Goed Hotel, goede begeleiding, perfecte chauffeur

Prima vakantie

Goede service , Mooie rustplekken niet bij grote parkeerplaatsen

Een mooie reis, veel gezien alleen een te korte tijd in Bastogne museum, goede gidsen

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Alles goed geregeld: goede chauffeur, goed hotel, heel veel gezien, fijne groep en behouden thuis.

Net als vorige jaar hebben we een hele fijne vakantie met Ter Beek gehad, alles was prima geregeld, we hebben genoten. Hartelijk dank!

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

veel gezien, aardig personeel. clevaux weinig te beleven.

hotel was perfect, schoon en netjes. eten kon beter. vlees niet gaar, ontbijt niet aangevuld. chauffeur deed het goed, ondanks dat het voor hem de eerste keer was. was wel erg met de tijd bezig, bang om ergens te laat te komen. laatste dag rote haus was minder.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.