Kennis en vakmanschap kan ik niet beoordelen, is kwestie van vertrouwen.
Top ga zo door , zodra mijn ketel het begeeft neem ik direct contact op met u bedrijf.
Heb het idee dat alles vakkundig nagekeken wordt bij de jaarlijkse controle. Geef 8 dan dan er nog groei inzitten.
Keurig op tijd en nette vriendelijke monteur. Gaf ook snel en addekwaad antwoord op mijn vragen.
Tevreden
Nazorg en Garantie moet ik nog even afwachten, maar Chris en Ruud hebben perfect werk geleverd en waren bovendien zeer voorkomend. We zitten er weer warmpjes bij.
Helaas wel een kwartier later dan de afgesproken bloktijd.
Voortijdig bij j jaatlijks onderthoud aangegeven dat ook een radiotorkraan moest worden vervangen. Echter dat ging niet er moest een aparte afsspraak voor worden gemaakt. Niet efficient en ook niet goedkoop.
Wij hadden een storing aan de cv ketel waardoor er water lekte langs de inlaat. Na melding te hebben gemaakt is dit netjes de zelfde dag nog opgelost!
goede contacten en goede service
nooit is iets teveel.zelfde dag nog geholpen.nooit in de kou
het lijkt heel mooi dat jezelf de afspraak kunt inplannen, maar als heel veel data al twee of drie maanden vooruitkijkend volgepland zijn, dan valt het systeem toch tegen. een vriendelijke telefoniste kan dat beter. ze kan dan ook nog eens meer rekening houden met ritten van de monteurs. De monteur die bij ons was gaf aan dat hij op sommige dagen dwars door de regio rijdt.
Concreet correct duidelijk zakelijk waar je om vraagt krijg je
Goede website; prettig planningstool Monteurs vaak weinig communicatief/service gericht; ik heb geen idee wat ze allemaal doen Laten ruimte bij ketel erg rommelig achter na het onderhoud Te vaak storing kort ná reparatie Hopelijk helpt dit bij verbeteren
Op de 1e onderhoudsmonteur: niets aan te merken Nazorg en service na klacht: sterk het gevoel niet serieus genomen te worden. Geen enkele manier geboden klacht op te lossen. Alleen advies ketel te vervangen.
Zeer snelle reactie op het kapotgaan van de oude combiketel en het leveren van een nieuwe. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.