duidelijke afspraken en goede service

Erkamp doet wat ze afspreken

Ervaren professioneel bedrijf

Ik heb een zeer goede ervaring met Erkamp. Ze hebben mijn dubbelglas vervangen voor HR++ glas van de gehele benedenverdieping. Zeer nestjes gewerkt en strak afgewerkt.

Snelle levering en door vakmensen geplaatst.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snel geleverd en vriendelijk vakbekwaam personeel.

goed en betrouwbaar

goed en snel

keurig

keurig alles verzorgd van A tot bijna Z netjes gewerkt en goede communicatie' bijna Z is dat er geen stokjes voor de roosters zijn meegeleverd...dat op een stoel klimmen toch wel lastig is. maar de stokjes zijn besteld dus daar wachten we nog even op. maar op aanraden van anderen geen woord teveel gezegd top bedrijf en kwaliteit

professioneel gewerkt

eindresultaat is als verwacht, en volgens afspraak. er lag nog wel veel uitgekrapte kit en rubberresten op de vensterbanken. binnen is wel met een stoffer en blik opgeruimd. jammer wel dat er eerst 7 ramen uit het huis gehaald, voordat er ook maar 1 kamer winddicht werd gemaakt.

Super snel en heel netjes!!

Omdat ze zo nauwkeurig hebben gewerkt is het helemaal niet nodig om de kozijnen opnieuw te verven! Prachtig vervangen

Snelle plaatsing (binnen 1 dag) en super netjes opgeleverd!

De bestelprocedure ging erg soepel. Het inplannen van de plaatsing (nadat de ramen binnen waren) lag wat ver(der) in de toekomst als wij gehoopt / verwacht hadden, i.v.m. wat planningsproblemen door personeelskrapte, maar daar werd duidelijk en eerlijk over gecommuniceerd. De dag van geplande plaatsing is gehandhaafd en er is super snel geplaatst en super netjes gewerkt. Ook zijn de ramen na plaatsing super netjes afgewerkt (kit / plamuur). De schilder gaf aan dat hij het niet vaak zo goed afgewerkt had gezien. Lijkt mij een compliment waard!

Prima behandelde levering nieuw glas

Het eerste contact was al prima. Keurig behandeld en snel een aanbieding gekregen met een nette prijs. Na binnenkomst van het raam was afspraak gemaakt voor plaatsing al op kort termijn. Op de afgesproken datum ook keurig op tijd. En zelfs door de eigenaar ingevallen voor een ziekmelding, waardoor wij niet langer hoeven te wachten. Top opgelost zonder dat de klant last heeft. In radar termen: Warme douche verdiend!

Vriendelijke en kundige medewerkers

Ik ben tevreden over het plaatsen van onze nieuwe thermopane ramen.

Professioneel !

Afspraak is afspraak en de dienstverlening staat op hoog niveau.

Prima. Komen afspraken goed na

Erg tevreden

Goede onderlinge afstemming en degelijke producten

Snelle vakkundige levering en plaatsing!

Top uitvoerders en alles volgens afspraak, en zelfs nog meer

zeer bekwame medewerkers die het werk snel en degelijk hebben uitgevoerd. Ze hebben mij ook nog geholpen met advies en reparatie van een lekkend kozijn Het zou wel handig zijn om ivm subsidie aanvraag de klant vooraf te attenderen op het feit dat er foto's van het werk nodig zijn om subsidie te verkrijgen, vooral omdat je dit pas leest op de site van ISDE bij de subsidie aanvraag en dan is het te laat. Ook heel handig zou het zijn als al op de faktuur de meldcode voor het glas staat die moeilijk te vinden is op de site van ISDE

Prima en vlot geholpen

Netjes gewerkt en erg behulpzaam, bood zelf aan om ook even te helpen met luxaflex terug te hangen. Top en zeker een aanbeveler

Vakwerk!

Vakkundig en netjes werk

Glas van kwaliteit.

Helemaal top

Werken netjes aardige mensen en nette werkers zeer blij mee.

Erg tevreden.

Erg tevreden over jullie werk en service. Vriendelijke geholpen en netjes resultaat. Bedankt!!

Zeer correct en prima service

Bovenraampjes van de 1e etage laten vervangen en keurig op de minuut af op tijd aanwezig en men legde netjes deken neer voordat men met ladder aan de gang ging. Alles zeer netjes en vakkundig geplaatst en raadt het zeker aan.

zeer goed

in de winkel in Purmerend heeft de Dame goed geholpen de monteurs hebben de plaat afgesneden en gelegd en van deskundig advies voorzien service heel goed bedankt

Aan afspraak gehouden mensen hebben goed en netjes gewerkt.

Ervaren glaszetters en de werkzaamheden goed uitgevoerd en netjes gewerkt. Prettige mensen die staan voor hun vak en dat is fijn. Alles ziet er prima uit en dit bedrijf is aan te bevelen.

Goede service, mooie afwerking

Hardwerkend team! Al 2x een klus bij dit bedrijf geplaatst. En mocht het weer nodig zijn dan weet ik wie ik weer bel!

In weer en wind de storm getrotseerd.

Werkmannen hebben goed werk verricht onder moeilijke weersomstandigheden.

deskundig en snel

de Mannen van Erkamp waren op tijd, werkten snel en vakkundig en ik kan ze dus aanraden.