leuke korte vakantie

Jan is een fijne chauffeur , heel behulpzaam. de bus was niet schoon, vooral de tafeltjes zaten vol vlekken. sommige armsteunen konden niet naar beneden. de excursie naar het stadje uit het waterramp gebied kan beter nog een jaartje geschrapt worden. verder was het een leuke reis.

geweldig

mooie reizen. goede chauffeurs. alles altijd goed geregeld.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Voor ons is alles prima verlopen

Wij hebben genoten van de reis . Jan onze chauffeur en reisleider daar waren we zeer te vrede over. De excursies waren niet allemaal onze smaak . Hotel was goed Mooi stadje

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Prima reis. Goed verzorgd.

Het was een prima en goed verzorgde reis. Echter heb ik 1 opmerking. Het in bad douchen is voor de wat oudere mensen zoals ik zeer onaangenaam. Ik ben al bang om te vallen en het in bad moeten stappen om te kunnen douchen is dus eigenlijk geen optie. Met vriendelijke groet, Geertje Schepers-Bakhuis

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Zeeland - 5 dgn.

Ik heb de reis als goed ervaren mede dank zei de formidabele chauffeur/ reisleider. Er waren een paar mensen bij die extra aandacht nodig hadden. Hij wist dat zo op te lossen zodat er geen enkele wanklank klonk. Het hotel was goed en voor mij was de prijs kwaliteit goed.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Mooie reis, goede, behulpzame chauffeur Jan, we hebben genoten....

Een paar minpunten: eten aan lange tafels, is niet zo gezellig. En na het, wel!! smakelijke diner, geen leuke plek om na te zitten. Een duidelijk verschil tussen bus gasten en hotelgasten. Het terras was eigenlijk niet voor bus gasten, we hebben er wel gezeten en genoten. Verder een mooie reis, veel gezien en nu, leuke herinneringen. Dankjewel!! p.s. Het hotel was goed, maar wel moeilijk te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn....

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Als je van natuur houdt is dit een aanrader

Wat een geweldige reis in een geweldig land met de geweldige chauffeur/reisleider Peter.

Veel gezien

Ik heb genoten van alle reizen die ik met ter beek heb gedaan. Prima verzorgd.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

geweldige reis goed hotel ,gezellige chauffeur .

goede ervaring zo als altijd prima ervaring

Prachtig

Prachtige Reis GEWELDIGE chauffeur,hotel helaas geen airco niet zo fijn!!

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Mooie plaatsen gezien en dorpen vond ik minder

Voor herhaling vatbaar

Gezellige chauffeur, goede uitleg en een ervaring rijker. Veel gezien en gehoord.

Geweldige ervaring

Het was een hele mooie reis waar we veel gezien hebben en erg van het landschap hebben genoten erg tevreden over de goede hotels en onze chauffeur Peter.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

het was een fijne verrassings week

ik vindt alles wel leuk of nog een soloreis zou nog kunnen

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Ter Beek zorgt voor een lange vakantie in vijf dagen!

We hebben genoten van deze reis. Jammer was de eerste excursie, het was te uitvoerig : Wilhelm 1,2 en drie, schrijvers en kunstenaars die in Kur geweest waren en het was warm. Eén korter en beeldend verhaal zoals in Bad Neuheim blijft "hangen". Het laatste diner was jammer , ik vroeg aan de dame, die de dessertlepels uitdeelde, of ik er eentje extra kon krijgen. Waarom? Om de saus mee van de schaal te scheppen. Dat moest ik maar ,et de vork doen??! Ze pakte de schaal en schoof met de vork de saus op mij bord

Was een super reis.

De reis was goed verzorgd, mooie excursies en niet te vergeten een prima chauffeur.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Geweldig, indrukwekkend en een perfecte chauffeur/reisleider

Het was een perfect georganiseerde reis. Verder hebben we zeer veel gezien, van veel sneeuw, watervallen prachtige fjorden.(Geiranger was indrukwekkend) De uitleg van de gidsen in Bergen en Oslo was ook goed. En de overtocht van Oslo naar Kiel is ook iets dat je een keer moet meemaken. Het eten was ook goed. En het was een gezellig gezelschap.

De reis was super maar!

Ik had een 1 persoons kamer nr; 105 het leek meer op een gevangeniskamer er was een klein raam aanwezig maar dat was dicht geplakt met een plastic folie met een silhouette van de alpen. En als ik het raam opende keek ik op een plat dak met rondom muren. En voor zo een kamer moet ik 105 Euro bij betalen, dus voor mij geen Belvedere meer, Adrie is op de hoogte. En bij Sterrebos een half uur wachten op een pilsje en op het eten nog langer. Verder was het een super mooie reis erg veel gezien en een geweldige chauffeur. M.vr.gr. Theo Westerhof Ps. Ik heb foto's gemaakt van dat raam.

Reisleiding en chauffeur Peter ,Accomodaties ,kortom alles was uitstekend

Prachtige vakantie naar Noorwegen Veel gezien en mee gemaakt

fantastisch

het was een fantastische reis naar Tiroler Oberland. Het hotel was uitstekend. Chauffeur Adrie krijgt een 10 zowel het rijden met de bus als gids.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Het was een leuke reis met een klein gezelschap.

Het hotel had een mooie kamer en het ontbijt en het diner en het koud en warm buffet waren goed. Martin was voor ons een bekende chauffeur hij rijdt goed en is een deskundige reisleider.

Prachtig.

Volgens planning keurig op tijd gestart, dit was trouwens de gehele reis het geval. Heel belangrijk: de muziek tijdens de reis was niet te hard. Goed geplande tussenstops en voldoend tijd om datgene te doen wat men wilde doen. Fantastisch hotel met zeer verzorgde maaltijden. Sympathieke en in alle opzichten zeer deskundige en behulpzame chauffeur. We hebben genoten. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen : we hadden vervelend last van vliegen in de eetzaal en op het terras. De hotelhouder mag wel enige maatregelen in overweging nemen.

geweldig mooi

een goede behulpzame en vriendelijke chauffeur. heel goed hotel met vriendelijk personeel. fijne en ruime kamers. mooie uitstapjes en mooie omgeving. al met al egt aan te bevelen.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Het was in een woord fantasie

Fantastie

Het was fantastisch

Wat een super chauffeur/reisleider is Peter. De reis op zich is heel goed samengesteld, we zagen fantastische dingen vanuit de bus, maar Peter wist op veel punten iets extra’s te geven door een stukje om te rijden en ons iets bijzonders te laten zien of ervaren. Echt klasse! Ik houd niet van vroeg opstaan, maar de manier waarop het van me gevraagd werd, maakte het wel gemakkelijker (: Echt vakantie! En wat een heerlijk eten daar in Noorwegen! Daarentegen was het eten en de bediening bij Ensing in mijn ogen niet goed. Ik ga dat ook niet weer doen. Dan laat ik me voor die tijd ophalen.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.