Fantastisch fijne flexibele chauffeur

Beste mensen Wat heb ik n ontzettend gezellige en veilige vakantie gehad We hadden een leuk gezelschap en het eten was heerlijk Ik ben glutenvrij en het eten was heel goed Ik heb veel gezien in Spa was prachtig ik ben gek op F1 wat n verrassing Monchau ….wat n leuk stadje BEDANKT

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Goed geregelde reis en veel gezien

Fijn dat alles zo goed was geregeld het hotel en het eten was goed, chauffeur vertelde veel. We hebben veel gezien, de Bastogne vond ik wat minder. Mooie reis naar een mooi land.

mooie reis

een reis met mooie natuur en mooie uitstapjes, goede chauffeur en reisleider. verteld veel onderweg!!

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Alles was goed ! behalve de excursie naar Bastonge ,ik had het idee dat niet iedereen dit prettig vond

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

De hele reis was goed verzorgd.

Goed is goed.

Zeer tevreden, goede begeleiding

Möie reis

geweldig

we hadden een hele fijne reis gehad met een uitstekende chauffeur

Super.

Was een beetje stil in de bus. Af en toe een muziekje is ook niet verkeerd.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Perfect geregelde reis!!!

Erg gezellig en goed verzorgd

GEWELDIG

GOEDE EN VRIENDELIJKE CHAUFFEUR . GOEDE BUS . FIJNE REIS , MET VOLDOENDE LEUKE STOPS . ZEER GOED HOTEL EN FANTASTISCH ONTBIJT EN DINER . MOOI TERRAS . MOOIE UITSTAPJES , WAARBIJ WIJ DE STAD LUXEMBURG ALS HOOGTEPUNT VONDEN . GEWELDIG AFSCHEIDSDINER BIJ RESTAURANT SEEBLICK IN GRONAU . VOOR HERHALING VATBAAR .

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Voor ons een zeer geslaagde reis.

Onze eerste reis met Ter Beek Reizen was voor ons boven verwachting. Goed hotel en verzorging en gezellige mede-passagiers.

Een fijne gemoedelijke vakantie

de 5 daagse reis naar luxemburg was een zeer geslaagde tocht. de eerste dag genoten we onderweg van erg lekker gebak en heerlijke goulashsoep. tevens was een bezoek aan het formule 1 circuit spa-francorchamps een bijzondere belevenis. Vianden, Stad Luxemburg, Echternach, Bastogne gaven een goed beeld van de mooie omgeving,De laatste dag, via het mooie Monschau, was een goede afsluiter. Het heerlijke afscheidsdiner bij Seeblick in Gronau zorgde ervoor, dat iedereen voldaan naar huis ging. Een compliment voor onze chauffeur Gerrit Zwiers ( niets moet.......... maar veel kan )

heel goed

Goed georganiseerd .Met uitzondering van de terugreis. Prima chauffeur. Goed hotel.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

niet genoeg tijd voor wandelen in de mooie natuur gebieden.

IK HAD LIEVER MEER TIJD VOOR WANMDELEN in de mooie oude steden en natuur parken EN TERRASJES DOEN DAN NAAR DE RACE TRACK TE GAAN BIJ sPA

Was een geweldige reis.

De reis was heel goed verzorgd, met een geweldige chauffeur. Een klein puntje de excursie de laatste dag naar Rotes Haus in Monschau vonden wij maar niks, jammer geld.

Teleurstellend

De Chauffeur is aardig en behulpzaam -> deze krijgt een 9+. De touringcar was schoon en netjes. Het hotel was schoon en netjes. Mooi zwembad en mooie sauna. Het eten in het hotel was eenvoudig. Er was geen keuze mogelijk wat je wilde eten. (maar de prijs van de reis - incl. diner - was ook laag) Persoonlijk betaal ik graag wat meer, zodat we zelf kunnen kiezen wat we eten. De enkele excursieleider in Spa Francorchamps (aardige man) had de meeste tijd nodig om de excursieleden bij elkaar te houden, waardoor we slechts kort de echte bezienswaardigheden hebben kunnen zien. In Vianden is weinig tot geen vertier. Geen winkeltjes etc. We hadden geen tijd om het kasteel in Vianden tijdens de openingstijden te bekijken i.c.m. de excursies. In Bostogne is weinig tot geen vertier (niet echt een vakantie bestemming). Op de terugreis was het bezoek aan Monschau slechts 1.5 uur, wat voor ons te kort was om dit mooie stadje te bekijken. De koffiepauze op de terugweg viel uit om op tijd in het restaurant in Hengevelde te zijn. Hierdoor was de terugreis in de bus tamelijk lang. Landschap in Luxemburg is mooi!

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Een mooie reis om te doen.

heel goed

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Deze reis was fantastisch...

De reis beantwoordde aan onze verwachtingen, voor die 5 dagen.. iets bezichtigen, ontspanning.. op 1 plek verblijven...

Zoals altijd met Ter Beek —> Prima

Lekker dichtbij instappen en de vakantie kan beginnen. Alles goed en volledig, dus geen extra betalingen voor bijv. excursies. Goede hotels en gevarieerde programma’s.

zoals altijd goed verzorgd

prima hotel met uitstekend eten; reisleiding/chauffeur ruim voldoende. excursies matig; hier had meer van gemaakt kunnen worden. m.i. teveel vrije tijd in plaatsen, waar je snel was uitgekeken.

Vakantie naar Luxemburg was Top

Dat was geweldig reis met gezellige chauffeur, sfeer in het hotel was uitstekend. De uitstapjes was goed en interssant en vriendelijke deelnemers in de bus.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Alles was prima geregeld.

Goed hotel, lekker eten en goede reisleider.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Chauffeur prima excursies waren ook goed Hotel en eten was ook goed.

Wij vonden alleen jammer dat niet goed in de reisgids vermeld stond dat je goed te been moet zijn, zodat wat mensen niet mee konden met de excursies in Stad Luxemburg. Het kraanwater in het hotel niet kon drinken. En een 1 liter water in het Hotel € 8 ,00 kost.

Goede reis gehad

Hotel goed, eten goed, chauffeur goed, Enkele excursies waren voor sommige mensen die niet zo heel mobiel waren niet zo goed te doen, misschien zulke excursies duidelijk vermelden dat men bij deelname hieraan goed ter been dient te zijn.

Over Ter Beek Reizen