Alles was tot in de puntjes geregeld

Hele mooie reis gehad met perfecte begeleiding.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Wij hebben een fantastische reis gehad. Alles was perfect. ( het restaurant mag het diner wel beter/ gemakkelijker omschrijven, bijna niemand weet wat er bij het hoofdgerecht bedoeld wordt. Regelmatig geprobeerd om op google uit te vinden wat er bedoeld wordt)

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Geweldig.

Voor herhaling vatbaar.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Het was een prachtige reis.

Als ter beek het weer ook kon regelen waren we vast niet zo nat geregend. Alles was verder perfect geregeld.

Top vakantie

Top vakantie

Teveel in de bus

Het was een mooie reis met een geweldige chauffeur. Altijd vriendelijk. Voor iedereen een luisterend oor en waar hij mensen kon helpen met in en uitstappen ,hij was er altijd. Voor de chauffeur een dikke 10. Ik vond de bus reis van 2 dagen is wel om te doen, maar dan om iets te bezoeken 4 uur heen en ook nog eens 4 uur terug vind ik niet prettig. Misschien toch een paar keer vaker ergens overnachten. Ook naar de meren vond ik voor ons, de niet wandelaars , een mislukking. Wij komen met het treintje Halfweg aan, daar hangt een manquette, wordt iets over verteld en dan mag je een half uur rondlopen. Er is daar niets te zien. Na dat halve uur worden we weer naar beneden gebracht en kunnen daar 2 en een half of 3 uur wachten tot de sterke wandelaars terugkomen. Wij hebben geen waterval gezien. Ook met de wandeling vanuit ons hotel, hetzelfde verhaal. Dik 2 uur zitten wachten tot de andere groep terug is. Jammer,heel jammer. Hoop dat jullie Hier een andere invulling aan kunnen geven. Het overnachtingsmogelijkheden en het hotel waar wij verbleven,waren super. Tot ziens maar weer. Dit moest ik even kwijt. Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ria de Leer,Enschede.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mooie reis.prima chauffeur en partner riekie goed hotel.mooie excursies

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Mijn reis naar Kroatie was heel mooi. Fijn gezelschap. Peter Hiemstra, onze chauffeur, altijd betrokken en behulpzaam. Hotel was ook heel goed. Een minpuntje zijn de stoelen in de bus, die zakken erg door, waardoor ik pijn in de rug en been kreeg.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Super reis geweldig weer prachtige dagtochten leuk gezelschap en een geweldige chauffeur en zijn Rieki helemaal top Alles goed voor herhaling vatbaar kijken wat het volgend jaar wordt Joop en Trees

Heel mooi.

Een fijne vakantie en heel goed verzorgd en een goed hotel.

Uitstekende verzorgde reis.

Prima programma . Goed afscheidsdiner .

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Er was een goede begeleiding en verzorging van de chauffeur. Ook de gidsen gaven een goede uitleg.

Al met al een prima reis. De stoelen in de bus waren wat doorleefd zodat het zitcomfort enigszins te wensen overliet.

Altijd prettige reizen.

Mijn vakanties waren altijd een prettige ervaring ook de algemene verzorging en excursies.

Alles goed geregeld

Bijzondere chauffeur ,muzikant en zanger Bertus Bossink met zijn vriendin Rikie

Prima reis

Mooie reis ,goed verzorgd aan iedereen aantebevelen

Een geweldige ervaring.

Het was onze eerste busreis ,het is ons goed bevallen, alles perfect geregeld. Het hotel was uitstekend en het eten goed. Het was ook een goede chauffeur. Wij hebben een mooie teis gehad. Voor herhaling vatbaar.

Topreis

zeer goed bevallen.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Een mooi vakantiereis maar te lange zitperiodes in de bus.

Een prachtige reis met onderweg vele mooie uitzichten op veel natuurgebieden. De heen- en terugreis in de bus is wel heel erg lang. het verblijf in het hotel was voortreffelijk. Alleen jammer dat we niet als "Ter Beek"-groep bij elkaar konden zitten. In Kroatië hebben we heel veel mooie plaatsen bezocht en mooie dingen gezien. De Chauffeur was zeer goed en behulpzaam.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mooie reis,maar lange heen en terugreis,maar daar hebben we zelf voor gekozen om naar Kroatië te gaa

Jammer,dat het eten,waar we trouwens veel keus hadden, in Hotel Admiral in Opatja,elke avond lauw was,ook als je net had gehaald en gelijk ging eten,was het bijna koud,terwijl we in Die Gams in Beilngries en het afscheidsdiner in Gronau,heerlijk warm hebben gegeten!!!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Goed georganiseerd, mooie excursies.

Jammer om voor een reis naar Kroatië totaal 4 reisdagen kwijt te zijn.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Super mooie reizen gehad.

Van het begin in Tubbergen tot en met het einde van de reizen was uitstekend verzorgd.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Fantastische reis met een leuke ervaren chauffeur

We hebben erg genoten van onze reis in en door het Pitztal in Oostenrijk, alle mooie, interessante en belangrijke dingen heeft Bertus B. Ons laten zien en/of meemaken de reis werd nog leuker door de fantastische feisleidster Rieky en mede door het spel op de accordeon, super. Dus al met al een zeer geslaagde reis, zelfs het weer zat mee. Groeten Jan & Ans uit Haarle

Wat een super reis

Het was gewoon een mooie reis .ik zou ander aan raden om ook deze reis is temaken.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Fantastische reis, zeer ervaren chauffeur. Het kan niet beter.

Prima hotel in Duitsland met lekker eten en goede bedden. Hotel in Kroatie super. Zowel het ontbijt als het avondbuffet zeer royaal. Het ontbrak ons aan niets, 1 minpuntje. Gids naar Pivlinck meren. Zij bracht ons met het treintje naar een tussenstation en vertelde ons van de watervallen. Dit duurde ongeveer 10 minuten, Toen moesten we met een half uur weer met het treintje terug naar een restaurant waar we 2 1/2 uur moesten wachten op de andere groep, die wel naar boven gingen naar de watervallen.. Bij toeval ontdekte n ij dat er ook watervallen waren waar wij zijn uitgestapt. De gids was in geen velden of wegen meer te zien. Men moet ook rekening houden met oudere reizigers, die niet naar de watervallen kunnen. DAN DUURT 2 1/2 UUR WEL HEEEEEEL LANG.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Hele fijne chauffeur en zijn vriendin Deze 2 mensen wilden echt alles voor je doen Het was een hele fijne en gezellige reis Wij hebben van de reis genoten maar het kan ook niet anders met 2 van die fijne mensen voor in de bus. Groetjes

Over Ter Beek Reizen