Jammer van de achteringang van het hotel met alleen een trap. Ook jammer dat het hotel geen rekening had gehouden met dieetwensen en eetpreferenties. De eerste avond werd dat slecht opgelost. De receptie kaatste in dit verband de bal terug naar Ter Beek. we hebben weer een reis geboekt Meer van Geneve en hopen dat het hotel dan beter omgaat met dieetwensen en eetpreferenties. We hebben ons hele leven vele grote reizen gemaakt, maar nu onze lichamelijke conditie wat minder werd was dit wel een uitkomst en waren we er och weer even echt uit. We vonden het wel spannend, maar het is ons prima bevallen. Een tip: bij stedenbezoek (Gorinchem. Vlissingenzelf en Middelburg) was een plattegrond wel prettig geweest.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Weer een prima verzorgde reis

Alles was goed verzorgd. Dat het hotel maar drie sterren krijgt ligt niet aan jullie. Betreft Hotel Fletcher Arion in Vlissingen. Opm.: de bus mocht niet aan de voorkant stoppen. Achter waren er twee trappetjes en een idioot lange hellingbaan Chauffeur Jan heeft alle koffers en rollators voor diegene ,die met het sjouwen moeite hadden naar boven gehesen.!!!! Mijn kamer had een slechte verlichting (317) .Het was niet mogelijk een boek te lezen of aan de schrijftafel te werken. De douche had geen greep, voor oudere mensen toch wel belangrijk, en de sluitdeur sloot niet goed, dus een waterballet in de badkamer. En mijn raam kon niet open...na twee maal vragen hersteld.

Goed verzorgde reizen.

Goede en behulpzame chauffeurs.Instappen in de regio en meteen op reis.Goede hotels .Eten en drinken is prima.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Prima reis. Goed verzorgd.

Het was een prima en goed verzorgde reis. Echter heb ik 1 opmerking. Het in bad douchen is voor de wat oudere mensen zoals ik zeer onaangenaam. Ik ben al bang om te vallen en het in bad moeten stappen om te kunnen douchen is dus eigenlijk geen optie. Met vriendelijke groet, Geertje Schepers-Bakhuis

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Goed verzorgd, iets meer vrije tijd, kortere afstanden bij de tussentijdse bustripjes

Zie boven. De toeslag voor een alleenreizende vind ik absurt hoog maar ik had begrepen dat daar het hotel verantwoordelijk voor is. Vandaar de laag ingevulde score bij prijs-kwaliteitverhouding.

Positief

Goede bus, fijne en deskundige chauffeur. Goed hotel, maar het eten en de bediening was iets minder. Al met al een fijne en gezellige reis.

Super reis

Helemaal fijne vakantie gehad fijne chaufeur prima accomodatie. Top.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Uitstekende chauffeur, leuk programma.

Aanvullend: kamers in het niet schoon (haren van vorige gasten op de vloer!). Bedden slordig opgemaakt.

een fijne week gehad

de contact met andere mensen was heel goed

Voor herhaling vatbaar

Het was onze eerste keer met Ter Beek maar het is goed bevallen.

Een top minivakantie

Natuurlijk was het prachtig weer en dat maakt alles beter, maar : het hotel was prachtig : de kamer was prima : de excursies waren heel interessant met goede gidsen en last but not least: we hadden een fantastische chauffeur - hij reed uitstekend - hij was heel voorkomend wat betreft de bagage(hielp mensen waar nodig) - vertelde onderweg ook allebei wetenswaardigheden - heel vriendelijk en betrokken. DIKKE PLUIM!

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Goede en verzorgde reizen, helemaal tevreden.

Hele mooie verzorgde reis

Ik vond het eerst wel een dure reis, maar hij was het beslist waard. Prima chauffeur, behulpzaam en erg aardig. Ik had een invalide kamer met alles er op en aan doordat ik een rollator had,super! Eten prima, excursies uitstekend. Kortom een uitstekende reis, niets op aan te merken.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Geweldig leuke vakantie gehad.

Leuke chauffeur. Mooie bus. Goed georganiseerd!!

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Verzorgde reis, prijs / kwaliteit prima De bediening v/h restaurant mag vlotter.

het smaakt naar meer!

van het instappen tot het uitstappen heb ik 5 zorgeloze dagen gehad omdat alles tot in de puntjes verzorgd was leek het veel langer. door omstandigheden al jaren niet op vakantie geweest; conclusie het smaakt naar meer!

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Prima verzorg en uitgevoerd.

De reis naar Zeeland was TOP. Prachtig hotel aan de boulevard, mooie excursies, heerlijk afscheidsdiner in het Witte Hoes en lest best....Martin Ophoff was onze chauffeur. Martin is enthousiast, lost eventuele problemen met een lach op en geeft prime informatie.

Interessant

De reis was leuk. Op de heenreis een bezoek aan Gorinchem. Op de terugreis een bezoek aan Nuenen. De excursies waren voor ieder wat wils. Het hotel was een goede keuze. De chauffeur, Martin, reed goed en wist als gids veel te vertellen.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

super leuke vakantie gehad met goede service

een gezellig vakantie gehad met ter beek reizen. lekker weg in het eigen land, waar ook veel mooie dingen zijn te beleven.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Mooie reis, met veel variatie

Een leuke week, een geweldig hotel en het eten was prima. De chauffeur was enthousiast. We misten de zon een beetje, maar toch ook blij dat het droog bleef.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

ter Beek reizen is een goede reisorganisatie.

Het was een fantastiese reis naar Zeeland.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Het was een heel goed verzorgde reis, heb genoten

Een geweldige ervaring, veel gezien. Er was één puntje dat ik vreemd vond. Ik had een zeezichtkamer besproken, maar ik sprak 2 dames die ook zeezicht hadden. Zij zeiden dat ze dat niet geboekt hadden maar het hotel had toch zeezicht gegeven. Ik heb daar met Martin over gesproken en hij legde mij uit, dat ik gegarandeerd zeezicht zou krijgen en dat anderen afhankelijk zijn van wat het hotel doet. Ik snap dat best maar het voelde wel een beetje vreemd. Fantastisch was het om in Deventer op- en uit te stappen. Omdat ik nu mooi vroeg thuis ( in Rijssen) kon zijn, heb ik het afscheidsdiner laten lopen. Ik hoop dat het gesmaakt heeft bij het Witte Hoes.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Goed georganiseerde reis met een geweldige chauffeur.

Goed hotel. Leuke excursies. Mooie kamer aan zee. Geweldige chauffeur.

Over Ter Beek Reizen