Komt afspraken na en werkt netjes

Voldeed aan mijn verwachtingen van goed en degelijk werk afleveren.

Goede en prettige vakmensen die hun werk prima en netjes hebben afgeleverd.

Zeer goede service en snelle verwerking van mijn aanvraag.

Snelle verwerking van mijn aanvraag voor vervanging van mijn oude glas. De prijsopgave was na de opmeting direct zichtbaar voor mij en de oplevering was ook binnen mijn verwachte levertijd binnen. Ook de service daarna was uitstekend.

Prima bedrijf dat alles goed voorbereid en goed informeerd over de voortgang.

Vanaf het eerste contact, het opname bezoek en plaatsing is het prima uitgevoerd door vakmensen.

Prima dienstverlening, deskundige medewerkers

Van begin tot eind prima dienstverlening en keurige en deskundige medewerkers. Het duurde even voordat het bestelde glas binnen was maar ik veronderstel dat Erkamp daar niet aan kon doen (om het te versnellen).

Op tijd voor de afspraak en alles zeer correct

Uitstekend vakmanschap

De medewerkers waren vriendelijk, deskundig en fijn in de omgang. Er werd goed doorgewerkt en alle vragen werden op de vriendelijke manier beantwoord. De ramen zijn zeer netjes geplaatst met aanwijzingen hoe wij om moeten gaan met het geplaatste glas.

vakkundig en netjes werk geleverd

Er is heel zorgvuldig en netjes gewerkt. Na de plaatsing van het glas zijn de ruimtes goed achtergelaten. Heel goed en snel geplaatst.

Keurig uitgevoerd!

Netjes uitgevoerd en keurig op tijd conform afspraak.

Echte vakmannen, gaan voor het mooiste resultaat.

Ben zeer tevreden!

Prima bedrijf!

Wij hebben het glas van een paar oude ramen laten vervangen door HR++ glas. Dat werd prima geregeld met goede communicatie en het glas is netjes geplaatst. Als er meer ramen lek gaan doen mag Erkamp die zeker ook komen vervangen.

Snel en professioneel

Snelle reactie op vragen, nette offerte en professionele plaatsing

goede vakmensen en service

zie bovenstaand

Goede service!

Keurig werk geleverd, alles conform afspraak. Kreeg goede uitleg over de nabehandeling van het glas. Vakkundige mensen, heel tevreden mee!

Zeer goede zorg en service

De tee medewerkers die de glazen installeerden waren zeer goede ambassadeurs van Erkamp

Gewoon Top.

Goede en vriendelijke monteurs en goede informatieverstrekking over de voortgang van de opdracht.

vriendelijk personeel Raam is zorgvuldig geplaatst en netjes afgewerkt

goede service vriendelijk personeel

ramen werden netjes geplaatst en alles werd keurig afgedekt. Monteur bekwaam en erg vriendelijk en boordevol tips. ziet er allemaal goed uit

Afspraak maken gaat soepel, inmeten ook, net als het plaatsen. Zeer vriendelijk personeel. En snel!

Hele fijne samenwerking!

Ik heb de samenwerking met Erkamp Glas als zeer prettig ervaren. Ik vertrouwde volledig op hun expertise op het gebied van nieuwe beglazing en hun beoordeling over het beste tijdstip van plaatsing, in verband met de langdurige regenperiode. Er werd tijdig gebeld en overlegd en meteen een nieuwe afspraak gemaakt. De mannen hebben keihard gewerkt! Dank je wel allemaal!

Vooral door prima contact een goede ervaring met Erkamp Glas.

Zowel het overleg over de offerte als het plaatsen van het glas heeft naar volle tevredenheid plaatsgevonden.

Vervangen van 3 grote oude ramen met elk 12 kleine rampjes enkel glas door isolatieglas HR++. Monteurs kwamen exact op tijd. Oude ramen waren moeilijk te verwijderen; er werd gewerkt met zo min mogelijk overlast voor de bewoner. Afwerking: zorgvuldig geschuurd, gegrond en gekit.

Top zo simpel als dat.

Perfecte afhandeling. Alles conform afspraak. Goed georganiseerd bedrijf.

Klantvriendelijk

Na informatie aanvraag via website was Erkamp het enige bedrijf dat telefonisch contact zocht en waarbij een werknemer de ramen kwam inmeten. Andere bedrijven werkten alleen vanaf “papier” of kwamen pas inmeten na gunning. Van eerste contact tot het plaatsen van de ramen verliep alles soepel en snel.

Nijverheidsweg 13

1442LD Purmerend