Zeer goed te eten goede kwaliteit

Wat mij een beetje tegenviel was dat je dinsdag één prijslijst mee kreeg voor de maaltijden van 3.99 euro en je bestel voor de volgende week betaal je in eens 4.99

heerlijk, compleet en voldoende

Het gourmetpakket was compleet, we hadden voldoende, het was erg lekker en bovendien super makkelijk op deze manier.

Zeer goede prijs-kwaliteit

Prima prijs kwaliteit

Maaltijden smaakten prima. Op niet iedere verpakking stond een datum tht, was wel makkelijk geweest. Verder mistte ik de instructie hoe je de maaltijden het beste kon opwarmen.

Prima.

Eerste keer besteld. Goede communicatie en netjes bezorgd.

Maaltijden zijn HEERLIJK

Wij eten sinds 2 weken dagelijks de maaltijden van Van Guilik. Heerlijk vers, zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Zo doorgaan Van Guilik.

prima volt afgehandeld

fijn om zo snel de bestelling te kunnen plaatsen en de volgende dag al ophalen.

Kwaliteit ten top

Goede producten. Correcte service.

Heerlijke verse producten voor een aantrekkelijke prijs

Wij hebben 6 maaltijden besteld die gratis zijn bezorgd. Dat was uitstekend!. In het verleden een wat mindere ervaring t.a.v. de hapsjespan. De pan was niet schoon en stonk. De speklapjes waren te zwart gebakken. Hebben we nooit meer besteld.

perfect

We hadden een gourmet schotel voor vier personen. we hebben hier 2 dagen van kunnen eten. Alles was erg lekker van het vlees tot de salade aan toe. super geregeld, en we kijken nu al uit naar de feestdagen om weer te kunnen bestellen

Prima slager voor Gourmet

Bij deze slager kun je prima vlees en salades plus sauzen bestellen voor het gourmetten. Kwaliteit is echt top. Prijs ook goed.

Netjes verzorgd

Het is was lekker. Alleen was de pan niet helemaal goed schoongemaakt

Top! Vriendelijke mensen, lekker eten en duidelijke communicatie. Aanrader!

Alles goed geregeld. Vriendelijke mensen, lekker maaltijden, fijne webshop en duidelijke communicatie. Aanrader!

Erg goed

Dit is de 3de x dat wij bij jullie komt goede kwaliteit prijs is ook goed met de kerst bestel ik weer en Tis allemaal erg lekker

uitstekend

netjes opgemaakt. smaakt uitstekend.

Heerlijk gegeten

Gourmet voor 8 personen gehad. Prima voor elkaar, heerlijk gegeten met z’n allen. (2 gezinnen van 4 personen)

Prima voor elkaar

Alles stond klaar was perfect voor elkaar .

Uitstekend zoals altijd

Super lekker bbq pakket op eerste gezicht dacht ik dat het te weinig was eenmaal begonnen was het genoeg was heerlijk

Lekker maar niet te veel

Gerechten waren lekker maar voor goede eters is de hoeveelheid echt te weinig we hadden buffet voor 10 personen met zes personen van gegeten bijna niets over

het was goed eten van van Guilik!

onze barbecue was prima verzorgt vanaf de bestelling tot eten tot terugbrengen van de vuile vaat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was weer zeer goed Mvg dick

Prima kwaliteit!!

Gewoon prima zoals we gewend zijn

Zeer smakelijjk

Wij hadden de hapjespan.goed vlees ,zag er smakelijk uit.alles is opgegaan.Dat zegt genoeg !

Heerlijke gourmet schotel

We hebben enorm genoten van een lekkere uitgebreide gourmetschotel. Vooral de salades waren heerlijk!

Prima!

Het bestellen gaat eenvoudig en de vleesschotel zag er prima uit!