Prachtig fijn genieten

Een prachtige reis onder heel goede begeleiding

• Reisbestemming Meer van Genève & Mont Blanc - 9 dgn

Leuke reis gehad met bijzonder slecht eten.

Zeer tevreden over de reis . goede chauffeur Martin en de reisbegeleider Justus. Hotels van zeer goede kwaliteit. Een opmerking, en vooral nota nemen van de zeer slechte kwaliteit van het diner!! Il ben geen vervelende eter, in principe is voor mij alles lekker mits goed klaargemaakt.Ook eten in het buitenland altijd prima. Bij onze reis ging het bijna alleen over slecht eten en in de nacht wakker worden van te weinig gegeten (let op der hoeveelheid was wel voldoende) .Het was gewoon niet goed bv ovenschotel veel te vet, salade waarin de aardappels niet gaar waren, zalmschotel waarvan de zalm in het midden van de moot niet gaar was. enz. Voor velen is de avondmaaltijd een belangrijke waarde in het reisprogramma.

• Hotel N.v.t.

Geweldige service

Om te voorkomen, dat er in de bus geen twee plaatsen naast elkaar beschikbaar zouden zijn, troffen wij gereserveerde plaatsen aan. Geweldig ! Gehele reis was zeer goed voorbereid.

• Reisbestemming Meer van Genève & Mont Blanc - 9 dgn

Het was een inspirerende reis

Wat een geluk had de chauffeur, Martin, met zo'n ervaren gids, Justin. Overal wist de gids iets over te vertellen. De beide hotels waren goed. Het eten was even wennen. Het is niet wat Nederlanders gewend zijn, maar daarvoor ben je dan ook in t buitenland. De excursies waren zeer de moeite waard.

• Reisbestemming Meer van Genève & Mont Blanc - 9 dgn

Het betreft de reis Meer van Geneve & Mont Blanc ( nieuwe reis )

Mede dank zij het prachtige weer, een hele mooie reis. De vele variaties, zoals bootreizen op het meer van Geneve, treinreizen met de Golden Pass Panoramic Express en de tandradbaan naar de Mont Blanc, bezoeken aan een wijnproeverij en een kaasmakerij en een spectaculaire tocht in de kloof Les Gorges ( vereiste wel enige conditie ! ) waren allemaal hoogtepunten ! Hetgeen in de digitale reisgids van Ter Beek Reizen is vermeld, is volledig voor ons uitgekomen ! Met grote dank aan chauffeur Martin en zeer goede gids Justin, die de hele reis mede verzorgden. Reis is aan te bevelen, mits redelijke conditie aanwezig is !

• Reisbestemming Meer van Genève & Mont Blanc - 9 dgn

Mooie reis, goed geleid, helaas slecht eten

Ik heb genoten van deze mooie reis onder de deskundige en heel plezierige leiding van Martin en Just. Het programma was gevarieerd, het hotel was goed, ontbijt goed, diners ronduit slecht qua kwaliteit en soms ook nog qua kwantiteit voor mij als niet-vleeseter. Dat was erg jammer, het is fijn als je uit kunt zien naar een smakelijke maaltijd. In Mulhouse was het prima, het hotel, maar ook de diners op heen-en terugreis, mooi gelegen ook in het centrum. Het afscheidsdiner bij Ensink, dat was helemaal geweldig goed! De reisbestemming kon ik niet aanklikken, staat niet in de lijst, nl. Meer van Geneve. Vanwege het ronduit slechte eten zou ik deze reis naar dit hotel niet aanbevelen.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen