Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De monteur die wij van de week hadden is er een met veel kennis. Twee jaar geleden hebben wij bij jullie een nieuwe ketel gekocht van af het beging maakte de radiatoren herrie na veel vragen bij jullie en aan de monteur verleden jaar wist niemand er antwoord op maar de monteur van de week had het zo voor elkaar en nu zijn de kachels stil toppie bedankt monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vooral service geen grote dingen en dat was zoals je het kunt verwachten, niets mis mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer goede ervaring met monteur Joop. Erg klant- en vakgericht en kritisch op zijn eigen handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Petticoat in de omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In eerste instantie werd er gezegd dat de planning voor 1,5 week vol zat. Bij nader inzien kon er wel geschoven worden zodat de ketel toch nog binnen 48 uur geplaatst kon worden. Installatie werd naar volle tevredenheid keurig gedaan. Monteur was zeker vakbekwaam en werkte keurig en liet alles netjes opgeruimd en schoon achter. Dat kom je ook wel anders tegen. Dus een dikke voldoende voor de installatie mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Montage CV-ketel
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Komen afspraak na. Snelle reactie bij storing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betreft plaatsen van een nieuwe Nefit CV ketel en de eerste jaarlijkse controle/onderhoudsbeurt. Alles gebeurde conform de afspraken en op een correcte manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Montage CV-ketel
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed, snel en netjes geholpen. Nu alleen nog afwachten wat het me gaat kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor het weinige werk wat het onderhoud aan mijn nieuwe ketel hoefde te worden gedaan is €80 veel geld. Er zat een grote tijd tussen afspraak maken en langskomen. Svp een mail 1 week van te voren zou handig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

geweldig fijn bedrijf. Vriendelijke mensen. Heel erg deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het wordt ineens niet meer warm in de woonkamer. Jullie komen heel snel en constateren dat de ketel goed werkt en de convectoren stoffig zijn en 1 warmte verdeler was omgevallen . Das niet de oorzaak van de kou in huis. De oorzaak :" zal wel de thermostaat zijn". En verliet ons achterlatend in de kou........ Dat was jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ooit via uw bedrijf een energieprestatierapport laten maken, maar dat is nooit afgemeld bij de officiële ep-online van de overheid. Ik heb dit herhaaldelijk gereclameerd bij uw administratie maar zonder succes. Ons huis staat geregistreerd met een G, terwijl het rapport een C becijferde. Met klem verzoek ik u de afspraak na te komen en ons huis het energielabel te geven die het toekomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderhoud en service
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het personeel is vriendelijk, zonder te overdrijven. Er wordt gewoon lekker doorgewerkt. Ga vooral zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Montage CV-ketel
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Service/dienstverlening
  • Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Langedreef 3

4131NJ Vianen

034-7343463

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.