Vriendelijke jongeman.

Hart werken, vriendelijk, vakkundig en vrolijk.

Vakwerk en vriendelijk

Vervangen van glas super netjes en vakkundig gedaan, blij mee!

Hele traject van offerte tot plaatsing vakkundig uitgevoerd

Wij hebben door Erkamp ons hele huis laten voorzien van HR++ glas. Het hele traject van offerte tot en met plaatsing verliep heel soepel. De afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen. De glaszetters zijn vriendelijk en werken super netjes. Het plaatsen werd in 2 dagen afgerond. Na oplevering kregen we ook duidelijke instructies over afwerking en onderhoud. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

TOP bedrijf met TOP service!

Snelle reactie op verzoek voor herstel: snelle opname, bestelling, na levering snel een afspraak om te plaatsen. Oude materiaal wordt door hen afgevoerd, plaats van werkzaamheden wordt schoon achtergelaten. In één woord: TOP!

Zeer positief

Professionele medewerkers Op tijd aanwezig Efficiënt gewerkt En na afloop alles netjes opgeruimd

Netjes accuraad in communicatie.

Prima werk geleverd. Door de nieuwe glaslatten kon de deurbel niet meer in zijn oude positie terugkomen hier hebben ze een keurig latje voor gemaakt zodat de bel wel weer terug kon en die hebben ze ook geplaatst. Meedenken en keurig gewerkt

Gewoon netjes en vriendelijk

Netjes gewerkt en vriendelijk

Uitstekende service, netjes en hard werkend

Ramen zijn netjes geplaatst, mannen werken lekker door, alles volgens afspraak geplaatst. Prijs, kwaliteit is dik in orde!

Professioneel, snelle service, goed contact en gaan erg netjes te werk!

Prima!

Snel geplaatst, schoon gewerkt, aardige vaklui en mooie nieuwe ramen.

Goed geholpen en goede kwaliteit

Goed geholpen en goede kwaliteit

Betrouwbaar snel en nauwkeurig en schoon werk

Van inmeting t/m plaatsing was alles perfect gedaan.

Fijne en goede uitleg over de isolatieglas mogelijkheden, klantgericht naar de situatie ter plaatse. Nette en vriendelijke glaszetters die na het klaren van de klus alles keurig netjes opgeruimd achter lieten.

Vandaag beneden en boven verdieping voorzien van HR++ glas. Top glaszetters, alles netjes opgeruimd, heel vriendelijk, goede uitleg over de werkzaamheden. In 1 woord TOP ik zou zeker Erkamp glas aanbevelen. Gewoon eerlijk en oprechte medewerkers.

Gewoon goed.

Naar volle tevredenheid heeft Erkamp HR++ glas geplaatst.

Super service!

Na ruitbreuk werd snel gereageerd op een verzoek voor opname van de ruitmaat, dezelfde dag al offerte binnen waarna ruit werd besteld. Plaatsing verliep netjes en snel, alles werd netjes aangeveegd en schoon achtergelaten. Topbedrijf!

Fijn bedrijf.

Bedrijf komt zijn afspraken na, vriendelijk en kundig personeel.

Heel netjes gewerkt.

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van uw monteur.

Nette en snelle afhandeling

Top bedrijf

Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Vriendelijke monteurs die netjes werken.

Netjes geplaatst en zelfs opgeruimd

De meneer die het glas in onze voordeur kwam vervangen heeft dat keurig gedaan. Het is niet te zien dat dit ander glas is dan de andere ruit in diezelfde deur. Wat me in positieve zin verbaasde is dat hij me vroeg om een stofzuiger en de rommel die hij had gemaakt zelf heeft opgeruimd. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Uitstekende uitvoering en zeer klantvriendelijk

Uitstekende uitvoering, zeer klantvriendelijk

Vakkundig, proffesioneel

Goed advies vooraf gekregen, ook tijdens en na afloop was de uitleg en toelichting prima. Duidelijk vakkennis en betrokkenheid door de glaszetters.

Super snel en correct!

Alles is heel soepel verlopen. Vanaf de offerte tot de herstelwerkzaamheden. In deze tijd is dat wel bijzonder.

grote klasse.

Keurig werk afgeleverd, alles verliep uitstekend