Ik vond deze pan goed! Lekkere vlees borrelhapjes!

Goed!

Al eerder een bbq van jullie gehad en deze keer ook weer super tevreden.

Wederom prima

Wij hebben weer heerlijk genoten van de partypan.

keurig verzorgd en heel lekker mals vlees

Afgelopen zaterdagmiddag ( 19-09-2020) heb ik een gas barbecue en barbecue pakket ( €16,- p/p )voor 10 personen opgehaald. Het geheel stond netjes klaar, binnen 10 min afgerekend en ingeladen. Ik heb ALLEEN maar complimenten van onze gasten gehad en daar doe je het voor!!! Heerlijk mals vlees en lekkere salades. Eigenlijk is alleen de rauwkostsalade wat minder aangesproken.

het was super goed

iedereen vond het heerlijk we hebben ervan genoten. Zeker voor herhaling

Met name de lasagne vonden onze gasten erg lekker

Perfect geregeld

Ik kan geen slechte punten opnoemen, het was prima geregeld.

Het was allemaal perfect geregeld en de kwaliteit van het eten was top

Top geregeld

Lekker eten

Lekker eten. Goede service. Komen gemaakte afspraken stipt na

Heerlijk

Compleet verzorgde gourmet. Meer dan genoeg. Kortom weer heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

Was goed geregeld

Het eten was lekker

Geweldig goede kwaliteit!

De oorspronkelijke datum kon niet doorgaan. Zonder problemen kon de levering worden uitgesteld. Nu alsnog genoten van een uitstekende BBQ!

Zeer behulpzaam

Verschillende schotels besteld en dit zag er super uit. Ook de tenten die wij erbij hadden zijn perfect om lekker buiten te kunnen zitten.

Super verzorgd. En lekker

Het vlees was erg lekker. De kipstokjes van de hapjespan een beetje droog, maar het lag ook al even in de pan.

Super service, top kwaliteit BBQ spullen

Bij feestjes en partijen is van guilik een top slager

Top kwaliteit!

We hadden een complete BBQ besteld: Prima service, ruim voldoende drank meegeleverd, top kwaliteit vlees !

Prima verzorgd en het eten erg lekker

Prima verzorgd en het eten erg lekker

Prime

Zeer goed vriendelijk personeel

Super goed verzorgd tegen een scherpe prijs

We moesten even gauw wat regelen voor de verjaardag van onze dochter die we vanwege de Corona in 6 x gehouden hebben. Ideaal om de hapjespan van van guilik te hebben dan

vlees was erg goed

vlees was erg lekker , er was alleen 1 biefstuk te weinig, tel fout?

Makkelijk en lekker.

zie boven

Goede service , klantvriendelijk , Vlees en salades , stokbrood goed verzorgd ( wel waren de kuipjes boter 2 stuks) op 15 personen voor 4 stokbroden aan de magere kant . Verder dik tevreden .

Goed voor elkaar

goed voor elkaar

heerlijk eten, borden en bestek zijn van prima kwaliteit

prima service, makkelijk bestellen via internet. ophalen en terug brengen is goed geregeld. eten is heerlijk

Fantastisch

Heerlijke hapjes, verrassende combinaties, mooi geserveerd!