Gisteren storing CV ketel. Gebeld en binnen 3 uur gerepareerd :)
Vakkundige monteurs. Vriendelijk. Tot nu toe nog geen storingen gehad dus het onderhoud is goed.
Helaas ben ik niet tevreden over de Gasservice.Na jaren met enige regelmaat koud water onder de douche te krijgen en verkeerde adviezen is nu wel eindelijk, hoop ik, het euvel verholpen maar heeft mij vee, onnodig, geld gekost. ik zou het prettig vinden als iedereen die van jullie over mijn vloer komt mij een hand geeft en zich voorstelt, Ook vertellen verschillende collega's andere meningen over hetzelfde probleem. En doet men of het allemaal maar niet veel kost!!
Het gaat over de gemaakte afspraak voor onderhoud cv-ketel. Deze zou s'middags tussen 16.00 en 17.00 zijn.Om 13.45 werd ik gebeld of de monteur al zo kon komen ivm afgezegde afspraak(andere klant). Om 14.45 heb ik naar uw bedrijf gebeld dat er nog steeds niemand was geweest. Antwoord was oh er was een telefonische storing maar hij komt eraan. Uiteindelijk om 15.45 kwam de monteur, hij verontschuldigde zich en kon er ook niets aan doen zei hij. Volgende keer houd ik het bij de afgesproken tijd.
Bezoek van monteur voor onderhoud / servicebeurt, meneer was op tijd, heeft goede informatie en advies gegeven, en heeft zijn werkomgeving netjes achtergelaten
De onderhoudsmonteur was binnen de afgesproken tijd aanwezig. Hij was vriendelijk en beantwoordde mijn vragen en kwam over als vakman. De jaarlijkse onderhoudskosten vind ik wel langzamerhand erg prijzig worden en kan me goed voorstellen dat uw clienten hierop gaan bezuinigen. (bv. uitstel onderhoud)
Zelfs op eerste paasdag een topservice. Binnen 2 uur na melding de storing opgelost
MIS DE METING VAN HET RENDEMENT VAN DE KETEL EN HET STOFZUIGEN VAN DE VLOER NA HET RAGEN VAN DE KETEL.
Voor regulier onderhoud is de service goed. Maar ik merkte onlangs dat de flexibiliteit voor maken afspraak in geval van nood te wensen over laat. Het met de klant meedenken bij de telefonistes zat er niet in. De monteur maakte de ergernis die ontstond bij maken van de afspraak weer goed, maar anders hadden we zeker overwogen over te stappen naar een ander bedrijf. Ik beoordeel het contact en expertise van de monteur als goed, maar de communicatie met het bedrijf als onvoldoende.
Nog steeds tevreden.
Die is goed alleen de telfoon nist mag wel wat vriendelijker zijn als je belt om je afspraak te verzetten en hasr even verkeerd versttat eordt je af gesnaut dat vindvik niet fijn en netjes
Op zich niks aan te merken alleen hebben ze mijn nieuwe gas leiding niet gebeugeld maar dit wordt op gelost verder ben ik zeer tevreden met de Gasservice. Heb alleen liever niet meer dat de man die dit jaar op 9-3-2016 de onderhoud aan mijn ketel heeft gedaan nog eens bij mij over de vloer komt omdat hij er en niet fris uit ziet en naar mijn idee te weinig kennis heeft van cv ketels kwa onderhoud omdat hij aan ons vroeg voor het boekje van de ketel en een emmer vroeg voor de onderhoud terwijl hij zelf voor zo iets moet regelen.
betreft een lease-product van slechts 1 jaar oud, dus zal alles wel goed zijn gegaan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.