Mooie reis en een prima chauffeur.

Het hotel was perfect en het eten ook. Gerrit was zeer behulpzaam, ik heb hem ook meegemaakt in Berlijn. Ik vond de rit door het Mullerthal erg mooi. Kortom een geslaagde reis.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Het hotel prima en ontbijt en diner goed.

Het verschil met leeftijd.Veel mensen slecht ter been met rollaters.Ze kunnen niet mee omdat de afstand lopen te ver.En overal met trappen om naar binnen en beneden ..S’Avonds is er geen gezelligheid.Na het diner gingen ze allemaal naar de slaapkamer.Wij vrienden waren met zijn zessen dus voor ons met elkaar wel plezier.

Prima verzorgde reis

Mooie reis zonder extra kosten . Voor sommige deelnemers fysiek te hoog gegrepen .

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Mooie reis, te laat in het seizoen en veel ouderen die slecht ter been zijn.

Gerrit is een goede chauffeur, maar het was voor hem de 1e keer naar Luxemburg. Dus onwennig, en er ging dus veel tijd verloren. B.V. het zoeken naar een parkeerplaats, en afspraken met de gidsen en hij nam veel binnenwegen, waardoor ook veel tijd verloren ging. Ook het in-en uitstappen (door de mensen met rollator en slechte lopers) koste veel tijd. In de stad Luxemburg zijn we dus maar kort geweest, wij hadden ons daar meer van voorgesteld. Deze reis is ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het hotel en het eten was prima. Gerrit was voor iedereen wel behulpzaam, hij trok het zich wel aan. Hij hield zich niet aan het programma zoals het in de gids stond. Is er nog compensatie mogelijk, volgend jaar willen we naar Noorwegen, en willen we graag de zekerheid dat er een chauffeur is die deze reis vaker heeft gedaan

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Wederom een leuke reis gemaakt met Ter Beek Reizen.

Het was een leuke reis richting Luxemburg met afwisselende excursies. We zaten in een prima hotel in Vianden. Het oorlogsmuseum in Bastogne blijft indrukwekkend. Volgend jaar wordt het groter dan dat het nu is, ik zou er dan meer tijd voor inplannen in de reis (of de mensen die langer willen blijven dan later weer ophalen zodat zij niet gaan shoppen in Bastogne). De rondleiding op het race circuit was ook leuk. Ik vind het altijd leuk dat jullie ook excursies inplannen tijdens de heen- en terugreis zodat je niet alleen maar in de bus zit.

fijne busreis

Leuke reis, goede chauffeur. De extra rondreizen in Luxemburg vonden wij teveel. Wij vonden het niet nodig om extra rond te reizen.De reis heen en terug en het reizen naar verschillende dorpjes was al genoeg. Hierbij zitten we al veel in de bus en zien we al genoeg van het mooie landschap. Een tip:. Langer verblijf in Vianden en bezoek aan het kasteel. Het eten bij Evers was super.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Was prima verzorgd,alleen geen airco in het hotel en het was bloedheet.

Goede chauffeur ,tevens reisleider.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Mooie reis, prima hotel,leuk gezeldschap.

Fijne reis! Jammer,dat het zo heet was,daardoor was het wandelen bij de verschillende excursies niet zo aangenaam. Desondanks veel gezien en volop genoten.

heel goed

zeer goed

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Goed verzorgd Wel een klacht,wij zijn in Oldenzaal ingestapt,kwamen als laatsten in de bus en hebben daardoor de gehele reis op de achterbank gezeten. Niet prettig. Er werd gezegd dat er na de achteringang niet gewisseld werd. Waardeloos !! Vorig jaar op de reis naar Schotland was dat veel beter!

Het was weer mooie reis

Onze ervaring is dat wij ondanks de hitte weer een prachtige reis hebben gehad met een gezellige groep,wat weer voor herhaling vatbaar is

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

In het geheel genomen prima. Doen het zo weer.

De reis naar Luxemburg voldeed aan onze verwachting. De. Chauffeur was uitermate kundig en stond op ieder moment voor iedereen klaar.Zijn vriendelijkheid, openheid en humor droegen bij aan de goede gezelligheid in de bus. Het hotel, de bus, de tussenstops, alles was naar wens, kortom geslaagd. Minpuntje, de stop in Monschau: de loopafstand bus-museum was te ver en te kort om even het stadje te kunnen bekijken Een idee en wens? Met Ter Beek naar het Salzburg van Mozart. Veel mogelijkheden:,stadswandeling, museum en woning van de componist , concertbezoek, rondrit Salzburgerland . Reis met uitgesproken doel, wat menigeen kan aanspreken.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Goed Hotel, goede begeleiding, perfecte chauffeur

Prima vakantie

Goede service , Mooie rustplekken niet bij grote parkeerplaatsen

Een mooie reis, veel gezien alleen een te korte tijd in Bastogne museum, goede gidsen

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

Alles goed geregeld: goede chauffeur, goed hotel, heel veel gezien, fijne groep en behouden thuis.

Net als vorige jaar hebben we een hele fijne vakantie met Ter Beek gehad, alles was prima geregeld, we hebben genoten. Hartelijk dank!

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn

veel gezien, aardig personeel. clevaux weinig te beleven.

hotel was perfect, schoon en netjes. eten kon beter. vlees niet gaar, ontbijt niet aangevuld. chauffeur deed het goed, ondanks dat het voor hem de eerste keer was. was wel erg met de tijd bezig, bang om ergens te laat te komen. laatste dag rote haus was minder.

Over Ter Beek Reizen