(t)opgelost!

Dag, hier berichtje uit Hoogland. We zijn supertevreden over de manier waarop we zijn geholpen. Gordijnen van stof van Mart Visscher geleverd, maar helaas niet de kleur die wij hadden uitgekozen bij het adviesgesprek. Het was wel van dezelfde waaier, maar niet de juiste kleur. Er is waarschijnlijk iets misgegaan in het overnemen van de kleur en naam in de order. Ook ons is het ontgaan in de offerte. We hebben Erpe gebeld, zij zijn nog een keer langsgekomen met de waaier om te controleren. Het was inderdaad niet de goede kleur. Na een paar telefoontjes over en weer, besloot Erpe kosteloos de gordijnen mee terug te nemen en om te ruilen voor de juiste kleur. We waren hier erg blij mee! Ook over de rest van het traject zijn we zeer tevreden. Zeer goed adviesgesprek, waarin er actief werd meegedacht en uitgebreid de tijd werd genomen. Uiteindelijk is het resultaat prachtig geworden, we zijn dik tevreden. Ook over hoe het uiteindelijk opgelost is met de gordijnen zijn we zeer te spreken! In het verleden hebben we ook plissegordijnen gehad, die ineens begonnen te scheuren. Ook destijds is dat keurig opgelost, we kregen in alle ramen van onze erker nieuwe duettes. Dus meermaals een zeer positieve ervaring met Erpé. Dank ook aan alle medewerkers voor het mooie resultaat!

Ondanks de drukte in de zomer waren wij eerder aan de beurt dan dat ons verteld was.

Goede service! Kwaliteit zonnescherm lijkt goed. Omdat wij pas aan t eind van de zomer ons zonnescherm kregen, weten wij natuurlijk niet hoe t scherm zich na een aantal maanden of weken houdt.

levering en bevestig van alle raambekleding was prima.

Niet alleen werkzaamheden werden naar tevredenheid uitgevoerd maar fa. Erpe komt ook gemaakte afspraken na. De monteurs komen direct als het nodig is. De werkzaamheden werden efficiënt, vakkundig en correct uitgevoerd. Ik heb nu in het hele huis luxaflex, raam horren, rolluik en schuifpui hordeuren. Ik ben zeer tevreden ook met het advies wat mij voorafgaand aan de aankoop is gegeven.

Deskundig, goede service

Deskundig advies, ruim assortiment, vakkundige montage, goede communicatie. Zeer tevreden.

Snelle en deskundige service, ook bij technische problemen. Blij mee!

Ik heb enige tijd geleden mijn ruim 20 jaar oude hordeuren laten vervangen door nieuwe van Erpe. Was er erg blij mee. Toen door onbekende oorzaak twee dagen geleden één hordeur deels los kwam, is dit de volgende dag direct opgepakt. Vandaag heb ik de deur alweer terug, in nieuwstaat. Super bedankt, nu kan alles weer goed doorluchten!

Goed benaderbaar, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende service.

Heb reeds tot volle tevredenheid verschillende producten via dit bedrijf laten installeren. Wat opvalt is het prettige contact dat je hebt, zowel tijdens het informatieve gesprek alsook tijdens het plaatsen.

mooie producten en prima service!

Wij hebben in de hele woning zonwering laten monteren door Erpé Soesterberg en zijn heel erg tevreden met het resultaat. Mooie producten en met zorg gemonteerd. Aardige en vakkundige monteurs. Vakmanschap is meesterschap!

Scherm en ophangwerkzaamheden uitstekend!

Het opmeten van het scherm en het plaatsen hiervan verliep precies zoals was afgesproken. Zeer betrouwbaar bedrijf. Het scherm zorgt er voor dat we een extra kamertje erbij hebben maar dan buiten. Het is inderdaad genieten en hadden dit jaren eerder moeten doen. Wij zijn er heel blij mee.

Denken en helpen mee!

Wij zijn zeer positief over Erpe Zonwering. Wij hadden een vervelende ervaring met onze aannemer waardoor wij lange tijd zonder zonnescherm zouden komen te zitten. Erpe heeft ons hier heel goed bij geholpen door tijdelijk het nieuwe zonnescherm op te hangen en toen de uitbouw met de nieuwe aannemer eindelijk van start ging hebben ze ons nieuwe zonnescherm opgeslagen en na de verbouwing keurig weer opgehangen. Ze hebben dat keurig gedaan en zijn erg blij met het eindresultaat. Ook in de winkel hebben wij goed advies gekregen over de verschillende systemen. Dus zeker aan te raden om naar Erpe te gaan!

Vakmensen die weten wat ze doen

De uitstekende vakmensen van Erpe hebben twee Weinor zonneschermen perfect geïnstalleerd boven mijn serre. Ze hebben echt vakwerk geleverd, niets beschadigd en de oude schermen netjes afgevoerd. Het was een uitdagende klus vanwege de serre waardoor ze uiterst voorzichtig moesten zijn en er moeilijk bij konden. Maar alles is helemaal goed gegaan. Het kostte veel tijd om de schermen na 35 jaar te demonteren en de loodzware nieuwe schermen passend op de bestaande steunen weer te monteren en af te stellen. Ook de stroomdraden zijn vervangen. Het resultaat is helemaal top. Wij zijn er erg blij mee en hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Geweldige installateur

Plaatsing hordeur prima gegaan alles netjes weer opgeruimd. Hij heeft gelijk even gekeken naar een screen die het niet meer zo goed deed en het mankement is verholpen. Heel fijn,

Alles prima verlopen. Kan niet beter!!!

Uitleg in de winkel door vriendelijke en deskundige medewerkster. Opmeten en offerte keurig verzorgd en op tijd. Montage ook netjes en uit de kunst. Ik weet uit het verleden, dat ook de service uitstekend en goed verzorgd is. Kortom : niets veranderen, en blijf zo doorgaan!!

mooie producten en prima service

zonwering door het hele huis aangebracht door Erpé zonwering uit Soest en zeer tevreden over de montage en service. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, zeer tevreden!

Tevreden met levering en communicatie

goede communicatie en snelle levering

Uitstekend meegedacht en uitgevoerd.

Aandacht voor de klant en de wensen.

Volgens afspraak en goede service

Je weet eigenlijk pas wat je aan een bedrijf hebt wanneer je service nodig hebt. En Erpe heeft ons in het verleden goede service gegeven dus daar nu weer opnieuw nieuwe producten gekocht.

Betrouwbaar bedrijf

Omdat ik al eerder ervaring had met Erpe heb ik er dit keer ook weer zonwering gekocht. Je wordt goed geïnformeerd in de showroom, men komt thuis kostenloos inmeten, en ophangen. Dan weet je tenminste zeker dat de afmeting goed is. Hebben goede service.

Vakkundig en tevredenheid

Erpe is niet alleen vakkundig maar ook betrokken bij de keuzen van het product. Van advies tot installatie en de nazorg zeer tevreden.

Superblij met mijn nieuwe hordeuren

Na 20 jaar waren mijn oude hordeuren deels kapot en dringend toe aan vervanging. Erpe heeft prachtige nieuwe plissé hordeuren geleverd, die je desgewenst in de winter binnen kunt halen en die op hun schuifstrip altijd blijven staan op de plaats waar je ze wilt, zonder last te hebben van verroeste magneetcontactjes waardoor ze weer terug zouden knallen in hun cassette. Dank!

GEWELDIG!

WAT EEN SUPER FIJN BEDRIJF IS DIT NA EEN BIJZONDER PRETTIG TELEFONISCH GESPREK HEB IK EEN AFSPRAAK IN DE WINKEL GEMAAKT WAAR ALLES VLOT EN DUIDELIJK WERD DOORGESPROKEN. WAT IK HEEL FIJN VOND IS DAT ZE GOED LUISTERDE EN MEEDENKEN VERVOLGENS EEN MEETAFSPRAAK GEMAAKT OOK WEDEROM EEN SUPER CORRECTE MEDEWERKER DIE ZIJN VAK VERSTAAT !! IK HEB IN DE REGIO UTRECHT AL EEN AANTAL BOEREN AAN HUIS GEHAD MAAR HIER BEN JE AAN HET JUISTE ADRES DAARNAAST IS DE PRIJS KWALITEIT VERHOUDNG IN ORDE EN VOOR AL MIJN BINNENZONWERING WAS IK MEER DAN 1400 EURO GOEDKOPER UIT DAN BIJ ANDERE WINKELS DE ROLGORDIJN SCHEELDE MEER DAN 40% MAAR DAT KOMT OMDAT ZIJ DIE ZELF MAAKTEN WAT HEEL FIJN WAS OMDAT DIE DEZELFDE WEEK NOG HINGEN. IK HAD MIJN TELEFOON IN DE WINKEL LATEN LIGGEN EN NOG DIEZELFDE AVOND WERD DEZE NOG GEBRACHT OMDAT IK GEEN VERVOER HAD BIJ DEZE NOGMAALS DANK VOOR DE GOEDE ZORGEN !! INMIDDELS HEB IK ALWEER EEN BESTELLING GEDAAN EN TEVENS IS MIJN ZOON VOOR ZIJN NIEUWBOUW WONING OOK GESLAAGD EN OOK SUPER TEVREDEN. IK RAAD ERPE VAN HARTE AAN EN EEN DIKKE 10 VOOR JULLIE TEAM.

Van A tot Z een prettige ervaring met Erpe Zonwering

Met dit bericht wil ik u informeren dat wij erg tevreden zijn over onze rolluiken. Het is mij tevens zelf gelukt om de handbediening/rolluikschakelaar te integreren en automatiseren met ons eigen domotica systeem SmartLife van Tuya. Ik heb de rolluiken in de app in een timer-tabel geprogrammeerd en kan ze daarmee ook handmatig aansturen.

Vakkundig en vriendelijk!

De monteurs doen hun werk professioneel en met een brede glimlach. Het resultaat ziet er goed uit, en alles precies volgens afspraak. Echt een aanrader.

Geweldige service

Naar tevredenheid snel en vakkundig geholpen . Echt dit is een aanrader.

Netjes op afgesproken tijd geleverd en gemonteerd

Prettig gesprek met de verkoper gehad die de verschillende opties uitlegde en ruime keus aan stoffen aanbood. Besteld en op de afgesproken datum en tijd keurig gemonteerd inclusief doorvoer voor de electriciteit.

Super service!

Een van onze rolgordijnen die we 8 jaar geleden kochten werkte niet goed meer, dat wil zeggen hij bleef niet opgetrokken, maar rolde vanzelf weer naar beneden. Ik dacht, neem de oude even mee voor de kleur en afmetingen, dan kan ik een nieuwe bestellen. Maar nee hoor, er waren nog onderdelen en binnen 5 minuten was er een nieuw mechaniek geplaatst, nog voor ik het heerlijke kopje koffie op had! Waar vind je tegenwoordig nog zulke service? Top Erpé, blijf zo doorgaan!