Het was een mooie reis

We hebben heel veel gezien. Alleen jammer dat we niet de bloemen hebben gezien zoals we verwacht hadden. Misschien te vroeg in de tijd van het jaar. De reis was verder heel goed en we hadden een goede chauffeur.

Ter Beek waardig

De algemene ervaring is positief. Helaas waren er in het in Alassio wat minpunten.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Busreis is voor ons niet voor herhaling vatbaar

* Heel veel bus-uren achter elkaar. Door het omgooien van het programma was er na zeven dagen pas een echte rustdag. * Je zat de hele periode met hetzelfde groepje aan de dinertafel. Door het systeem in het hotel was het niet mogelijk om ook andere tafelgenoten te ontmoeten.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een prachtige goed verzorgde reis

Alles was heel goed geregeld. De chauffeur/ reisleider was zeer plezierig. Hij maakte met iedereen een praatje. Hij heeft ons heel veel laten zien, ook onderweg naar en van de bestemming.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Eerste keer ooit dat ik aan zo’n groepsreis heb meegedaan en het was veel beter dan verwacht.

Chauffeur geweldig. Accomodaties en en eten waren ook top. Alles was goed voor elkaar.

• Excursies N.v.t.

Super zoals altijd

Goed hotel, leuke excursies, gezellige omgeving, fijne groep, fantastisch weer en een super reisleider. Wat wil je nog meer!

Prima verzorgde reis.

Wel een lange zit

fijne reisorganisatie

september was een prima maand om naar de Bloemenrievièra te gaan met aangename temperaturen, niet te veel toerisme, alleen Monaco blijft een publiekstrekker. goed hotel, lekker eten, alleen het zwembad was gesloten. fijne chauffeur die overal goed de weg weet. we hebben genoten

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een fantastische reis met een zeer goede chauffeur/reisleider

Dag Ik ben geen ervaren busreiziger> Maar deze reis is ons zeer goed bevallen. Allereerst Peter. Een zeer goede chauffeur reisleider die ons zeer goed begeleid heeft. Hij heeft oog voor iedereen is behulpzaam vooral ook voor alleengaanden.Altijd op tijd en zeer betrouwbaar.Hij straalt plezier uit in zijn werk. De hotels waren fantastisch in Mulhouse en Alassio. In het bijzonder Alassio met eigen strand en terrassen.de maaltijden waren prima met een goede bediening. M.a.w niets dan lof!! Er waren zelfs medereizigers die voor de tweede keer dezelfde reis maakten! Als reisorganisatie is dat wel iets om trots op te zijn! Ik zal zeker de reizen van Ter Beek bij iedereen aanbevelen en zal zeker wel weer eens een reisje boeken.de excursies waren prima wij hebben door omstandigheden niet vaak deelgenomen maar hebben dat absoluut niet als een gemis ervaren de plaats was heerlijk om een mooie vakantie te hebben

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Geweldige chauffeur! Zeer goede hotels en een mooie reis met heel prettig gezelschap. In één woord genoten!

Het was perfect

Alles was goed. zelfs het weer.

Super !

Mooie reis, veel gezien, heel goede chauffeur, goed gezelschap. !!

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een schitterende vakantie

We hebben heel erg genoten van de mooie omgeving en bezienswaardighedenen en daarbij hadden we fantastisch weer. De gids gaf ons veel leuke informatie en de buschauffeur reed ons langs een prachtige route weer bekwaam en veilig thuis.

Een hele mooie 10 daagse reis

Een reis om niet te vergeten. Prachtige excursies met als absolute hoogtepunten Nice, Monaco en de mooie natuurtocht door het achterland, incl. de pauze nabij Pieve di Teco waar wij getrakteerd werden op overheerlijke hapjes en wijn. Door weersomstandigheden kon helaas de geplande bootreis tussen Rapallo en Portofino niet doorgaan. Een groot compliment aan de gids tijdens de excursies en in het bijzonder aan de chauffeur Martijn Lohuis die in alle opzichten voortreffelijk heeft gereden en de reizigers tussentijds van relevante informatie heeft voorzien.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Leuke reis maar ik miste een goede gids.

De hotels waren prima. Goeie bedden en heerlijk eten. Prachtige natuur. Martijn is een ervaren chauffeur, maar hij is geen reisleider. Ik vond het heel jammer dat hij niets vertelde over het gebied waar we op dat moment reden. De gids die we vier dagen hadden vond ik ongeïnteresseerd. De boottocht naar Portofino, het bezoek aan Dolceacqua en het bezoek aan schoenmakersdorp Pieve di Teco gingen niet door. Jammer dat er geen alternatief was. Verder was het een leuke reis.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Het was wel een Lange reis erg vermoeiend maar wel mooi .

De reis was goed prima ,Alleen de reisbegeleiding viel erg Tegen wij moesten zelf maar uizoeken waar we Naar toe gingen ,het was een korte uitleg en Dan waren wij weer alleen ,als er een plattegrond van de plaatsen ging het wat Makkelijke.

matig

de reis was mooi maar de excursies viel tegen het was een heel ver rijden en dan was er een kerk en verder zat alles dicht en de boot tocht hebben ze om gedraaid en dat ging dat ook niet door ,en het eten was ook niet zo goed zo als we hadden verwacht, nabij Pieve di Teco waar we de Italiaanse hapjes kregen was ook niet zo goed het was in onze ogen was het niet schoon, als het eten en de excursies beter waren geweest had ik het aanbevolen .

Prima !!!

Fijne Reis leuke Mensen veel gezien van alles genoten goed hotel gaan in de toekomst vaker mee!!!

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Het viel een beetje tegen

Deze reis is ons in sommige opzichten tegengevallen. De uitstapjes excursies kwamen altijd niet overheen met wat in de reis brochure stond. Er werd deze reis een aantal dingen omgegooid in het schema.zodat de boottocht door weersomstandigheden niet door kon gaan.dus een vrij lange tocht om alleen in Genua rond te lopen...veel dingen zaten al dicht doordat het seizoen ten einde liep... Vind persoonlijk dat ze deze reis eind aug moeten aanbieden. En het avond eten vonden wij en mensen waar wij dagelijks mee optrokken niet erg aantrekkelijk veel pasta en niet gaar Voor de vlees liefhebber was het ook dikke pech,want dat was ook zeer weinig De kabeljauw zat tussen rauwe aardappel schijfjes....bah.... Een duim voorhet ontbijt buffet dat was prima ook de kamers zagen er tip top uit.. Al met al zou ik deze reis niet aan anderen aan bevelen...en de Italiaanse reisgids liet je eigen ook wel aan je lot over..weinig informatie... Martijn is een prima busschauffeur...top

Zie hieronder

Goede chauffeur,goede hotels. Mooi programma,wel veel.

goed en vriendelijk personeel

Op de heen reis was het diner matig, en het was chaotisch bij het ontbijt. De rondleiding in Nice door de gids is niet gebeurd, hij gaf een paar punten waar je iets kon vinden en was toen vertrokken.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Goede reisbegeleiding door ervaren chauffeurs.

Goede service. Correcte en vriendelijke behandeling. Reizen die wij met ter Beek hebben gemaakt waren altijd van begin tot eind goed verzorgd.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Een mooie reis met een zeer vriendelijke en kundig en goede chauffeur

Deze chauffeur en reisleider die op jonge leeftijd, zoals wij vernamen voor de eerste keer deze reis naar Italië en Frankrijk, Monaco maakte heeft ons een mooie vakantie bezorgd, compliment!!

Goed en veel gezien

Goed en veel gezien

Alles was goed geregeld

Het voldeed aan onze verwachtingen, en geen verassingen achteraf.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen