Goed verzorgd en kwaliteit vlees

Goede communicatie en een goed verzorgde bbq Wij miste wel een pannetje voor het opwarmen van de satésaus en wat lepels voor de sausjes, verder perfect.

Vertrouwd, perfect en van hoge kwaliteit

Mijn club BeQuick’28 is al jaren klant bij Van Guilik, maar elke keer worden wij aangenaam verrast door de voortreffelijke food, de perfecte service en de prettige dienstverlening. Een 5 sterren performance

Goed verzorgd

Lekkere hapjes , goed verzorgd en vriendelijk personeel

Goed kontakt en uitstekende producten. Zeker aan te bevelen

Super cateraar!

de broodjes zijn echt erg lekker. Goede service en goede borrelhapjes

Hele goede service, heerlijk eten, perfect geregeld

Keurige benadering en afhandeling van de bestelling. Onze gasten hebben heerlijk gegeten met kerst. Volgend jaar gaan we t zeker weer doen! Geen stress, lekker ontzorgd.

Eerste keer bij van Guilik besteld. Het gehele proces van bestellen, ophalen en spullen retourneren is perfect geregeld! Het eten (kerstmenu) voldeed meer dan aan onze verwachtingen zeer smaakvol en makkelijk zelf te op te warmen. Echt een aanrader!!

Kwaliteit was ver boven onze verwachtingen

Van guilik heeft de gehele catering verzorgt op onze bruiloft, echt was gewoon super. Heb tijdens en na het buffet alleen maar lovende woorden gehoord. Dus ook wij zijn een super tevreden klant

top service met een hele goede kwaliteit en prijsverhouding!

keurig op tijd alles afgeleverd incl. mooi opgemaakte salades . zelfs aan een mand voor het brood was gedacht en een snijplank en broodmes. de hapjespan was ruim voldoende voor 8 personen en ook de losse hapjes waren van top kwaliteit.

makkelijk en heerlijk

Goed verzorgd, mooi opgemaakt en lekker van gegeten

Geweldig, heerlijk eten

Zoals al wel vaker besteld bij jullie, was het deze x ook weer heerlijk eten van jullie. Uit de kunst. Ga zo door!!

We vonde het allemaal heerlijk

We hebben genoten

Geweldig lekker

De verschillende vlees soorten ( hapjes waren prima apart verpakt, en na het opwarmen was het heerlijk. Niet taai, goed gekruid. Nou ja het is daar altijd lekker

uitstekend verzorgd

Alles in de puntjes verzorgd, verse producten. Helaas ontbrak de kruidenboter.

Prima verzorgd en top kwaliteit van de producten!

Voortreffelijk

Prima verzorgd, lekker, gewoon heel goed

Het was echt heerlijk en goed geregeld

Echt heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

Hapjespan

Goed verzorgd. Duidelijke handleiding. Ruime keus. Voor iedereen keuze. Voor herhaling vatbaar.

Goede service en heerlijk eten

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verzorgde bbq, een goede service en perfecte kwaliteit van het eten.

Heerlijk

Het eten was gewoon heerlijk. We hebben er van genoten.

Prima lekker en genoeg

goede service fijn dat ze de tent opzetten en een koelaanhanger is ook geweldig. lekkere hapjes koud en warm. prima zeker voor herhaling vatbaar.

Goede service en lekker eten.

Uitmuntend !!!!!!!!

Ik had voor een verjaardagsfeest de Party-Pan de Luxe 2 en Party-Pan de Luxe 3. In 1 woord top de bezorging, het eten zelf ,het weer ophalen alles tot in de puntjes geregeld ook van de verjaardagsgasten hoorde ik niks anders dan lof over het vlees ,de salades, nasi, stokbrood. Dus voor herhaling vatbaar.

Dik voor elkaar show!

Fantastische service, heerlijk vlees!

Al een aantal jaren regelen we een complete bbq bij van Guilik voor 35 personen. En altijd is het goed! Het vlees is goed, porties zijn prima, stokbrood vers, salades lekker, kortom een complete en lekkere bbq! Het word netjes bij ons geleverd en de volgende dag weer opgehaald, we mogen het vies inleveren. We hebben er zelf geen werk mee, behalve de vleesjes omdraaien!

Rieke, dank voor de mooie beoordeling en al de bestellingen afgelopen jaren. Groet AvG