Prima!

Nette heren, nemen oud glas en verpakkingsmaterialen mee. Hielden ook afstand ivm corona.

Keurig volgens afspraak, netjes werk afgeleverd

Goede en vriendelijke monteurs

Offerte was snel en goede prijs. Duurde even voordat het glas binnen was door corona en feestdagen. Glaszetters werkten netjes en waren vriendelijk. Alles keurig geregeld.

Ik ben een tevreden klant.

De levering en plaatsing van een nieuwe ruit in het bestaande ElandBrandt raam zijn goed en bekwaam uitgevoerd.

Goed!

Keurig ook alles opgeruimd

Netjes geplaatst

Laten inmeten Keurig geleverd en geplaatst. Nette en beleefde medewerkers Misschien volgende keer mondkapjes binnenshuis?

Prettig & professioneel

Mijn ervaring met Erkamp glas is erg positief geweest. In december zijn in mijn appartement een aantal dubbel glas en geluidsisolerende ramen erin gezet. Prettige en professionele glaszetters die zorgvuldig en met oog voor detail te werk zijn gegaan.

Prima bedrijf die mee denkt.

Glasplaat op maat besteld voor een kastafdekking. Bij bepaling van de kleur een aantal stalen geleend bij erkamp. Fijn geholpen en bestellen was prima zowel telefonisch en bevestiging per mail.

De mannen hebben hard gewerkt en zelfs nog een stapje extra gezet voor ons. Vriendelijk en netjes.

Prima uitgevoerd

De monteurs gingen zorgvuldig te werk. Maakten zelf netjes de plinten van de serre schoon. Wel zo fijn, dat ik dan niet nog de trap op moet voor de schoonmaakbeurt. Goed werk Erkamp!

Heel netjes gewerkt

Heel efficiënte medewerker, en keurig en vriendelijk. Zeer tevreden

Bij Erkamp hebben ze verstand van glas

Erkamp glas had van de drie offertes die wij hadden opgevraagd de hoogste prijs. Toch besloten wij om te kiezen voor Erkamp, omdat er een groot verschil was in professionaliteit in de opname en het advies voor andere mogelijkheden in glassoorten. Dit bedrijf gaf ook als enige een goed advies over de plaatsing van ventilatiestroken. De plaatsing van het glas gebeurde door twee vriendelijke mannen, die ook zeer professioneel hun werkzaamheden uitvoerden. Al het oude glas en glaslatten werd netjes afgevoerd en er bleef geen rommel achter. Wij hebben de geheel benedenverdieping laten voorzien van nieuw dubbel speciaal glas.

vakmensen

vakkundige uitvoering van de werkzaamheden.

Vriendelijk en professioneel

Fijne service en heel tevreden met het eindresultaat.

Goed produkt, communicatie kon beter

Een besteld glasplaat zou in 1 week worden geleverd. Na 3 weken geen nieuws. Gebeld: Corona is het probleem. Nieuwe afspraak gemaakt. Maar stond op een andere dag, onverwacht dus, voor de deur.

Goed werk geleverd Hele fijne medewerker

Denken mee, prijs/kwaliteit en komen afspraken na. Ik zou zeggen; volgende keer gewoon weer!

Op tijd, vriendelijk en netjes opgeruimd na afloop.

Netjes gewerkt afspraken nagekomen duidelijke offerte

Netjes gewerkt afspraken nagekomen duidelijke offerte

Kwaliteit, goede en vriendelijke service

Bedrijf wat nog met de klant meedenkt, service biedt en flexibel is naast een goede prijs/kwaliteit.

Alles prima geregeld

Prima service, vakmensen

Alles goed en vakkundig geplaatst, goede en gezellige vakmensen

zeer vriendelijke en vakkundige werklui

Ik was onder deindruk van de mannen die bij ons in een raampje nieuw glas kwamen plaatsen. Ik dacht 5 minuten werk. Maar daar kwam nog heel wat bij kijken. Ik heb met veel aandacht de verrichtingen van beide heren gevolgd, Vakkundig gemaakt en alles netjes opgeruimd. Onze complimenten. Beide heren bedankt. Keurige offerte, prima telefonisch contact.

Snelle reactie en offerte, prima service, vriendelijk deskundig personeel en laten alles netjes achter.