Een hele mooie ervaring

Een hele mooie ervaring en goede begeleiding en prima chauffeur.

mooie reis

een mooie reis met prima chauffeur die onderweg ook veel weet te vertellen. ook wil hij je overal meehelpen.

het was prachtig

goed geregeld, betrouwbaar.

• Reisbestemming André Rieu in Maastricht - 2 dgn.

Genoten: Hotel en eten buffet prima

Ik ga volgende keer als er leuke reizen zijn, niet te ver zeker weer met jullie mee.

• Reisbestemming Bad Homburg Romantische Hoch Taunus - 5 dgn.

Zeer goeie chauffeur, netjes en verzorgd. Zeer goed hotel, goed geregeld in Maastricht Netjes terug naar Aachen, en een heerlijk lekker ontbijt Mooi en veilig weer naar Tubbergen Hartelijk dank. Alleen bij die dagtochten staat geen uur van vertrek dat vind ik jammer.

Goed verzorgde reis

We hebben genoten.

We hebben een prachtige reis gemaakt met de Bernina Express als hoogtepunt. Schitterend weer, veel gezien en over mooie passen gereden. Genoeg informatie over het gebied dat we bezochten. Iets meer rust/tijd voor onszelf voor het avondeten hadden wij op prijs gesteld. Daar is wel behoefte aan. En eventueel een overnachting op de heen/terugweg want het zijn intensieve dagen. We hebben genoten van deze reis, alles goed verzorgd, hotel, eten en een geweldige chauffeur en reisleider. Ook fijn dat we de voorlaatste dag zelf konden invullen.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het was een belevenis om nooit te vergeten

Onze chauffeur Karel en zijn vrouw Anja, waren een top stel! Niets was te veel. Heb bewondering voor de stuurmanskunst van Karel, al die bergpassen, die hij bijna dagelijks reed. Enige minpuntje was de plaats Sankt Moritz, dat vond ik echt helemaal niets. Ondanks de lange busreis, zowel heen als terug, kijk ik terug op een zeer geslaagde week!

Mooi schoon land.

Wat oudere passagiers die hulp nodig hadden, verder was de reis perfect.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

We hebben volop genoten van deze tweedaagse reis naar Maastricht voor het concert van Andre Rieu. Het was geweldig. Hotel in Aken was ook prima, bar was nog open bij terugkomst, dus konden we nog mooi afzakkertje nemen ter afsluiting van die mooie avond.

Geweldige vakantie.

Geweldige reis. Een fijne groep mensen. Prima chauffeur en catering. Heel veel gezien en wij hadden prachtig weer.

Mooie vakantie

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Ik had deze reis niet moeten boeken

Ik vond de reistijd te lang. Heen- en terug beide meer dan 13 uur. Ik zou een overnachting aanbevelen. Excursies vanuit het hotel ook soms 6 uur in de bus die dag. We zagen mooie dingen, maar sommige niet de moeite waard om daar 3 uur, vaak een stuk dezelfde route, voor te rijden. Gelukkig hadden we een zeer ervaren chauffeur! De treinreis met de Glacier Express kan er gerust uit. Geef een vrije dag! . Het hotel was prima, het eten goed. Afscheidsdiner in Gronau perfect!

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Teveel uren in de bus , ik had deze reis niet moeten maken

De heen en terug reis is te lang , zou in 2 dagen moeten gebeuren. Teveel uren per dag in de bus , meer uitstapjes en plaatsjes bezoeken. De chauffeur reed prima , maar voor hem ook teveel uren achter het stuur. Het hotel was prima en het eten goed.

Mooie natuurreis

Prachtige natuur, veel gezien en ook nog eigen tijd om hier van te genieten. Sankt Moritz viel ons echt tegen, had er meer van verwacht.Mag wat ons betreft wel uit het programma. Chur is het oudste stadje van Zwitserland, was fijn geweest als wij daar een gids hadden. Je wilt toch graag alles weten van het oudste stadje. In Liechtenstein zijn wij met een bello door het stadje Vaduz gereden, wat er verteld werd in bello was niet te verstaan.Een foldertje met informatie over Vaduz waar je langs komt zou een fijne aanvulling zijn

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Alles goed voor elkaar! Groot compliment voor chauffeur Karel en Anja. Klein minpuntje WiFi in hotel Victoria kan beter! En in badkamer een grijpstang bij het bad!

Een prettige ervaring.

Voldeed ruimschoots aan de verwachting.

Goed verzorgde reis!!!

Vanaf opstappunt, bustocht, lunchadres, ontvangst in Motel 1 One in Aken, aankomst in Maastricht, de omgeving van het Vrijthof, met als hoogtepunt concert van André Rieu mmv Eva Kok, top!!!! Overnachting + ontbijtbuffet in Motel, de terugreis met dinerstop en laatste stuk richting uitstappunt, in één woord.... prachtig!!!

• Reisbestemming André Rieu in Maastricht - 2 dgn.

Tip top geregeld, kwaliteit van a t/m. z, chauffeur/reisleider, touringcar, hotelaccommodatie, etc.

Daarom gaan wij, Ali en Jan Meijer, naar ter Beek Reizen, in één keer alles goed geregeld. Prijstechnisch, misschien iets duurder, maar alles zit dan ook bij in de prijs en duidelijkheid vooraf. Wij zijn een zeer tevreden klant en hopen nog menig reisje met ter Beek Reizen te kunnen ondernemen.

Reis goed Bus slecht

De reis was goed Jan de chauffeur / reisleider was top maar de bus stonk naar urine omdat het toilet stuk was deze was al langer stuk maar repareren doet Ter Beek het toilet niet de klant moet maar in de stank zitten hoe warmer het is des te groter de stank werd .En dat gratis voor het zelfde geld.Het afscheidsdiner bij Ensink was goed maar Seeblick was leuker geweest helaas is dit verleden tijd. Aanbevelingen of tips worden bij Ter Beek genegeerd.De kwaliteit van Ter Beek gaat hard achteruit.Doe je voordeel met de kritiek.

• Reisbestemming Bad Homburg Romantische Hoch Taunus - 5 dgn.

Geachte heer, Wij hebben uw reactie naar aanleiding van de reis naar de Hoch Taunus aandachtig gelezen. Het spijt ons dat de reis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De reden waarom wij op uw bericht reageren is dat wij moeite hebben met enkele van uw opmerkingen. Ons is bekend dat het toilet een defect vertoonde en normaal gesproken wordt direct alles in het werk gesteld om dat te verhelpen. Sinds echter de busfabrikant bankroet is gegaan is het buitengewoon moeilijk en soms zelfs onmogelijk reserve onderdelen te verkrijgen. Zo ook in dit geval. Onze monteur heeft geprobeerd het defecte onderdeel te herstellen en het heeft enige tijd naar behoren gefunctioneerd. Helaas ging het onderdeel opnieuw defect (het toilet legen was een eenvoudige noodoplossing geweest maar dat terzijde). Dat u dan schrijft "maar repareren doet Ter Beek het toilet niet de klant moet maar in de stank zitten" stuit ons buitengewoon tegen de borst. U doet er onze monteur, onze chauffeurs en ons bedrijf mee tekort. Uw tweede opmerking "Seeblick was leuker geweest helaas is dit verleden tijd" raakt in onze ogen eveneens kant noch wal. Hoezo is Seeblick verleden tijd? Daar komen we zeer regelmatig dus waar u deze opmerking op baseert is ons een raadsel. En de opmerking "Aanbevelingen of tips worden bij Ter Beek genegeerd" doet ook geen recht aan de waarheid. Wij luisteren zeker naar wensen en suggesties van klanten maar we hebben nu eenmaal met meer omstandigheden te maken. Als Seeblick bijvoorbeeld geen capaciteit heeft moet er worden uitgeweken naar een ander restaurant. Daarbij komt dat de restaurant voorkeur een persoonlijke is. Dat u nu toevallig graag naar Seeblick zou gaan betekent niet dat dat voor anderen ook geldt. Het heeft alles met praktische mogelijkheden en onmogelijkheden en niets met het negeren van aanbevelingen of tips van doen. Tenslotte uw laatste opmerking. Natuurlijk, u kunt en u mag vinden dat de kwaliteit van Ter Beek hard achteruit gaat maar om dat oordeel te baseren of één enkele reiservaring waarbij wij, zoals altijd moeten roeien met de riemen die we hebben gaat in onze ogen te ver. Wij doen al zolang het bedrijf bestaat onze uiterste best een zo goed mogelijk product te leveren maar als dat in uw ogen geen genade kan vinden is het wellicht beter dat u uw heil elders zoekt. Wij wensen u het allerbeste toe.

Was een hele mooie reis.

Hotel was prima, ontbijt en diner goed verzorgd. Alle lof aan Jan de chauffeur. Opmerking; Toilet in de bus was stuk. Hele vieze lucht in de bus!!!

fantastisch

Alles was goed. Prima hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt en buffet kan niet beter. Veel keuze en lekker.

Matig.

Excursie naar de:schonangeralm was een sof voor niet wandelaars. De kaasboerderij stelde niets voor. Dan ben je wel heel lang aangewezen op een terras met onvriendelijk personeel. Hotel niet zo fijn voor mensen die niet goed ter been zijn. Waarom dineren in een gebouw met trappen als het eigenlijke hotel een restaurant heeft dat met de lift bereikbaar is. Ik kon mijn rollator niet gebruiken. Of ik moest iedere avond anderen tot last zijn. En daar was dan ook nog de entertainment. De maaltijden: imposante borden. Soms zat daarop iets heel lekkers. Maar over het algemeen: veel geschreeuw maar weinig wol. Ik ben helemaal geen grote eter maar ik moest vaak goed zoeken op:die borden. Je moest het vooral van de soep en de saladebar hebben. Doe toch gewoon. De chauffeur was zelf niet altijd goed op de hoogte van de plannen waardoor vaak onduidelijkheid ontstond in de bus. Twee bussen op één reis. Geen goed idee.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Helena's in Wildschönau - 7 dgn.

Genoten van een geweldig mooi reisje

Fijn hotel,heerlijk ontbijt en lekker diner. Leuke.leerzame excursies. Tempo was voor mijn zus en mij goed bij te houden.[80 plus] Chauffeur/reisleider prima,een dikke 10!

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Loreley & Wiesbaden - 5 dgn.

Een mooie reis en een zeer betrokken chauffeur Adri

Deze reis zal ik zeker aanbevelen aan derden.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen