uitstekend

mooie reis. chauffeur was geweldig!

• Reisbestemming Kerstreis Dinkelsbuhl - 6 dgn.

eerste keer met ter beek gereist, zeker niet de laatste keer

prachtige kerstreis, goed verzorgd, goede en prettige chauffeur. [Martin] accommodatie mag wel iets kleiner en dan het liefst in of nabij het centrum.

Goed verzorgde reis

Zie bovenstaande

hele fijne reis

g enoten van de reis , de ervaring van de chauffeur Martin en ook Bert.En een fantastisch hotel.En een geweldige keuze aan lekker eten

• Reisbestemming Kerstreis Dinkelsbuhl - 6 dgn.

Een gezellige en goed verzorgde reis

De reis was boven verwachting en met leuke verrassingen. Het hotel was de 4 sterren volkomen waard. Als het zou kunnen regenen ging de chauffeur met de bus mee ook al was lopen ook mogelijk. Omdat tijdens kerst veel gesloten was werd enkele keren gezamenlijk gezellig koffie gedronken bij prima adressen, De gids sprak Duits maar vertelde zo mooi en ging fantastisch met onze groep om (ging zelfs 1e kerstdag extra mee). De vertrektijden en excursies waren fantastisch

• Reisbestemming Kerstreis Dinkelsbuhl - 6 dgn.

prachtige kerstreis naar Dinkelsbuhl.

Elke dag weer een verrassing, ervaren chauffeur, meedenkend en behulpzaam.

Het was fantastisch

Alles goed geregeld mede dankzij Martin en Bert die krijgen een 10+ beter kan niet

mooi

het was mooi

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

De reis is ons uitstekend bevallen, alle lof.

Vriendelijke en zeer attente chauffeur - reisleider, hem was niets te veel. Bezoek aan de Reichstag was goed geregeld zonder oponthoud en de gidsen waren goed en hadden een duidelijk verhaal.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

Prima reis en gied georganiseerd

Wij hebben alles gezuen wat we wilden zien.

Mooie trip naar Berlijn

Onze chauffeur, Peter, had alles prima voor elkaar. Hij reed prima en straalde rust uit. De gidsen die ons begeleidden tijdens de stadstour en naar Potsdam deden het uitstekend. Het hotel lag op een uitstekende plek, midden in het centrum. Het mooie was wel dat we nu ook de kerstmarkten konden bezoeken.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

mooie reis. veel gezien in korte tijd

veel gezien, goed hotel, lichtjestocht viel wat tegen

Alles heel goed geregeld

Mooi weekend in Berlijn gehad, goede chauffeur, goede uitleg van de gidsen. Prachtige stad met veel geschiedenis. Door ter Beek weer alles top geregeld.

Aanfluiting osnabruck

Mijn zus en ik zouden 13 dec eigenlijk naar de kerstmarkt in Düsseldorf , maar omdat jullie de bus niet volkregen ging dat niet door en werd ons een alternatief geboden om naar osnabruck te gaan was volgens 1 van jullie medewerkers een hele leuke kerstmarkt, Kerstmarkt? .... wat een aanfluiting dat jullie dat een kerstmarkt durven te noemen, er stonden hooguit iets van 8 a 9 kleine kraampjes en misschien 2 ervan hadden wat kerstspulletjes, de rest was alleen eten eten en nog eens eten, Vind t schandalig van jullie als organisatie dat jullie dit aan klanten durven te verkopen als leuke gezellige kerst markt, we kwamen ongeveer om 12 uur de bus uit , na 20 min.lopen over die prachtige kerstmarkt , was t en nu??? Dus moesten we ons noodgedwongen nog dik 6 uur zien te vermaken met gewone kledingwinkels??? Ik heb er geen goed woord voor over , ik was nog nooit op een kerstmarkt in duitsland geweest maar na deze prachtige ervaring kom ik er ook nooit weer en zal ik via jullie niet meer boeken voor een kerstmarkt tripje . Groeten jacqueline

• Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Reisbestemming Anders

Goed georganiseerde reis

Prima Chauffeur, Martin, en goede reisleuder

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Het was een prachtige reis

Prachtige hotels goed ontbijt goeie chauffeur in een woord geweldig

Een hele mooie reis

Mooie reis, met hele mooie plaatsen bij het concert van André Rieu !!!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie reis naar Wenen met André Rieu als bonus.

Voor het eerst mee met een bus reis met ter Beek Reizen en ik heb een geweldige week gehad met een mooi gevuld programma , zeer goede hotels en een uitstekende chauffeur/ reisleider. Mede door Martin Ophoff is het een goed georganiseerde gezellige reis geworden. Enige minpunt is een te lange terugreis op de laatste dag zowel voor de chauffeur als voor de gasten.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie stad, goed georganiseerd.

Prachtige reis naar Wenen. Goed gezelschap en goed verzorgd door Ter Beek reizen. Alleen het hotel kon beter vooral het ontbijt, er was nooit voldoende koffie. Er was een koffiezetapparaat en daar moest je 3x opdrukken voor er een fatsoenlijk kop koffie uit kwam. En koffiecontainer werd niet aangevuld. Niet op zoveel mensen berekent. Ook jammer van de slechte kamer in Deggendorf, bed stond tegen de muur dus de één moest over de ander. Voor de rest top reis! Leuke avond gehad bij André Rieu.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Goede chauffeur, fijn gezelschap, mooie reis gemaakt naar Wenen!

Een hele ervaring wanneer je voor de eerste keer een busreis maakt, spannend maar heel goed bevallen!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

mooi maar heel vermoeiend.

De overnachting hotels waren prima, maar het hotel in Wenen was om te wenen. dat mag direct uit het programma. De excursies waren soms aan de vroege kant. Chauffeur Martin was een fijne chauffeur, rustige rijstijl en behulpzaam. Wenen zelf was helaas totaal niet in kerstsfeer ,dat viel dus vies tegen.Ik zou deze reis aanbevelen in het voorjaar; nu dus niet.

Verbeterpunten

Ik was mee met de reis naar Wenen, de prijs die daarvoor betaald moest worden vond ik achteraf te duur voor wat we aan een 4 sterren reis gekregen hebben. De reis erheen is goed en gezellig verlopen maar zou het drinken voor de lange rit ook aanbieden met v.b een strippenkaart voor een aantal drankjes, is die vol dan de dranken betalen. De diners vond ik te eentonig. Iedereen hetzelfde voorschotelen. Het komt anders over dat je uit 3 menu's kan kiezen ( voor, hoofd en nagerecht ) want iedereen heeft een andere smaak. Dan is het netjes dat je goede schoonmaak hebt en schoon bed en badgoed. Dat ging op onze kamer toch heel slordig, en vanaf de 2e dag na nacht 1 hadden we een klacht ingediend van smerig haar op de badvloer en die is de hele week blijven zitten terwijl ze wel handdoeken verwisseld hadden en dit gewoon niet hadden weggehaald. SLECHT! Een klacht erover is ingediend over holiday inn. Passau en Deggendorf waren goed.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Andre Rieu tegengevallen. Veel te luid. Bas overstemde alles. Oud programma.

Veel in bus zitten in Wenen. Bezienswaardigheid te kort bekeken of 2 op 1 dag doen. Wienerwald valt zeer tegen. Beter uit het programma nemen. Eten in 4 van de 7 gevallen geen 3 of 4 sterren. Alleen laatste 2 avondetens waren van kwaliteit.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie en gevarieerde reis geleid door kwalitatief goede chauffeur/reisleider die op sympathieke wijze de reizigers meenam op een fijne reis

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Onze eerste busreis was een geweldige ervaring

Wij hoefden nergens zelf voor te zorgen, dankzij een perfecte reisleider/chauffeur. Martin. Hij was er voor ons.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.