goede verzorgende reis

Karel een prima chauffeur en Anja een zorgzame gastvrouw die onmisbaar was zowel voor Karel als voor ons.De reis was daardoor perfect.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Goede ervaren chauffeur/reisleider met echtgenote. Goede toelichting bij excursies.

Reeds na vertrek ontstond er en gezellige groep medereizigers die met Twentse gezelligheid tot een eenheid werden. Men had oog voor elkaar. Door mijn ongeluk heb ik 3 van de excursies helaas niet kunnen meemaken. Wel genoten van het goede hotel. De terugreis met de tocht over de Tauern pas was geweldig. Heerlijk al die sneeuw. Al met al een zeer geslaagde vakantie. Rudolfski.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Prima chauffeur (en echtgenote), goede hotels, mooie excursies en last but not least geweldige groep

Al vele keren ben ik met ter Beek op stap geweest zowel met dagtochten (toen ik nog werkte) als met vakantiereizen. Ik kan niet anders zeggen dan dat alle reizen uitermate goed waren verzorgd zowel v.w.b. chauffeurs als bestemmingen.

prima , mooie reis

prima ervaring

Reis prima

Bus/sen prima Begeleider/ding uitstekend !!!! Eerst hotel met name buffet wat minder🤔 Tweede hotel al beter 😊 Laatste hotel /4 dagen uitstekend 👍🏼👍🏼😋

• Reisbestemming Griekenland - 10 dgn

Een heel harmonieuze reis, waar alles klopte

Prima. Een echt ouderwets Twents bedrijf. ZEER belangrijke en een bijzondere toevoeging was, dat de chauffeur zijn echtgenote had meegenomen als ondersteuning. EEN GEWELDIGE TOEVOEGING EN ZOU BIJ ELKE REIS DIENEN TE GEBEUREN.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Heel veel moois gezien !Fijne gezellige groep! Mooi land!!!

We hebben weer een heel mooie reis gemaakt! Peter,de begeleider was attent en zorgde voor alles. Echt een mooie cultuur reis! Maar ook mooie natuur! Een aanrader! Alleen was 1 vrije dag genoeg geweest voor ons.

• Reisbestemming Griekenland - 10 dgn

Het was een goed verzorgde reis prima chaffeur

Goede reis fijne chauffeur reis naar de biesbos 22mei heerlijk gegeten bij het bontepaard holten veel verse groente heerlijke soep groente en asperges vlees twee soorten heerlijk en een fijn toetje

• Hotel N.v.t.

Alles was goed geregeld.

Goede uitstapjes goede bus en chauffeur en hotel. Met name Anja is een welkome aanvulling .

Prachtige reis

Alles goed,geregeld fijne chauffeur en hostess

een goed verzorgde reis

Peter heeft ons weer geweldig begeleid. moeilijkheden met camera- mobiel, alles werd opgelost het was een leuke gezellige groep. bedankt noch allemaal

Alles super goed georganiseerd

Alles super goed georganiseerd

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Een hele fijne reis gehad !!

We hebben een heel goed verzorgde reis gehad !leuk gezelschap en prima chauffeur Karel en reisleidster Anja .

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Vriendelijke buschauffeur en een uitstekend hotel.

Prima geregeld, het was helemaal TOP.

Alles was goed geregeld

We hadden een hele goed reisleider En alles werd goed geregeld als er problemen waren En we hadden een hele gezellig groepjes en heerlijk genoten van de vakantie

Griekenland mooi land 😊

Wij hadden een heel leuk groep en peter is een goede reisgids en was ook heel grappig 😊

• Reisbestemming Griekenland - 10 dgn

Rieu was geweldig. De rest hoeft niet zo

Was gezellig. De arena was erg warm. Ook het hotel was heel warm en raam kon niet open door lawaai op straat. De chauffeur was goed. Düsseldorf mag wel een uur minder. André Rieu was GEWELDIG.

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming André Rieu in Keulen - 2 dgn

Goede reis in een keurige bus met een perfecte chauffeur/reisleider.

We hadden een gezellige groep met veel Tukkers. Dat gaf gelijk gezelligheid. De reis is uitgevoerd volgens planning en de beide hotels waren redelijk tot goed. Het hotel in Wenen had enkele min puntjes: - het WIFI signaal was zeer zwak en soms niet beschikbaar, - er stond maar 1 stoel op de kamer voor 2 personen, - 's-avonds was er weinig mogelijkheid om even door te zakken en na te praten met de groep. De eerste rang bij André Rieu was niet de eerste rang die we er van hadden verwacht. Een avond schuin zitten en een vrij grote afstand tot het podium. De chauffeur was bijzonder goed en deed zijn uiterste best om het ons allen zo aangenaam mogelijk te maken. Als passagier was het heerlijk om je zo veilig te voelen. Al met al een fijne en geslaagde vakantie welke ons mogelijk in de toekomst nog eens naar Tubbergen zal lokken. Bedankt, Henriëtte en Jan Kosters, Enschede

Prima bus en fijne chauffeur!

Prima bus en fijne chauffeur!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn

Fine goed verzorgde reis met goede chauffeur.

Fijne goed verzorgde reis met goede chauffeur

Opstapplaatsen erg fijn in het oostenrijk van het land.

Goede chauffeur.mooie dagen. Prima hotel.

Mooie reis, fijne chauffeur!

Het was een mooie reis met heel interessante uitstapjes met gids en natuurlijk André Rieu. De hotels konden beter.

Geweldig goed verzorgd

Een mooie reis met leuke excursie naar verschillende plaatsen,goede hotels. Een chauffeur die de reis goed verzorgde tot aan de zorg dat het eten op correcte wijze werd verdeeld en ieder op zijn beurt . Kortom prefect geregeld, ook goede hotels Voor herhaling om nog eens te boeken. Bedankt

Het was perfect!

Geachte firma Ter Beek Graag willen wij onze waardering uitspreken voor de reis naar het concert van Andre Rieu in Keulen. De reis, het verblijf, het concert, maar zeker de professionele begeleiding van de chauffeur hebben er voor gezorgd dat we aan dit concert een hele fijne herinnering bewaren. Veilig naar de bestemming op een zeer drukke vrijdag en veilig weer thuisgebracht; in de steden Keulen en Düsseldorf telkens afgezet en opgehaald op perfecte plekken. Het was geweldig!! Onze complimenten en dank, Bert en Jeannette

Goede service van de chauffeur.

de hotels waren redelijk. een aantal diners vielen gewoon tegen. misschien de verwachtingen wat minder hoog maken.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse touringcars zoals een VIP-touringcar, rolstoeltouringcar en een dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.

Filter op Taal