Geweldig.

Voor mij was de reis geweldig . Ook de excursie waren geweldig. In een woord uitgedrukt GEWELDIG !!!!!!

een mooie reis

Het was voor ons een mooi hotel maar voor de ouderen ,onder ons was de badkamer niet zo makkelijk ivm badkuip veder was alles goed

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Prachtige reis met een fijn gezelschap. Goede chauffeur/reisleider Martin die een probleempje met het hotel snel en adequaat oploste.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Mooie reis zeer goede chauffeur mooi hotel zeer goede ligging nadeel eten was vaak koud en het vlees en de vis was van matige kwaliteit. Het ontbijt was geweldig en de toetjes ook.

Mooie reis

Een mooie reis. Min puntje is, dat het avondeten niet warm was, en het stond lang in de bakken, daardoor ging de smaak eraf.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Ontzettende mooie en gezellige reis gehad.

Alles was super goed geregeld, goeie chauffeur/reisleider, leuke groep. Het enige minpuntje was dat het eten in hotel veelal koud was, de smaak was verder goed. Kamers oud maar prima.

goede verzorgende reis

Karel een prima chauffeur en Anja een zorgzame gastvrouw die onmisbaar was zowel voor Karel als voor ons.De reis was daardoor perfect.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Goede ervaren chauffeur/reisleider met echtgenote. Goede toelichting bij excursies.

Reeds na vertrek ontstond er en gezellige groep medereizigers die met Twentse gezelligheid tot een eenheid werden. Men had oog voor elkaar. Door mijn ongeluk heb ik 3 van de excursies helaas niet kunnen meemaken. Wel genoten van het goede hotel. De terugreis met de tocht over de Tauern pas was geweldig. Heerlijk al die sneeuw. Al met al een zeer geslaagde vakantie. Rudolfski.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Prima chauffeur (en echtgenote), goede hotels, mooie excursies en last but not least geweldige groep

Al vele keren ben ik met ter Beek op stap geweest zowel met dagtochten (toen ik nog werkte) als met vakantiereizen. Ik kan niet anders zeggen dan dat alle reizen uitermate goed waren verzorgd zowel v.w.b. chauffeurs als bestemmingen.

prima , mooie reis

prima ervaring

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Een heel harmonieuze reis, waar alles klopte

Prima. Een echt ouderwets Twents bedrijf. ZEER belangrijke en een bijzondere toevoeging was, dat de chauffeur zijn echtgenote had meegenomen als ondersteuning. EEN GEWELDIGE TOEVOEGING EN ZOU BIJ ELKE REIS DIENEN TE GEBEUREN.

Alles was goed geregeld.

Goede uitstapjes goede bus en chauffeur en hotel. Met name Anja is een welkome aanvulling .

Prachtige reis

Alles goed,geregeld fijne chauffeur en hostess

Alles super goed georganiseerd

Alles super goed georganiseerd

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Een hele fijne reis gehad !!

We hebben een heel goed verzorgde reis gehad !leuk gezelschap en prima chauffeur Karel en reisleidster Anja .

Over Ter Beek Reizen