Geweldig leuke vakantie gehad.

Leuke chauffeur. Mooie bus. Goed georganiseerd!!

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Verzorgde reis, prijs / kwaliteit prima De bediening v/h restaurant mag vlotter.

het smaakt naar meer!

van het instappen tot het uitstappen heb ik 5 zorgeloze dagen gehad omdat alles tot in de puntjes verzorgd was leek het veel langer. door omstandigheden al jaren niet op vakantie geweest; conclusie het smaakt naar meer!

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Prima verzorg en uitgevoerd.

De reis naar Zeeland was TOP. Prachtig hotel aan de boulevard, mooie excursies, heerlijk afscheidsdiner in het Witte Hoes en lest best....Martin Ophoff was onze chauffeur. Martin is enthousiast, lost eventuele problemen met een lach op en geeft prime informatie.

Interessant

De reis was leuk. Op de heenreis een bezoek aan Gorinchem. Op de terugreis een bezoek aan Nuenen. De excursies waren voor ieder wat wils. Het hotel was een goede keuze. De chauffeur, Martin, reed goed en wist als gids veel te vertellen.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

super leuke vakantie gehad met goede service

een gezellig vakantie gehad met ter beek reizen. lekker weg in het eigen land, waar ook veel mooie dingen zijn te beleven.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Mooie reis, met veel variatie

Een leuke week, een geweldig hotel en het eten was prima. De chauffeur was enthousiast. We misten de zon een beetje, maar toch ook blij dat het droog bleef.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

ter Beek reizen is een goede reisorganisatie.

Het was een fantastiese reis naar Zeeland.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Het was een heel goed verzorgde reis, heb genoten

Een geweldige ervaring, veel gezien. Er was één puntje dat ik vreemd vond. Ik had een zeezichtkamer besproken, maar ik sprak 2 dames die ook zeezicht hadden. Zij zeiden dat ze dat niet geboekt hadden maar het hotel had toch zeezicht gegeven. Ik heb daar met Martin over gesproken en hij legde mij uit, dat ik gegarandeerd zeezicht zou krijgen en dat anderen afhankelijk zijn van wat het hotel doet. Ik snap dat best maar het voelde wel een beetje vreemd. Fantastisch was het om in Deventer op- en uit te stappen. Omdat ik nu mooi vroeg thuis ( in Rijssen) kon zijn, heb ik het afscheidsdiner laten lopen. Ik hoop dat het gesmaakt heeft bij het Witte Hoes.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Goed georganiseerde reis met een geweldige chauffeur.

Goed hotel. Leuke excursies. Mooie kamer aan zee. Geweldige chauffeur.

• Reisbestemming Zeeland - 5 dgn

Het was een gezellige,gemoedelijke, en fijne reis.

Echt voor herhaling vatbaar! Je kon aan iedereen merken dat ze blij waren er even uit te zijn, ondanks de corona. Op naar het volgende reisje!

Goed en degelijk georganiseerd

Al ervaringsdeskundige die reizen doet bij meerdere aanbieders van georganiseerde busreizen, kan ik U meedelen dat mijn ervaring van de 4 daagse reis naar Rudesheim (De Beentjes) volledig aan de verwachting voldeed. Ook de kostprijs was oke. De reisleider was enthousiast en deskundig. (Hr. Martin). Alle informatie die hij vertelde van bv. aankomsten in hotel en vertrek, info over diverse kosten waren up to date, hij was erg behulpzaam, de mooie verzorgde folder over de reis was goed. Zelfs 3 boottochtjes en 2 leuke kabelbanen waren opgenomen in het programma. Het afscheidsdiner bij Seeblinck was boven verwachting en zeer goed. Het vertrekpunt en terugreis aankomst was stipt op tijd, klasse. De info over mondkapjes in de bus was goed, de verstrekking van gratis mond/neuskapjes was klasse.. De corona regels waren goed. De vaste plaatsen in de bus waren goed verzorgd. Na een week nu ik dit schrijf zijn wij niet ziek geworden. De excursie met het treintje in Rudesheim was prima verzorgd. De presentatie van de wijn proeverij was erbarmelijk slecht, de presentatoren dames moeten is op een cursus, iedereen erbij betrekken in meerdere ruimtes en weten wat je aanbied aan wijnen op de folder, proeverij wat ons betreft hoeft dit niet meer. Het hotel in Rudesheim was comfortabel, diner en ontbijt zoals verwacht en voldeden aan de corona richtlijnen. De tijd in de Abdij was te kort, kan beter. De tijd in Koblenz was prima. De chauffeur had een mooie plek in de stad langs de Moezel geregeld. De film op de heenreis en terugreis was een goede optie in de bus. Kortom een 4e daagse reis in coronatijd is goed te doen met "Ter Beek busreizen". Klasse. Wij hebben vooraf de 1e daagse busreis over de Beentjes en de filmlocaties in deze Coronatijd ook meegemaakt. Dagreis was goed verzorgd, koffie en gebak was prima verzorgd. presentatie van mevr. T Kroeze en anecdotes waren leuk. De verblijftijd tijd in Bad Bentheim was prima.

Als altijd geweldig

Het waren 4 dagen maar voelde als een volledige vakantie. Veel gezien en gelachen, dit was wat ik nodig had. Martin en Thea nogmaals bedankt. Op naar de volgende vakantie.

Super leuk reis.

Zeer prettig ,enthousiaste chauffeur, leuk gezelschap, fijne ervaring.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Fantastische, zeer afwisselende reis met geweldige reisleiding.

De bestemming, Rüdesheim en alle excursies waren super. Ook genoeg momenten om zelf dingen te doen. Chauffeur Martin en Thea Kroese waren een perfect duo!! Minpunt vond ik dat er geen keuzemenu was in het hotel en dat ze precies tijdens onze dagen een rustdag hadden, waarin we extra vroeg moesten eten en `s avonds niets konden nuttigen. Had dát een dag later gepland. Er was ook geen persoonlijk woordje als welkom aan de groep van de eigenaresse, wat ik bij andere reizen in een familiehotel vaak heb meegemaakt. De ligging van het hotel was uitstekend!,

Prachtig

We kijken positief terug, de chauffeur deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken de excursies waren leuk en afwisselend. De reis heeft goed voldaan aan onze verwachtingen Het hotel was prima, het eten lekker! Top!

Fantastisch

Alles was goed verzorgd en de chauffeur Martin is een topper. Houdt hem in ere!

Het was geweldig.

Veel gezien en gedaan .

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Prima service en goede chauffeur met reisleider

De reis naar Rüdesheim was geweldig en de deelnemers waren gezellig. De chauffeur Martien was goed en hij was behulpzaam voor ons en goed contact met hem en ook een goede organisatie tijdens de reis. Ik heb ervan genoten van schitterende gebied. Met groet, Tom Reesing

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Prachtige reis in mooie omgeving!

Hele mooie reis gehad naar Sint Hildegard. Gezellig gezelschap, fijne bus en goede chauffeur en gids. Hotel was schoon, gezellig en compleet. Excursies prachtig. Kortom alles zoals we van Ter Beek gewend zijn.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Een chauffeur die zo gezellig kon vertellen. Thea Kroeze, die geschiedkundig, ons veel heeft geleerd. Rüdesheim is een mooie plaats in een prachtige omgeving. Het hotel was prima. Ontbijt en diner waren goed verzorgd. Kortom een geslaagd verblijf.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Voor het eerst met een busreis. Bijzondere ervaring. De groep was zeer aangenaam en dat is al de helft. Verder goed georganiseerd en in gezelschap van een fantastische chauffeur. Jammer dat Köningswinter zo uitgestorven was, maar dat heb je niet in de hand. Hotel was fijn en Rüdesheim zeker een stad om als thuishaven te dienen.

Griekenland mooi land

Wij hadden een heel leuk groep en peter is een goede reisgids en was ook heel grappig

Alles was goed geregeld

"We hadden een hele goed reisleider En alles werd goed geregeld als er problemen waren En we hadden een hele gezellig groepjes en heerlijk genoten van de vakantie"

een goed verzorgde reis

"Peter heeft ons weer geweldig begeleid. moeilijkheden met camera- mobiel, alles werd opgelost het was een leuke gezellige groep. bedankt noch allemaal"

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse touringcars zoals een VIP-touringcar, rolstoeltouringcar en een dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.