Een prachtige vakantie

Een fantastisch luxe bus, met een gedegen en erg vriendelijke chauffeur. Een prachtig hotel, van alle luxe voorzien. Goed georganiseerde uitstapjes.

mooie reis

de wijnproeverij , het boottochtje en de natuurtochten waren enigszins teleurstellend

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn.

Aanrader super mooie relaxed reis

Een hele mooie rustige en relaxed reis onder begeleiding van reisleider en chauffeur. Martin Ophof.Bamberg is een hele mooie stad met een oude kern die bewaard is gebleven in de oorlog .veel historie gezien vakwerk huizen oude haven kranen van af 1860.een gezellige binnenstad.het bezoek aan Wurzburg met het paleis van de aartsbisschop was wel een hoogte punt wat konden ze bouwen in het verleden en wat een rijkdom echt een aanrader zoveel historie. En dan ons hotel voormalig ziekenhuis omgebouwd tot4 sterren wat een mooi gebouw en vooral ruime kamers .het eten en de bediening waren super even als het weer 22-24gr.op terug reis bezoek afgelegd aan Fulda met ook een mooie binnenstad.we kijken terug op een hele mooie reis gr Diny &Bennie

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn.

Mooie reis en prima hotel

We hadden een geweldige chauffeur Martin Ophof. Deze keer gingen we met de Vip bus op zich een luxe bus met een lounge gedeelte waar ik 1 maal heb gezeten met weinig uitzicht.

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn.

Was nog beter dan verwacht.

Interessant reisprogramma, uitstekend hotel met een ligging vlakbij het centrum en Martin, onze chauffeur/reisleider was top! De avond voor vertrek ging de touringcar kapot, vandaar op het laatste moment de keuze om met een VIP bus weg te gaan. Was een prima oplossing, alleen zaten sommige mensen (w.o. ik) met de rug naar de voorkant. Vond ik geen probleem, maar daarom 4 sterren i.p.v. 5 sterren.

Heel goed alles geregeld

Een fantastische reis en een goede chauffeur/reisleider Geen extra. kosten.

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn.

Prima reis. + Een goede chauffeur.

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn.

de reis was niet wat ik altijd van jullie gewend ben

het avondeten was matig.de uitstapjes veel te ver lopen en weinig tijd om de stad te verkennen. het tribunaalbezoek stelde niets voor.De rondleiding in Bamberg was prima. De chauffeer was prima deed alles om het ons naar de zin te maken.

Goed verzorgd

Leuke begeleiding. Goed hotel, mooie vakantie

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn

Zoals altijd prima verzorgd.

De chauffeur was fantastisch en ook het hotel was prima. De excursies vond ik wat minder. De tentoonstelling in Neurenberg was niet de moeite waard. De meeste van jullie reizen zou ik wel een tweede keer willen maken maar deze niet.

Prima reis gehad

Prachtige bus, hele goede chauffeur, goed hotel. Graag plattegrond ontvangen van de steden die je bezoekt.

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn

Wij hebben het naar onze zin gehad

Goede chauffeur (Martin) de excursies waren goed op eentje na,( deze is ook gelijk gecanceld) soms was de tijd wat te kort om zelf verder op onderzoek te gaan. We hadden een leuk gezelschap. al met al we hebben ons vermaakt.

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn

Mooie goed verzorgde reis en uitstekende chauffeur/reisleider

De reis was OK maar…….. De gids in Bamberg was te langdradig waardoor de aandacht van de mensen verslapte. 1 keer een jaartal horen is wel leuk maar vele niet meer. Er was geen tijd om even bij de DOM naar binnen te gaan/kijken. Alleen ( zonder gids) de film/diaruimte bekijken was jammer. Ook dat het grote buitenterrein met het bijbehorende stadion niet bekeken kon worden. Een rondleiding met gids was juist hier op zijn plek geweest. Het is jammer dat je soms te weinig tijd hebt in plaatsen

• Reisbestemming Bamberg - 6 dgn

zoals altijd met ter beek prima

goede reis fantastische chauffeur goed hotel lekker gegeten

Zeker nog eens met Ter Beek op reis

Het is moeilijk om vanwege de strenge coronamaatregels in Beieren een eerlijke mening te geven. Vanaf de inschrijving tot aan het vertrek heb ik de medewerking van Ter Beek Reizen prettig ervaren.

Heerlijk

Fantastische week gehad