Een echte ervaring die je één keer meemaakt.

Afgelopen weekend de kerstreis naar Andre Rieu meegemaakt. Zeer tevreden over reis, buschauffeur en hotel. We hadden het zelf op prijs gesteld dat we na aankomst een hapje hadden kunnen eten in het hotel en de rit naar Valkenburg niet gemaakt was. Nu geleefd op meegebracht broodje in de bus en grote zak patat in de MECC. De sleuteluitgave in het hotel was chaotisch. De 2e dag in Maastricht was mede door het mooie weer geweldig. En de Voorstelling van Andre Rieu was voor één keer super maar heel massaal. Blij met 1e rang plaats.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming André Rieu in Maastricht - 2 dgn.

leuke reis

De bus vreselijk, zitplaatsen krap, ik dacht dat wij een luxe bus zouden krijgen, dat was dit niet, een schoolreisjes bus, krap. Excursies veel te kort geen tijd om zelf langer te blijven, hotelkamers goed en ontbijt ook goed. Avondeten in het eerste hotel was vreselijk, veel te lang wachten, zeer kleine porties, 4 cm doorsnede voor een stukje vlees, na meerdere keren vragen mocht op kosten van ter Beek saladebar gebruikt worden. 2e hotel was avondeten goedkoop, niet bijzonder, 3e avond niet op ons gerekend, snel iets in elkaar gezet, smaak was goed, maar goedkoop en dat geldt ook voor de laatste avond, ontbijt was goed, laatste hotel was goed, eten matig, eten in bierbar, het buffet was zeer goed en de laatste avond in NL was fantastisch, zo had het eten en de grote van de porties eleke avond moeten zijn. Excursie naar de top van de berg en daar 2 uur wachten zonder dat er wat te doen was, was niet leuk, kerk prima, Rieu zitplaatsen perfect, slot Sissie was ok maar veel te kort, terwijl we de ochtend vrij hadden, het Sissie museum waar wij zelf naar toe zijn gegaan, was fantastisch en veel interessanter dan het slot.

perfect

we hebben, onder leiding van Martin, weer een hele mooie reis gehad. Het was in een woord "perfect" . Carel en Hanny Dimmendaal/de Lutte

Mooie reis

Het was een mooie reis maar de dagindeling in wenen had onzes inzien wat mooier gekund. De kerstmarkt zou mooi zijn als die na de middag of in de avond zou zijn dan kun je de mooie verlichting zien branden. Andre rieu was prachtig en de bus heeft ons mooi dichtbij afgezet en ook weer op gehaald. Heel knap met al die drukte

Mooie reis

We hebben genoten van deze mooie reis. Mooie hotels, goed eten met mooie excursies

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Prima reis en goede accomodaties

Voor het eerst een busreis met Ter Beek gemaakt. Is ons prima bevallen.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Goed georganiseerde reis met prima chauffeur

Alles goed geregeld Andre Rieu was fantastisch Mooi geluid. Rondleidingen prima. Eten gemiddeld goed. Een tip Het beste te doen Buffet

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Wij vonden het een prachtige reis

De reis was perfect. Goede chauffeur ,goede informatie De hotels waren prima Het eerste hotel was ontbijt goed warme maaltijd was niet voldoende,de chauffeur heeft nog salade bijgevraagd,helaas van de karige . Holiday inn was keurig Ontbijt prima warme eten was slecht. In Wenen was buffet eten prima Regensburg was buffet ook goed verzorgd Weerselo Afscheid dinerperfect

mooie reis, prima chauffeur

Reis naar Wenen prima verlopen. Goede chauffeur, mooie goede hotels, alleen het avondeten in hotel Achat Waldkirchen was weinig, ontbijt prima, chauffeur heeft extra saladebar geregeld, personeel vriendelijk. Holliday Inn Wenen vonden wij ontbijt uitstekend maar het avondeten matig. Best Western novina hotel Regenspurg mooi hotel en goed eten zowel ontbijt als avondeten

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Superleuk, gezellig en ontspannen, service helemaal goed!

Wij hebben er bewust voor gekozen om met een divers reisgezelschap op stap te gaan en ons te laten verrassen....en dit gebeurde ook. Samen met mensen die we nog nooit eerder ontmoet hadden een hele leuke citytrip met concert van Andre Rieu in Wenen beleefd. Na afloop veel verhalen en anekdotes om te vertellen aan iedereen die het leuk vind om te horen. Voor Martin als chauffeur/reisleider ook een groot compliment, tactisch en met goed gevoel voor humor lukte het hem iedereen een goed groepsgevoel te geven, waard om hem als groep met een speciaal voor hem gemaakt liedje te verrassen, top!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Volledig voldaan aan de verwachting.

Mooie, goed verzorgde reis naar een geweldige stad! Niet voor de eerste, maar zeker ook niet voor e laatste keer met ter Beek op stap geweest!

Super mooie vakantie gehad.8

Hallo, De reis naar Wenen was prachtig, goede Hotels gehad goed eten prima geregeld. Nog een tip we zijn in het Sissi museum geweest echt ern aanrader om een excursie naar te doen. Kerstmarkt heel leuk maar dan later op de middagplannen.

Eerste keer verre reis. Top

Zeer tevreden!!!

Dit was de 1e reis met Ter Beek en ik ben zeer tevreden, met name over de chauffeur, Martin. Hij doet er alles aan wat mogelijk is om het de reizigers zo aangenaam mogelijk te maken.

Prima!

Peter was een hele goede en prettige chauffeur. Het was een mooie reis met interessante bezienswaardigheden.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Mooie reis!

Hele mooie en goed verzorgde reis Veel gezien! Wel veel reisdagen, maar goed opgelost door een stop In Milaan op de heenweg en een stop in Luzern op de terugreis.

goed georganiseerd bedrijf

reis was tot in de puntjes goed verzorgd. veel gezien goede begeleiding. top.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Goede chauffeur met geweldig service

Fijn gezelschap met goed elkaar om. Mooie uitstapjes gemaakte veel gezien en ervan genoten en de hotels waren goed.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Prachtige reis met veel cultuur en mooie natuur!

Wij hebben ervaren dat reizen bij Ter Beek tot in de puntjes goed is georganiseerd. We hebben veel mooie steden bezocht, waarbij we telkens werden begeleid door een kundige gids die veel wist te vertellen, erg leuk. Onderweg in de bus hebben we fijn kunnen genieten van alle mooie landschappen in Sicilië, met als hoogtepunt de Etna, waar we een tijdje mochten rondstruinen. Niet alles liep volgens de planning in verband met files of andere vertragingen. Maar dit werd door de chauffeur en de organisatie netjes recht getrokken. Petje af voor jullie!

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

prima chauffeur reisleider hotel weinig of niets op aan te merken

zoals hierboven

Fantastische reis!

Het was een actieve reis met veel mooie excursies. Het vraagt van de reiziger een goede fysieke en mentale gesteldheid. De verhouding reisdagen en verblijf op Sicilië is wat onevenredig. ( te veel reisdagen)

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Ik vind de reis naar Sicilië te ver voor een busreis

Ik vond het een erg drukke en vermoeiende reis

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Geweldige reis, goed georganiseerd.

Ik heb enorm genoten van deze reis. Ik vond het zeer goed georganiseerd, heb veel gezien, heb in mooie hotels geslapen. Maar het succes van deze reis was, naar mijn mening, ook vooral te danken aan onze bijzonder kundige en zeer energieke chauffeur.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Onze eerste ervaring met ter Beek was uitstekend

Wij vonden de Sicilië reis een aangename ervaring. Druk programma maar dat was bekend en voor ons geen probleem. Hotels uitstekend.✅ Chauffeur uitstekend.✅ Flexibiliteit bij vertraging boot uitstekend.✅ Gezellige groep.✅ Compliment aan Martin en kantoor ter Beek voor het vinden van een last minute hotel waar we als volledige groep konden overnachten toen de boot vertraagd bleek. We sloten af met een heerlijk afscheidsdiner en iedereen werd keurig op tijd naar de op/afstap plaatsen gebracht. Ter Beek gaat ons vaker terug zien.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Alles goed geregeld en goede hotels

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Over Ter Beek Reizen