Fantastische service, heerlijk vlees!

Al een aantal jaren regelen we een complete bbq bij van Guilik voor 35 personen. En altijd is het goed! Het vlees is goed, porties zijn prima, stokbrood vers, salades lekker, kortom een complete en lekkere bbq! Het word netjes bij ons geleverd en de volgende dag weer opgehaald, we mogen het vies inleveren. We hebben er zelf geen werk mee, behalve de vleesjes omdraaien!

Rieke, dank voor de mooie beoordeling en al de bestellingen afgelopen jaren. Groet AvG

Goed vlees en een top kok erbij

Vlees is goed en genoeg en met de chef in de buurt maakt het het wel af top avond gehad

zeer tevreden

zeer tevreden, dus goede ervaring

Zeer goede levering en uitmuntende kwaliteit

Met ongeveer 40 man genoten van de uitmuntende kwaliteit. Unanieme mening

Top service!

Tijdens ons bedrijfsfeestje kon iedereen, incl. de organisatoren optimaal genieten van de barbecue. De kok bereide het eten, alles stond klaar en we hadden er verder geen omkijken meer naar. Iedereen had het naar zijn/haar zin. Alles was top geregeld en verzorgd!

Dank voor de mooie beoordeling!

Goed verzorgt

Wij hebben een heerlijke bbq gehad, met goed en voldoende vlees

Super geregeld goed vlees en vriendelijke personeel

Voor herhaling vatbaar

Geweldig geregeld, vriendelijk personeel en het voedsel van top kwaliteit.

Ik ben op een vriendelijke manier geholpen. Afspraak is afspraak en die worden nagekomen. Top geregeld allemaal. Gaan we zeker nog eens doen.

Het was weer superlekker!

We hebben een gezellige avond met vrienden gehad, de hapjes waren overheerlijk, de spareribs en gehaktballetjes in ketjap saus waren heel smaakvol!

Goed geregeld

Prima, fijn dat we niet zelf hoefde te bakken. Genoeg voor iedereen.

Perfect verzorgd

Perfect verzorgde bedrijfs BBQ. Weer zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten over de service en kwaliteit.

Top ervaring

Goede service, kwaliteit van het eten was goed en de mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Een aanrader.

Goed verzorgde bedrijfsbarbecue

Het begint met de aanvraag, de communicatie is netjes, vlot en duidelijk. Alles omtrent de BBQ wordt compleet geregeld, netjes verzorgd en op tijd bezorgd. Ook na de BBQ wordt alles netjes en op tijd weer opgehaald. Prima service en nette verzorging voor een gezellige BBQ.

Sublieme service en kwaliteit!

Heerlijk all-in pakket, werkelijk niets meer zelf te hoeven regelen. Excellent ontzorgen!

We hadden de bedrijfs-BBQ. Alles goed geregeld, genoeg drinken, genoeg vlees, heerlijke salades. Tafels, banken, statafels, Het zit er allemaal erbij. Ideaal voor een BBQ op het werk! Alles was top!

Mijn ervaring is , gewoon goed , geen frutsels gewoon een goede maaltijd

Goed verzorgd

Online besteld , stond netjes klaar. Lekker gourmet vlees , alles in aparte bakjes. Stokbrood, groeten salades en sauzen.

Ga ik vaker doen, bij jullie bestellen.

Een gourmetpakket. Heel fijn verzorgd, volledig en voldoende en erg smakelijk. Heel redelijke prijs. Wat wil je nog meer?!

heerlijke schotel met luxe hapjes

We hadden een schotel met luxe hapjes besteld, verrassende combinaties , alles was erg lekker, echt een aanrader !

Fantastisch

Gourmet pakket besteld voor vier personen. Zeer veel en goed vlees. Ook de salades waren formidabel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en het geld meer dan waard!

prima geregeld

Goed geregeld

heerlijke producten

Makkelijk, netjes, schoon en heerlijk! Zeer zeker een aanrader!

Al vaker besteld en het is altijd goed geregeld.

Tafels en bankjes besteld. Op tijd geleverd en opgehaald. Top

Prima eten

Doen dit al enkele maanden, zijn fan van de hachee die was dit x weer heerlijk. In Dec weggegooid het was alleen maar vet, wel zouden we graag andere maaltijden zien, bestellen bij ok wel eens bij uitgekookt daar hebben ze meer keuze