Bijzondere reis

Wij hebben ontzettend veel van het berglandschap gezien en ervan genoten! Dat alles o.l.v. invalreisleider/chauffeur Nicole Kienhuis: een compliment waard! Het hotel was prima met goede, gevarieerde maaltijden. De borden worden wel erg snel weggehaald; andere disgenoten waren nog bezig te eten. Het klikte o.i. goed tussen de deelnemers. De bezoeken aan Chur en Sankt Moritz vormden een goede afwisseling: wat meer stedencultuur zou welkom zijn, maar t.o.v. Davos liggen die wat verder weg. Het bezoek aan de stad na de St.Gotthardpas was niet de moeite: heel ver rijden en nauwelijks tijd om wat te bekijken (het was erg warm).

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het hotel lag op loopafstand, ik miste een fatsoenlijk terras en de chauffeur had méér van de omgeving kunnen we vertellen.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Een goede ervaring, gezellig en goed georganiseerd.

De reis naar Davos was goed verzorgd. Leuke chauffeur, wel wat lange dagen soms in de bus. Het hotel vond ik persoonlijk wat minder en dat kwam vooral omdat ze niet een terras hadden waar je gezellig kon zitten. Het eten was de eerste dagen matig maar daarna werd het beter. De organisatie van het hele verblijf was verder prima. We hebben een hele leuke vakantie gehad.

Geweldige reis.

Het was een hele mooie reis door een prachtig gedeelte van Oostenrijk, vooral de liften tocht was een hele belevenis. Goed hotel voortreffelijke bediening, de chauffeur Adrie en vriendin waren top, ontspannen programma, en gezellige reisgenoten. Herman Borne

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Was een geweldige reis !leuke groep

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie en goed verzorgde reis. Onder begeleiding van NICOLE KIENHUIS, 'n goede -sociale en VEILIGE CHAUFFEUR.

Fantastische reis

Sommige dagen iets te lang. Verder prima verzorgd.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Ik vond het een prachtreis, met een hele gezellige chauffeur Nicole Kienhuis. Heerlijk eten in het hotel. Mooie kamers. Alleen jammer vond ik, dat er ‘s avonds weinig reuring was. Er zat geen leuk terras bij het hotel, en binnen was het veel te warm.

Prachtige reis

Erg mooie reis, uitstekende verzorging. Prima hotel en bovenal een goede chauffeur en begeleider. Zeker een aanrader. Familie. V Delden

Goed georganiseerd

Geen op of aanmerkingen

Voor herhaling vatbaar

Wij sluiten ons graag aan bij de voorgaande reisgenoten. Nog 1 extra reactie: heel attent ,dat er zoveel aandacht is besteed aan mijn verjaardag.TOP

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Goede vakantie met een prima chauffeur.

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Mooi weer uitstekend hotel met lekker eten. Over het algemeen mooie excursies. Aardige ervaren chauffeur (Adrie) die het samen met zijn partner (Josee)iedereen naar het zin wilde maken. Wat ook prima is gelukt! Leuk reisgezelschap. Dus al met al prima vakantie!

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Het was een hele geweldig mooie reis.

Het hotel was keurig schoon. De bediening was uitstekend en vriendelijk. De chauffeur en zijn vriendin waren geweldige mensen, je kon ze alles vragen. Niks was te veel.

Mooie 6-daagse reis, goed verzorgd

Mooie reis. Goed gezelschap. Veel gezien. Aardige chauffeur.

heel goed verzorgd

gezellige reis o.a. door goede chauffeur en assistente, heel goed hotel en prima planning. Internationale liftentocht was bijzonder enerverend.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldig, fantastisch zijn de terBeek reizen wat de bestemming ook is.

Afgelopen week een fantastische reis gedaan naar het Bregenzerwald in Oostenrijk. Veel gezien en meegemaakt. Met onze chauffeur Adrie was het gewoon 1 groot avontuur. Ben 100% tevreden. Ongetwijfeld ben ik volgend jaar weer van de partij.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldig mooie reis in een prachtig gebied van Oostenrijk en een ontspannen programma

Het was in één woord TOP! Geweldig hotel, lekker eten, prachtige kamers, geweldig mooie natuur , leuke excursies, ontspannen programma. Wij hebben op en top genoten, ook mede door het prachtige weer.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie reis, veel gezien en goed hotel.

In korte tijd veel gezien in een ontspannen sfeer met goede chauffeur/reisleider.

Helemaal goed

Veel gezien indrukwekkend

ontspannende fijne reis

goede chauffeur

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Leuke reis met veel bezienswaardigheden

Hotel was prima, hotel had wel te maken met personeelstekorten, maar probeerde dat zoveel mogelijk op te lossen. Helaas konden we daardoor niet bij het zwembad en het was niet meer gratis. Groot voordeel dat het hotel op loopafstand van het oude centrum was. Eten goed. Bus en chauffeur prima, chauffeur had naar mijn mening iets meer mogen vertellen in de bus. Maar was erg enthousiast en deed zijn werk graag!!

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Fantastische trip naar Dresden en omgeving.

Zie hierboven. Ik heb genoten. Ook leuke chauffeur gehad ; Martin Ophoff Even nog een tip voor een volgende reis; achteraf bleek dat er in Meissen boven ook nog van alles te zien was en dat heb ik op dat moment niet gezien. Misschien kan de chauffeur hier bij een volgende reis op attenderen. Ik had in Meissen ook wel graag op de werkvloer willen kijken en vragen willen stellen.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Goed hotel,mooie excursies,bekwame aardige chauffeur !

heel goed

Goed georganiseerd .Met uitzondering van de terugreis. Prima chauffeur. Goed hotel.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Mooie reis en aardige chauffeur.

Hotel was goed. Alleen de eerste en tweede avond veel last van vliegen in de eetzaal. Men heeft er later iets aan gedaan. Eten en kamers ook ruim.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.