Mooie reis! Veel gezien

Goede reis veel gezien ,wel erg veel in de bus! Geweldige chauffeur!

• Reisbegeleiding N.v.t.
  • Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad,overweldige natuur/bergen. Excursies naar Spanje en Frankrijk helemaal goed. Hotel meer dan goed. Complimenten voor de chauffeur. Alleen erg jammer dat er veel discussie,irritatieen onrust was over het rouleren in de bus!!!

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

een zeer mooie reis met deskundige reisleiding en zeer goed hotel

we kunnen niets bedenken wat niet goed is. Zeer goede chauffeur, prachtige reisbestemming. Zeer goed hotel met heerlijk eten.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Hallo, ik heb erg genoten van de vakantie. Onze chauffeur Martin deed het Geweldig een dikke 10 voor hem. Wij hebben heel veel gezien zelfs het weer was ons goed gezind. Graag zou ik tzt de nieuwe reisgids willen ontvangen. Want ga zeker weer met jullie mee. Met vriendelijke groetjes Yvonne van der Zwaan Pathmosstraat 18 7545 VL Enschede

Verrassend.

Ondanks dat we vroeg geboekt hadden kwamen we in een ander hotel dan wat in de reisgids staat.Wij waren op de hoogte gebracht maar het hotel wist niet van onze komst.Hoe kan dit? Volgens Adri hadden wij ook niet in dat hotel moeten zijn maar in hotelTruyenhof er is dus duidelijk iets mis gegaan.Hotel Belvedere kan niet tippen aan de accommodatie van hotel Truyenhof wat in de reisgids staat.Ook moesten we elke dag van hotel naar hotel lopen visa versa.Ondanks dat hebben we een hele mooie vakantie gehad met een uitstekende reisleider.Wij hadden minimaal verwacht als vaste klant dat u contact met ons opgenomen had om een en ander uit te leggen.Een gemiste kans!

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Fantastisch

Zoals gebruikelijk ben ik dit jaar weer met de verrassingsreis meegeweest. We kwamen in een prachtig gebied. De chauffeur was zeer bekwaam en vriendelijk. De dagtochten leerzaam. Het hotel was boven verwachting. En het eten was heerlijk. Kortom weer een geweldige reis.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Een geweldige vakantie! Super hotel alleen jammer dat het achteraf lag. Geen plaatsje in de buurt waar je even na het eten, een terrasje kon pakken of wat winkels te bezoeken. Verder een super chauffeur met assistente die ons de mooie omgeving en attractie ( boot, trein, kabelbanen)hebben laten zien. en een leuke groep mensen.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Leuke verrassende reis met goede, zorgzame begeleider/chauffeur

De reizen zijn altijd goed en zorgvuldig uitgekozen waardoor je een goede vakantie hebt.

Fijne reis.

Fijne reis en prettig dagen gehad, misschien wat meer nog bekijken. Hotel wat gedateerd maar wel slechte matrassen op de kamer. Tevreden.

geweldig

zeer netjes, vriendelijk, en goede chauffeurs.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Goeie chauffeur en goed materieel.

Het was hoofdzakelijk goed. Het hotel was matig, het eten goed, echter absoluut geen 4 sterren. Ik kreeg het idee dat bepaalde steden bezocht werden als tijdvulling.

Het personeel was vriendelijk

Ik heb erg genoten van de vakantie.We hadden goede begleiding. De uitleg was uitstekend .Het eten was ook heel goed. Geen klachten . De verdeling in gezamelijk op pad en teid om zelf iets te doen was ook helemaal goed. Onze kamer was prima.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn

Uitstekende leerzame en prachtige reis

Fijne/mooie reis gehad. Chauffeur was perfekt. Eten was steeds in buffetvorm, prima, koude buffet was koud, maar wat warm moest zijn was ook koud. Dat vond ik wat minder. Verder was alles uitstekend.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Goede service, en chauffeur!

Hele mooie reis, uitstekend hotel, nog meer andere excursies aan te bevelen in Andorra. Vol lof

goede services, goede chauffeur

De bus waarmee we naar Ried reisden was oud. De stoelen zaten slecht. Bij vele plaatsen was de afstand te krap ingesteld. Dus een zere rug en pijnlijke benen. De reistijd naar Ried was erg lang met maar 2 tussen stops. Het programma was anders dan beschreven, daarom geen vrijedag na de lange rit. dit is ons slecht bekomen. Meerdere programma,s te lange zit in de bus. De kamer was goed, maar wij hadden ook graag een boxspring bed gehad net als onze mede reizigers. Dit ivm rugklachten. Op de website van het hotel stond dat deze bedden er waren, dus extra deze reis gekozen. Verder was alles naar de zin. Leuk gezelschap ,fijne chauffeur.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Goede en attente chauffeur en geweldige hotels

De zeer goede hotels (ook op heen- en terugreis), de attente begeleiding van de chauffeur en de gids met interessante informatie maken dat deze reis de wat duurdere prijs (in vergelijking met andere operators) zeker waard is. Erg jammer was de onenigheid in de bus over de zitplaatsen in de bus. Rouleren hoefde alleen in het voorste gedeelte van de bus.Echter daar gebeurde dat niet altijd, waardoor onvrede. Zelf vind ik rouleren in de hele bus fijner: in het achterste gedeelte zie je toch minder goed. Ook het onbeperkt wijn drinken bij het eten mag wel wat minder: erg vaak werden meer flessen aangerukt. Twee glazen p.p. lijkt mij voldoende. Hoe dat te regelen is misschien lastig.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Prima hotels, vriendelijk personeel.

Bus/tafel indeling > zitplaatsen verliep helemaal NIET goed > gaf problemen. Ik ben verschillende keren van de zitplaatsen zowel in de bus als aan tafel weggestuurd omdat mensen deze voor anderen bezet hielden. Dat ging vaak op een niet prettige manier > erg agressief > asociaal gedrag. Dat voelt als alleen reizende NIET goed en prettig. Misschien een idee om mensen een vaste plaats bij de boeking in de bus te geven > zoals in vliegtuigen en treinen. Ik weet niet of ik nog wel weer met een busreis ga en ik hoorde van meer medereizigers dat zij ook geen belang meer hadden i.v.m. de gang van zaken, gedrag van mensen.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Prima reis goede verzorging op enkele aandachtspunten na

Prima Chauffeur aandacht voor de reizigers. en verkeer. Prima Hotel. Prachtige reis. Min punt ruimte in de touringcar . ene helft wel vol doende ruimte andere helft te weinig ruimte. Warm water voor in de bus halen aandacht punt veiligheid.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Een zeer mooie reis

Hotel, service, personeel zeer goed, Chauffeur, reisleider perfekt de Markt mag een uurtje meer,en er moeten vaste plekken voor aan tafel en in de bus zijn is nl. rustiger.!!

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Erg goeie service en een zeer ervaren chauffeur

Mooie reis en uitstapjes, alleen 's avonds helemaal niets te doen.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Service goed,programma minder.

Programma Andorra niet bijzonder, uitstekende chauffeur/ reisleider!

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

chauffeur, service en behulpzaamheid zeer goed

genoten van de mooie reis. Improvisatie bij slecht was goed doordacht en interessant.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Een goed georganiseerde en verrassende reis

Helaas wel elke dag met gezeur van een aantal medereizigers over het rouleren in de bus. Voor een groot aantal reizigers was het niet duidelijk, dat er niet gerouleerd wordt in het achterste deel van de bus en een aantal passagiers een gereserveerde plek hadden. Ondanks dat Peter Hiemstra dit meerdere keren heeft uitgelegd. (helaas mensen luisteren niet). Een tip van mij: laat alleen de stoelen op de rechterzijde van de bus na de achterinstap buiten de roulatie. Verder een heel fijne reis gehad.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Een hele mooie en interessante reis.

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Goede chauffeur. Hotel Belvedere minder dan Truyenhof. Jammer.

Goede chauffeur, mooie tochten gemaakt. Ik logeerde in een ander hotel. Hotel Belvedere. Goede, enigszins gedateerde kamer. Dat vond ik jammer want er was géén zwembad (en badjas met slippers) zoals bij Hotel Truyenhof en met die warmte was dat wel prettig natuurlijk. Voor het avondeten moesten we met nog 5 andere gasten al naar het andere hotel en dan komt daarna nóg een keer heen en weer om te zwemmen er niet van. Maar al met al een goede vakantie gehad.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse touringcars zoals een VIP-touringcar, rolstoeltouringcar en een dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.

Filter op Taal