Zeer smakelijk en goed verzorgd

Het eten was ruim op tijd, er was meer dan genoeg en het was zeer goed op smaak. Niet te flauw, Niet te pittig of zout, gewoon precies goed! De gehaktballetjes met ketjapsaus zijn echt fantastisch! Alle gasten hebben enorm gesmuld, ook degenen die vegetarisch wilden. Hartelijke fvoor deze heerlijke ervaring!

was weer prima voor elkaar

Alles stond klaar en iedereen vond het heerlijk, misschien wat meer rauwkost ipv zoveel salades, mensen vinden het lekker om hier mee te dopen in jullie sausjes.

Het was super...

Het was lekker...het zag er goed verzorgt uit..de soep was lekker .het stokbrood. De salades..alleen de aoli niet en het groene spul ook niet was erg zout. ..dr kruidenboter was heerlijk Naar mijn mening gaat dat toch het meest..

Prima en betrouwbaar en heerlijk eten

Goed afspraak nakomen en prima bezorging en good food

Compleet

Afgelopen weekend hebben wij ons openingsfeest gehad. We hebben genoten van het volledige ontzorgen van het gehele pakket. Alles wat je nodig hebt voor een feest, kun je bij Remco onderbrengen. Zo heeft hij een clown geregeld, popcorn machine en springkussen voor de kinderen. Wij, als Infracom, hebben geen enkele zorgen gehad. Ook zijn het bijzonder aardige mensen, van van Guilik. Ga zo door! Top feest en zeker voor herhaling vatbaar.

Goed verzorgde en rijkelijk gevulde bbq pakketten! Heerlijke salades, lekker brood (verschillende soorten), ook de vega pakketten vielen goed in de smaak. Fijn dat alles, inclusief gas-bbq en "gereedschap" bezorgd werd in goede koelboxen. Ook erg makkelijk dat alles weer wordt opgehaald en je verder niks hoeft schoon te maken. Zeker aan te bevelen :-)

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!

Een perfecte uitvoering van wat aangeboden is.

Ik wil jullie hartelijk danken voor het prima verzorgde boerenbuffet voor ons verjaardagsfeest met kinderen en kleinkinderen in Zwolle. Het was keurig verzorgd, op tijd en “ouderwets” lekker.

Heerlijke bbq met eersteklas vlees

Wij hebben een topdag gehad mede door de bbq van de firma van Guilik. Heerlijk vlees en heerlijke salades. Ook de materialen: borden, bestek en natuurlijk de bbq zelf. Alles dik in orde! Prijs / kwaliteit: top! We gaan het zeker herhalen en bevelen het bij iedereen aan die een geslaagd feestje wil geven!

Heerlijke en goed verzorgde bbq, zeker een aanrader!

Heerlijke en goed verzorgde bbq, zeker een aanrader! Alles helemaal zoals afgesproken, fijn hoor.

Fantastisch verzorgd, leuke medewerkers, een echter aanrader

Het hele feest is door Van Guilik verzorgd en hierdoor hebben we een fantastisch feest gehad.

uitmuntend zoals gewoonlijk

was weer super geregeld, koelwagen plus bbq voor de zoveelste pinksterweekend editie op het loo te oldebroek. tot volgend jaar jack an arnoud! komt er dan maar is een pakken met die brabanders!

Het vlees was heerlijk en verder was alles goed geregeld.

Het vlees was lekker mals, alleen was de toscaanse kipfilet nogal pittig gekruid. Verder was alles goed.

TOP

Netjes en goed verzorgd

Bestelling zelf verkeerd geregeld alles goed gekomen top

onze ervaring is heel goed van alles was genoeg super geregeld

Goed geregeld. Alles volgens afspraak. Een aanrader voor iedereen. Remco bedankt.

Helemaal top

Fijn ontzorgt. Topvlees en goed verzorgt kan niet beter

Top Service! Volledige ontzorging!

Prima contact met Van Guilik! Chauffeur was vriendelijk en bracht alle spullen perfect op tijd! Bier werd koud geleverd en het van Guilik Buffet was tip top in orde! Meerdere complimenten mogen ontvangen die ik bij deze ook graag doorgeef!

Een bbq branden niet goed

Lekkere hapjes

Ik bestel regelmatig de hapjes schotels, verschillende geprobeerd en altijd lekker

Beste Lucy, Fijn dat de hapjes in de smaak vallen! Graag tot de volgende keer. Groet Slagerij van Guilik

Super vlees super service

Super lekker vlees echte aanrader en goede service

Beste Dorien, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet Slagerij van Guilik

Super service en heerlijk eten en heel klantvriendelijk

Heel goede ervaring , zouden het een volgende keer zeker weer doen .

Wij hadden gekozen voor warme bezorging aan huis. Alles werd keurig geïnstalleerd. Het eten was heerlijk en er was genoeg. Ook erg fijn was dat het servies en de bakken werden opgehaald.

Beste Evelien, Fijn om te horen dat alles naar wens was. Graag tot de volgende keer. Groet Slagerij van Guilik

Prima van hoeveelheid, smaak en kwaliteit.

Goed voor elkaar qua planning en het smaakt altijd prima

Niets aan toe te voegen

Duurzaamheidsstraat 19 C