hildegard hebben kunnen bezichtigen. De boottocht over de Rijn langs de Lorelei was prachtig. Even een communicatiestoornis over het uitstappen in St. Goar. We hadden de tweede stop moeten hebben, maar we gingen als kuddedieren (ook omdat er werd omgeroepen op de boot dat St. Goar het eindpunt was van de boot) achter elkaar de boot af. Terwijl de bus aan de andere kant van de Rijn stond. Dat was wel grappig overigens. Gelukkig was er een pondje. Volgende keer even vertellen de tweede stop in St. Goar uitstappen. Köningswinter is vergane glorie. Dat stelt niet veel voor. Het heeft een plaquette dat er (ik geloof in 1878) de stoomboot met toeristen aan kwam. Misschien is dit te vervangen door het winkelcentrum in Bottrop of de 117 meter hoge Gasometer die van 1929 tot 1988 als opslag diende voor gas van de cokesfabriek. Nu is hij in gebruik als tentoonstellingsruimte en uitkijkplatform.

Goed zoals verwacht.

Busrit ging prima.Hotel was goed.mo Mooie kamer en lekker gegeten .De uitstapjes waren leuk.

• Reisbestemming Rüdesheim - 4 dgn.

Veel gezien ,veel gehoord, mooie reis.

eerst dag pech met verkeer, druk, file's. Half 6 in hotel en kwart over 6 weer in de bus voor bezoek reichtagsgebouw, geen tijd om even rustig te eten. Verder alles prima.

We hebben genoten

Comfortabele bus,prima chauffeur Goed hotel, eten was goed, leuk gezelschap.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Zeer mooie Reis en goed verzorgd

Zaken waren goed geregeld

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

wij hebben een fijne en gezellige vakantie gehad.

Het was voor ons de eerste keer dat wij met Ter Beek reizen een reis maakten. Wij als enige westerlingen tussen de tukkers ,maar wat was het leuk!!!! Het is zeker voor herhaling vatbaar. De probleempjes die er waren werden door de chauffeur top opgelost. Hij had voor iedereen een luisterend oor en wist heel veel over de omgeving te vertellen.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Prachtige reis naar Kirchberg.

Uitstekende chauffeur en reisleider.

Het was een prachtige reis.

Het was een prachtige reis

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Leuk om gedaan te hebben.

Onze ervaring is, de reis is goed maar 1 dag voor jezelf wat doen zou ook erg leuk zijn. Jammer dat de excursie van het adelaarsnest niet doorging. Het hotel is goed het ontbijtbuffet en rauwkostbuffet waren super maar daarin tegen was het gewone eten zoals soep en met name het hoofdgerecht veel te weinig( we hebben nog een foto gemaakt van een hoofdgerecht wat we hebben gegeten hoe weinig dit was )Dit hebben we ook bij de chauffeur en hotel aangegeven. Een leuke reisgezelschap.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Hat was een mooie en goed verzorgde reis..

Wij hebben een mooie en goedverzorgde excursiereis gehad naar Kroatie. Hebben veel gezien op de verschillende uitstapjes. Het hotel was prima en een leuk gezelschap!

Een geweldige reis

De reis na Kirchberg was geweldig, heb veel mooie plekken gezien. Helaas ging het bezoek aan de Adelaarsnest niet door ivm sneeuwval. Chauffeur Gerrit Zwiers is een topper, hij vertelde verhalen over kirchberg en liet filmpjes zien, Gerrit hield van grapjes, niets was hem te veel altijd even vriendelijk. ik was jarig tijdens de reis, Gerrit had geregeld dat ik verrast werd met een taart (Geweldig) Het hotel was netjes en schoon, het ontbijt was goed , van de warme maaltijd kreeg je een beetje weinig.. Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk. Verder heb ik erg genoten van de reis. ik ga zeker weer met Ter Beek Reizen mee.

Goed verzorgd

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Super vakantie in Kroatië.

Ontvangen op de dag van vertrek door Peter Hiemstra, deze chauffeur en reisleider heeft ons op een prettige en veilige manier door oa de Alpen naar een goed hotel in Opatija Kroatië gebracht. Met veel plezier hebben we daar samen mooie excursies gehad . Niets moest je was vrij om mee te gaan. Alles was goed geregeld. Ook de terugreis en overnachtingen onderweg met een prima hotel. Een goed afscheid diner maakt het kompleet. Wij hebben genoten van onze vakantie. Peter Hiemstra en Ter Beekreizen bedankt het was super.!!!!!

Fantastisch

We hebben een prachtige reis gemaakt met goede chauffeur die waar nodig op een prettige manier kon vertellen. Duidelijke uitleg over stopplaatsen en tijdstippen. Goed hotel, prachtig gelegen. Mooie excursiedagen met een leuke gids Branco. De vrouwelijke gids was iets minder. Gezellige reisgenoten. Eigenlijk volop tevredenheid.

Het was een prachtige reis.

Ondanks de lange busreis over vier dagen vice versa loont het zeker de moeite, gelet op het goed verzorgde verblijf in Kroatië met interessante excursies onder leiding .een Nederlands sprekende gids om de toeristische high lights van Istrië nader te beleven. Ook het weer was gunstig. Bijzonder mooi nazomerweer. Tip: Mogelijk duidelijker aangeven dat bij verblijf voor één nacht in een hotel (onderweg) een kleine overnachtingstas praktisch is.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Goed verzorgde reis met een voortreffelijke chauffeur/reisleider

Wij vonden het een goed georganiseerde reis met een voortreffelijke chauffeur/reisleider. De verdeling tussen vrije tijd en excursies was prima. Het was wel jammer dat niet iedereen in staat was om aan alle excursies mee te doen. Misschien wel goed om aan te geven wat er fysiek wordt verwacht van de deelnemers.

Is goed, maar vermoeiend

De reis en de chauffeur waren goed. Wat hadden heel mooi weer. Het hotel en het eten was goed. Alleen bij het restaurant van De Lutte was het diner zeer slecht. Het was een mooie reis.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Prachtig land,zeer goede gids, eten zozo en Peter (chauffeur prima)

Branko geweldig, hij vertelde met passie over z’n land, andere gids matig, groep erg groot, wijn erg duur (€13 per glas 0,2 l )eten beetje vlak, prima chauffeur. Was m’n eerste ervaring met Ter Beek Reizen. Mooi afwisselend programma.

Het was een prachtige reis.

Ondanks een busreis van 4 dagen v.v. werd deze moeite royaal beloond door het verblijf en de excursies/bezoeken/uitstapjes onder leiding van een lokale (nederlands) sprekende gids naar de toeristische hoogtepunten aan de kust in Instrië /Kroatië en de Plitvice meren. Begunstigd door prachtig (na)zomerweer en een uitstekende en kundige buschauffeur/gastheer maakte deze vakantie gehaal af.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Hele mooie reis maar wel moe thuis gekomen.

Mooie excursie naar Plitvice meren en wijnproeverij. Plaatsen Rovinj en Pula en Kirk onder leiding van gids zeer de moeite waard. Excursie boottocht langs de kust had van ons niet gehoeven liever iets meer vrije tijd.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.