Super service. Dat zie je vandaag de dag niet veel meer.

Ongeveer 7 jaar geleden gehele 1e etage voorzien van rolgordijnen. Afgelopen weekend is er 1 optrek mechaniek defect gegaan. Vandaag langs gegaan voor een nieuwe. Nieuw kreeg ik zo mee, gratis. Dat zie je zelden nog. Ik zeg prima, perfecte service.

Bovenverwachting goed, uiterst betrouwbaar

Recentelijk hebben we twee van de zes ramen voorzien van zonwering (ritzscreens) Prettige geholpen in de winkel, goed advies en duidelijke afspraken! Meer dan tevreden over de manier waarop je geholpen wordt en het blijkt maar weer eens dat locale ondernemers prima met internet aanbieders mee kunnen komen!

Uitgebreide showroom, uitstekend advies en goede service

Mooie uitgebreide showroom. Men neemt alle tijd voor goede voorlichting over de materialen en geeft goed advies. Snelle levertijd en montage van het 6,5 x 3 meter Verano Santander zonnescherm. Mooi en goed afgewerkt elektrisch scherm met goed doek met voldoende licht doorlaat. Alleen direct een klein Verano probleempje met de rolbuis waarvan de oplossing langer duurt dan gedacht.

Hebben al 7 jaar vouwgordijnen in gebruik. Nu werkte het rolmechanisme ineens niet meer. Na telefonisch contact mochten wij de vouwgordijnen even laten bekijken door deze firma en is toen even tussendoor hersteld. Er bleek een onderdeel te zijn versleten en deze is kosteloos vervangen. Wat een fijne service, zijn er erg blij mee.

• Ervaring met product: Overige

Wij zijn zeer tevreden raad het iedereen. geweldig personeel

• Ervaring met product: Buitenleven: overkappingen/schermen

Vandaag is ons nieuwe zonnescherm Verano met motor geplaatst. Zeer vakkundig snel en netjes. Complimenten we zijn erg tevreden over de prijs, snelle levering en goede service. Ik kan Erpe zonwering aanbevelen

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Bijna alles top, het enige punt wat ik heb is dat ze ongeveer om 8 uur 's morgens zouden komen en dat werd bijna 10 uur. En ik heb zelf moeten bellen waar ze bleven, het zou fijn zijn geweest als ik even door jullie werd gebeld dat de vorige klus langer duurde dan gepland. Maar verder alleen maar lof en de afgelopen dagen hebben we er al met ontzettend veel plezier onder gezeten. :)

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekende leverancier en heel betrouwbaar.

• Ervaring met product: Binnenzonwering|Buitenzonwering|Overige

in november heft erpe een prachtige overkapping geplaatst. Nu problemen met gootfunctie. Dit heeft Erpe snel en vakkundig opgelost. Goede service.

• Ervaring met product: Buitenleven: overkappingen/schermen

overall een uitstekende leverancier. Schrijf review om met name de aftersales en nazorg te prijzen. Wij hadden na montage lekkage aan onze overkapping. Erpe heeft dit verschillende keren met kitten proberen te verhelpen. Helaas werkte dit niet. Toen aanvankelijk maar laten zitten. Maar omdat het toch bleef storen na geruime tijd nog maar eens gevraagd of ze het toch niet op een andere manier konden verhelpen. Dit hebben ze gedaan naar volle tevredenheid. Nog niet vaak meegemaakt dat een bedrijf, ook lang na betaling en levering, het product na volle tevredenheid van de klant wil krijgen. Een pluim voor erpe dus!

• Ervaring met product: Buitenzonwering|Buitenleven: overkappingen/schermen

Na uitgebreide inventarisatie op internet sprong de website , het e-mail contact en het showroombezoek er zeer positief uit. Wij voelden ons niet in een bepaalde richting gedwongen en iedereen dacht goed mee. Zowel de showroommedewerkers als de monteurs bij inmeten en plaatsen. Ons knikarmscherm werd geheel volgens afspraak ingemeten en geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen en het geheel goed nagelopen en uitgelegd. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat. Omdat het scherm recent geplaatst is hebben we nog geen oordeel over de nazorg. Maar door alle ervaringen tot nu toe en de persoonlijke benadering van alle medewerkers hebben we daar zeer veel vertrouwen in. Ik durf Erpe dan ook van harte aan te bevelen.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Nergens zo'n ontvangst nog op deze manier meegemaakt. Er wordt bijzonder goed mee gedacht en doorgevraagd en uitgebreid advies gegeven over de producten in de showroom met een heerlijke cappucino. De duo gordijnen zijn gemonteerd en we zijn zéér tevreden tot nu toe. Het wachten is nu nog op een zonnenscherm.

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Duo rolgordijnen met draadloze afstandbediening via Brel-motoren Na een goed advies volgde een tijdige levering, correcte montage en goede nazorg. Vriendelijke personeel. Mooie goed functionerende oplossing.

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Vandaag onze duorolgordijnen opgehaald. De medewerkers zijn klantvriendelijk en de duorolgordijnen zijn prachtig. Bedankt medewerkers van Erpe

• Ervaring met product: Binnenzonwering

We zijn erg tevreden. Helaas hadden wij de nazorg nodig en dit was goed geregeld. Het probleem werd snel opgelost door de monteurs.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer prettig contact in winkel en met monteur(s). Goede nazorg en mooie producten. Erg tevreden.

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Alles bij 1 plaatsing alles volgens afspraak ,zeer kundig en op tijd gemonteerd dat is nu al 4jaar geleden ,alles werkt nog steeds naar behoren,maar waar ik erg goed over tespreken ben is de nazorg ,doordat mijn vrouw ivm dementie nogal ondeskundig/ te snel de rolgordijnen laat zakken is er regelmatig een defect aan het oprolsysteem vd rolgordijnen ,ea uitgelegd bij Erpe,maar zonder morren leveren zij nu al 4 jaar enkele nieuwe per jaar zonder daar betaling hiervoor te willen hebben ,dat is pas service ongekend ,petje af en nogmaals bedankt !!!

• Ervaring met product: Binnenzonwering|Buitenzonwering

Bij Erpe op zaterdagochtend kijken voor een zonnescherm. Daar kregen we een goede uitleg en advies over het doek en kast. De keuze was snel gemaakt want we wisten wel een beetje wat we wilde. Onder het genot van een kopje koffie werd de offerte gemaakt. De maandag erna contact op genomen dat ze het zonnescherm konden bestellen. 4 Weken levertijd zeiden ze. En inderdaad ze waren er ook met 4 weken. Keurig netjes opgehangen en stroom snoertje ook netjes weggewerkt. We zijn er super blij mee. Laat de zon maar komen. Erpe heel erg bedankt voor de snelle levering en advies.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer goed advies,vooraf bestellen zonder vaste leveringsdatum i.v.m. aanpassingen aan de woning om het te plaatsen was ook al geen enkel probleem, eenmaal bekend wanneer te plaatsen zeer snel een afspraak en ook zeer snel geplaatst(supersnelle vakkundige monteurs). Gewoon simpelweg een hele goede prijs kwaliteit, verhouding, uitermate tevreden met het eindresultaat.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

na +- 8 jaar hadden we last van van een randje licht doorlating van onze rolluiken, Dit heeft Erpé netjes opgelost met een rand tussen het kozijn en de bak. Bedankt voor de service!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt, ook binnen met kabelgootje etc. Complimenten!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Van onze lamellen waren haakjes voor het ophangen stuk. Model was echter oud en niet duidelijk wat voor type het was. Na het opsturen van foto's werd er gezocht en zijn er nieuwe haakjes verstuurd. Medewerkers zijn vriendelijk en komen afspraken na. Uitstekende service!

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Vanmorgen om 11 uur telefonisch gesproken met Anita. Eén rolgordijn van een set van 6 (3 jaar oud) heeft een defecte rem. Om 14 uur langs gekomen in Soesterberg. En na 10 minuten is het onderdeel kosteloos vervangen. Dat is wat je noemt service / after sales

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Na 8 jaar hadden wij een ongelukje met onze door Erpe geleverde en gemonteerde hordeur. Met hordeur naar de showroom, dezelfde dag konden we de herstelde hordeur weer komen halen, service van de zaak. Dank jullie wel!

• Ervaring met product: Overige

uit ervaring zeer vriendelijk goed werk. en goede kwaliteit en behulpzaam en maken alles schoon.

• Ervaring met product: Buitenleven: overkappingen/schermen|Overige