Prima
na service beurt problemen met 17 jaar oude daalderop ketel.Advies nieuwe ketel.Dag later geïnstalleerd.Ketel advies van medewerker gasservice.Keurig en snel geïnstalleerd .
Onderhoudstechnicus had na het onderhoud verzuimt de klokthermostaat (datum en tijd) opnieuw in te stellen.
Goede eerste indruk. Eerste inspectie omvatte: ontsteker, syphon,warmtewisselaar, prima!
We zijn zeer tevreden. Ik vond het onderhoud wel aan de prijzige kant.
Vriendelijke monteur die voor zover ik dat kan beoordelen prima werk leverde. Kwam ook precies op het afgesproken tijdstip.
Tevreden over de service. Handig om een Re minder te krijgen. De ene monteur is klantvriendelijke dan de ander. De monteur die deze keer kwam, was dat wel
Al jaren goede ervaringen. Ed is een visitekaartje voor uw bedrijf!
Snelle, efficiente en betrouwbare monteur
goed service van MIKE
Al jaren klant tot volle tevredenheid.
houden zich aan de afspraak.
Laatste service beurt was monteur niet klant vriendelijk.
een keurige monteur die snel en netjes werkte. En ook een goed advise gaf over de staat van de leidingen.
geen rapport ontvangen laatste onderhoud
monteur raadde niet aan ketel te vervangen, waarvoor waardering. Graag afmelden voor verder enquêtes in de toekomst. Vr. groet, H. Detmers
De monteur was zeer vriendelijk, heeft van alles uitgelegd en laten zien. Ik vond de uitleg hoe het allemaal werkt wel heel interessant. Ben heel tevreden over de service. De te vervangen onderdelen zijn helaas wat prijzig.
Tijdens het jaarlijks onderhoud direct al een onderdeel meenemen ter vervanging impliceert dat er serieus na de ketel is gekeken voordat men het onderhoud komt uitvoeren. Dit was ook zo voor een aantal pakkingen in de voorgaande jaren. In de periode daarvoor (jaren geleden dus) was dat eigenlijk niet zo. Is natuurlijk heel normaal dat er soms iets, al dan niet preventief, vervangen moet worden om zo weer voor een x-periode (hopelijk) de verwarming en warmwatervoorziening probleemloos te kunnen gebruiken.
N.a.v storingsmelding matige afhandeling van de klachten. We hebben meer dan 4 weken moeten wachten op een printplaat. Steeds zelf contact moeten zoeken naar status van storing. Verzoek om maken van ketel en jaarlijks onderhoud te combineren, scheelt jullie een extra autorit en ons extra vrij nemen; dit gebeurd niet. Monteurs begrijpen het ook niet en zowel bij storing als onderhoud, steeds andere mensen. Dus t.a.v verhelpen storing niet zo tevreden.
Goede en klantvriendelijke afspraken en uitvoering werkzaamheden.
Tevreden & vriendelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.