Het was een prima reis met een geweldige chauffeur en gids,

Korte maar goed gevulde dagen. heeft mij goed gedaan.

Prima reis, goed georganiseerd

De chauffeur Karel en zijn vrouw Anja waren ontzettend fijne mensen. Zeer vriendelijk en attent. Mijn dochter en ik hebben een paar fijne dagen gehad. We boften met het weer maar we waren maar met 29 personen en dat is ook heel prettig. Ook de gids was een prachtig mens

Goedverzorde reis

Heel veel gezien, maar ook veel gelopen en dat was van tevoren niet bekend. Het hotel zou ik niet weer kiezen. Er was een glazen douche in de slaapkamer, dat vond ik weinig privacy

Berlijn een indrukwekkende stad

Een fijne chauffeur en en een fijne begeleider due heel veel van berlijn kende

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

Ik vond het een hele mooie reis. Veel gezien en gehoord. Prima gids die Veel vertelde. Hele fijne chauffeur.

Goed verzorgd prima

Prima verlopen

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Ischl Oostenrijk - 8 dgn.

Een mooie reis, een goede chauffeur en prima reisverzorging.

Het was de eerste keer dat we op reis gingen met TerBeek-reizen, Vergeleken met diverse andere reisorganisatie waarbij we een vakantiereis boekten was de reisverzorging bij Ter Beek beter. Met name betrof dit - de kwaliteit van de hotels (zéér goed !) - de ontbijten en diners (beter dan we gewend zijn bij uw collega's) - de aanwezigheid van een gids gedurende de meeste dagtochten, zodat de chauffeur zich kon concentreren op het besturen van de bus.

geweldig

10-daagse reis naar de Bloemenriviera en de Côte d"Azur geboekt. Voortreffelijk verzorgd en een zeer goede chauffeur/reisleider[martin]. We hebben genoten. Het is echt een aanrader.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Een fantastische reis en vakantie, we hebben genoten

Martin Ophof is een zeer deskundige en ervaren chauffeur, heel erg prettig om met hem te reizen. De hotels waren erg goed en het ontbijt en diner waren zeer uitgebreid en smakelijk. Ook de ingehuurde gids Enrica was een leuke vrouw, die alle excursies goed had geregeld. Het afscheidsdiner/buffet bij Restaurant Sterrebos in Beuningen was heerlijk, echt thuiskomen in Twente. Kortom we hebben 10 dagen genoten van onze vakantie. En gaan zeker volgend jaar weer opnieuw op reis met Ter Beek Reizen. We zijn dan ook benieuwd naar de nieuwe reizen in 2025.

Hele complete reis.

Prachtig hotel, geen bij komende kosten,4 dagen een Nederlands sprekende gids. Ook als prettig ervaren dat de reisgenoten uit Twente komen. Opstap plaats in de buurt.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Mooie reis wel een wat druk. Progamma

Alles perfect geregeld.

Een hele mooie reis, zoals omschreven in de brochure.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Fijn reis en veel gezien van de Bloemen Riviera. Geweldig hotel.

Prima reis gehad met een prima chauffeur. Heel fijn was de toevoeging van een Nederlands sprekende gids gedurende 4 dagen. Dit had wat mij betreft mogen worden uitgebreid met een extra dag in San Remo. Het eten in het hotel was meer dan voortreffelijk.

alles perfect geregeld

Reis voldeed aan alle verwachtingen. Ervaren chauffeur, reisleiding en prima hotels. Wat met name opviel is dat er geen gezeur was over bijboeken van allerlei extra's. Drie dagen een plaatselijk bekende gids, museumbezoek, rondrit met een treintje, proeverij van diverse hapjes met wijn etc. Alles was inbegrepen. Chapeau!

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Perfecte reis uitstekend geregeld !!!

Super reis gehad

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Goed verzorgde reis , mooie kennismaking met Ierland.

Goed georganiseerde reis. Uitstekende chauffeur en prima bus. Hotels en maaltijden doorgaans goed. Excursies goed, soms wel wat lange reisafstanden. Iets meer aaneengesloten tijd in een Iers stadje zou prettig zijn. Gezamenlijk bezoek aan authentieke Ierse pub zou ingepland moeten worden. Bezoek aan Normandië is van toegevoegde waarde.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Ierland en Normandië - 11 dgn.

Erg gezellig en goed georganiseerd.

Erg gezellig en goed georganiseerd.

Een goeie reis

Goed verzorgde reis, en een leuke reisbegeleide een 10 voor martijn

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Goede reis goede reisleider

Een hele fijne vakantie.

Het was een een hele fijne vakantie, mooi hotel ,heel lekker eten ,veel gezien en een leuke buschauffeur.

Goed georganiseerd.

Perfect hotel. Fijne gezellige buschauffeur. Goed geregelde excursie. Opmerking: Jammer dat de hintertux niet door kon gaan, maar wel terecht. De vee abtrieb was wel heel leuk maar was wel te lang mede door het weer.

Fantastische reis

Wij hebben een geweldig mooie vakantie gehad. Hotel was prachtig en ontzettend goed eten. Chauffeur Martijn was TOP! Hele goede chauffeur, vriendelijk, behulpzaam en kon op een leuke humoristische manier vertellen.

Hele mooie reis gehad.

Veel gezien en gedaan. Was fijn dat we een vast hotel hadden, en daar avonds weer terug kwamen voor een heerlijk buffet. Hotel was prima schoon en goede service. voor mij met slechte knieën was de wc te laag miste een muurbeugel om op te staan. De chauffeur was geweldig en hielp aan alle kanten. We voelden ons allemaal heel veilig bij hem met al die uitstapjes. Ook heel mooi dat er een alternatief was als 1 trip niet ging er een andere werd gedaan. was heel verrassend. Hij kreeg dan ook een 10.

Alles was perfect

College heeft het goed gedaan, dat is hem ook gezegd, erg leuke vent

Geweldige reis

Heel veel gezien. Een uitstekend hotel. Goeie chauffeur die onderweg ook nog vertelde van de omgeving.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen