Komt afspraken en uitvoering goed na

Prima bedrijf

Keurig

Alles keurig geen aanmerkingen

Snelle reactie en service

Reactie op aanvraag, afspraak opmeten, uitbrengen offerte en uitvoeren werk: prima.

Levering verliep heel prettig

Ik heb zelf glas gehaald bij de firma Erkamp. Het was niet op voorraad. De bestelling duurde een week, maar dat wist ik. Ik kreeg bericht dat het binnen was met het verzoek vooruit te bellen om niet tegen een gesloten deur te belanden. Het glas stond keurig klaar. Goede service.

prima bedrijf met vakmannen in dienst.

Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal qya glaszetters om iets can de orijs te zeggen, wel qua inhuur voor overige bouwopdrachten. Erkamp werkt met zeer professionele en vakkundige vakmannen. Eerst Larry en Jarden, 2 maanden later Raymond en Jarden in huis gehad. Er was door leverancier aanvankelijk een foutief glas geleverd, dat is na de bouwvak prima hersteld door Erkamp Glas.

Keurig werk geleverd

Alles netjes geplaatst en afgewerkt door kundige en rustige vakmensen . Blij met Erkamp glas !!

Wat een top service!

Ik ben vandaag super goed geholpen door Erkamp Glas. Je kan bij hem terecht voor zowel glas als sloten. Ik zou hem iedereen aanraden. Heel fijn om met hun zaken te doen.

uitstekend vakwerk!

de oude ruit werd keurig verwijderd, de voorbereiding en plaatsing van de nieuwe ruit verliep vlekkeloos en al het afval en dergelijke werd keurig opgepakt en meegenomen.

Beleeft, vakkundig

Uitstekende service! alles precies op tijd. Keurig.

Uitmuntend

Zeer prettig geholpen en vakkundig personeel

De glaszetter werkte snel en netjes. Ruimde al zijn rommel op. We hadden verwacht het kozijn opnieuw te moeten schilderen, maar het ziet er nog keurig uit. Geen enkele beschadiging. Top gedaan!

Snelle en keurige afhandeling

Snelle en keurige afhandeling.

Keurige mensen die net werk afleveren

De afspraken konden makkelijk gemaakt worden, er werd net gewerkt en er is kwaliteit geleverd voor een nette prijs.

prima, ondanks de regen goed gedaan jongens en een

mijn ervaring is prima,ondanks de regen goed gedaan jongens en...... indien er een volgende keer is, jullie stoffer-en-blik niet vergeten!!

Snelle service door vriendelijke mensen

Een gebroken raam in de slaapkamer. Telefonisch werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. De mevrouw deed haar best om ondanks de drukte de volgende dag een gaatje te vinden. Dat lukte! De glaszetter waren ook heel vriendelijk en netjes. In een mum van tijd was de nieuwe ruit geplaatst en was alles netjes opgeruimd. Voor koffie hadden ze geen tijd. De mannen moesten alweer door naar de volgende klus.

Vriendelijke bekwame vakman die ons glas heeft geplaatst

Vriendelijke bekwame vakmensen Dit geldt voor diegene die de boel kwam opmeten maar ook zeker voor xiegene die het glas heeft geplaatst

Netjes opgeleverd

Goede en vriendelijke service

Klantgericht en deskundig

Planning en communicatie prima, montage ook

Enige minpuntje, men had een verkeerd raam meegenomen. Is goed en snel opgelost

Top geregeld

Vooraf prijsopgave en na akkoord , beglazing vervangen door 2 vriendelijke monteurs wie na hun werk alles netjes opgeruimd achterlieten.

Vakkundig, snel en ook alles netjes opgeruimd.

Topservice!

Ons grote voorraam was gebarsten. Erkamp is het komen opmeten, heeft geadviseerd welk glas als vervanging moest komen en is het keurig netjes, op de afgesproken datum en tijd, komen zetten. De glaszetters waren zeer beleefd en hielden zich netjes aan de huidige corona regels. Ook bij vragen was Erkamp altijd goed bereikbaar.

uitstekende service en vakmanschap

Op zeer correcte wijze wordt de offerte voorgelegd zoals afgesproken. De uitvoering vind plaats volgens planning en wordt vakkundig uitgevoerd. Alles wordt netjes opgeruimd een pluim is op zijn plaats.