Prachtige reis met een fijn gezelschap. Goede chauffeur/reisleider Martin die een probleempje met het hotel snel en adequaat oploste.

Prima reis

In een e-mail hen ik reeds een opmerking ingezonden.

• Reisbestemming Dachstein - 9 dgn

klasse grote klasse!

dit was voor ons de eerste keer, met de bus op vakantie. op het laatste nippertje nog kunnen boeken dankzij de inzet van trudy(?) alle lof voor de chauffeur, een geboren reisleider. een volgende keer gaan we zeker met terbeek!

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Mooie reis zeer goede chauffeur mooi hotel zeer goede ligging nadeel eten was vaak koud en het vlees en de vis was van matige kwaliteit. Het ontbijt was geweldig en de toetjes ook.

Mooie reis

Een mooie reis. Min puntje is, dat het avondeten niet warm was, en het stond lang in de bakken, daardoor ging de smaak eraf.

• Reisbestemming Sloveense Rivièra - 10 dgn

Ontzettende mooie en gezellige reis gehad.

Alles was super goed geregeld, goeie chauffeur/reisleider, leuke groep. Het enige minpuntje was dat het eten in hotel veelal koud was, de smaak was verder goed. Kamers oud maar prima.

Prima reis

Ik heb genoten van de reis, voldeed aan mijn verwachtingen.

Was geweldige reis

Geweldige reis, goed hotel en lekker eten. Meer dan geweldige chauffeur/reisleider

Goed georganiseerd.

Mooie reis, goed hotel en interessante excursies in Dresden en omgeving. Alles onder deskundige leiding van chauffeur Martin Ophoff.

Goed georganiseerd!

Een goede chauffeur met een rustige rijstijl Servicegericht! Hotel is prima, eten vond ik wat minder, maar dat komt omdat ik niet van de buffetten ben. Excursies waren gevarieerd. Jullie hebben het weer heel goed gedaan!

Goed verzorgd als altijd

Ter beek reizen is ons ook deze keer weer goed bevallen.

Fantastisch weekend Berlijn

Fijne chauffeur / reisleider. Attent en zorgzaam

Heel goed

Zoals altijd was het heel goed. Goede chauffeur Peter die veel uitlegde en het belangrijkste , heel goed reed. We hadden ook een goede gids die ontzettend leuk en interessant kon vertellen.

Heerlijk gevoel.

Na een lange reis met een confortabel bus, kwamen we aan in Dresden. Prima Hotel (Dorint) prima eten en goede bedden. Mooie uitstapjes en echt genoten. de chauffeur tevens reisleider is een prettig iemand en ook heel behulpzaam. een dikke 10 voor chauffeur en Ter beek reizen.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Het was tot in de puntjes verzorgd, heel relaxed.

Geweldig!

De reis naar Dresden was goed georganiseerd en we hadden een ervaren, zeer klantvriendelijke en behulpzame chauffeur (Martin (Ophof)). Hotel: heel goed! Een ding ontbrak nl. airco op de hotelkamers - in deze zeer warme periode.

mooie reis

Mooie reis. Zeer goede chauffeur. Fijne excursies met goede gids. Goede balans tussen programma en vrije tijd.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn

Prima geregeld en perfect verzorgd.

Prima chauffeur, mooie excursies, perfect hotel.

Fantastisch

Fijne reis,fijne chauffeur,genieten begint als je instapt.

Een geweldige reis,alles klopte

Mijn dromen over st Petersburg zijn hiermee overtroffen. Ik had er al veel over gelezen. De werkelijkheid was geweldig.

• Reisbestemming St. Petersburg - 11 dgn

Fantastische reis met veel bezienswaardigheden

Fantastische reis met veel bezienswaardigheden. jammer van de lange wachtrij bij de grensovergang met Rusland.

• Reisbestemming St. Petersburg - 11 dgn

Prachtig land,een aanrader!! Veel gezien en geleerd.

Martijn Droog dé Schotland specialist maakte voor 100% waar wat ons tijdens de presentatie in januari j.l. is beloofd. Een prima chauffeur, reisleider met humor en zorgzaam voor iedereen. De hotels waren allen prima. Het ontbijt overal geweldig. Diners zijn keuze menu's. Op zich prima maar wel voor iedereen dezelfde hoeveelheid ongeacht iemands behoefte.

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Geweldige reis, goede chauffeur mooi hotel en s'avonds mooie muziek. We hebben erg genoten!

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Geweldige Reis

Ik heb genoten van deze afwisselende reis, met als hoogtepunt St. Petersburg(De Hermitage).

• Reisbestemming St. Petersburg - 11 dgn

Fantastisch mooie reis, zeer afwisselend door reizen met bus en boot.

De reis is prima georganiseerd, prima chauffeur-reisleider, goede hotels, goede keuken. Veel afwissling door de combinatie van bus en bootreis. De afstand naar St. Petersburg lijkt korter door de bootreizen 's nachts. Het eten aan boord is top, er is geen nee. Veel gezien, steden en natuur. De combinatie met Stockholm en Helsinki met de hoofdmoot St. Petersburg is ons erg goed bevallen. Goede gidsen die in het Nederlands uitleg geven. In St Petersburg werd door de gids "oortjes" verstrekt, waardoor eenieder de gids prima kon verstaan , ook bij drukte in de bezochte musea. Je ziet erg veel in St Petersburg, prachtige musea, kerken, gebouwen, maar ook natuur en parken in Peterhof. Alle excursies waren inbegrepen. We hebben genoten, een aanrader. Piet en Tine Visser Almelo

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse touringcars zoals een VIP-touringcar, rolstoeltouringcar en een dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.