Ervaring met onderhoudsabonnement is tot nu toe goed, heb nog geen defecten/reparaties aan mijn CVketel gehad onder dit onderhoudsabonnement.
Monteur had verkeerde klantgegevens voor zich. Monteur heeft de werkplek niet achter gelaten zoals aangetroffen bij binnenkomst. Tevens het afvalwater uit de CV niet weggegooid.
Vorige week een storing in de geiser gehad, ik had nog niet gebeld of binnen 10 minuten stond de monteur al op de stoep. Geweldige man met service gevoel ! Zouden we er veel meer van in NL moeten hebben.
Tevreden
Altijd vriendelijke monteurs. Ik heb 2 ketels en betaal 2x het volle tarief. Dat vind ik niet redelijk omdat de monteur slechts 1x hoeft te komen (voorrijden). Een aangepast tarief voor de 2e ketel zou ik veel redelijker vinden. Zo geldt dat ook voor overige apparaten als ventilatiesystemen
Afspraak maken voor onderhoudsbeurt en het uitvoeren daarvan is professioneel. Naast het uitvoeren van de onderhoudsbeurt komen er altijd extra kosten voor vervanging van onderdelen die niet altijd te plaatsen zijn ?
smorgens gebeld voor onderhoudsafspraak en smiddags al een erg aardige monteur die duidelijk uitleg gaf op de stoep. Top!
Goede, betrouwbare en snelle service!
Onderhoud cv ketel wordt keurig en vakkundig uitgevoerd.
Afwisselende nivo van service monteurs...en soms een gevoel van in de maling genomen worden met dure onderdelen. Deze keer gelukig niet. Al 5 jaat is niet de brander naat behoren schoon gemaakt.. Deze kerr ook niet, (onderste deel)de flamkwaliteit niet gecontroleerd en destemin de co2..dus snel klaar Zal ik nog zeggen dat de telefoniste is wel een aardig persoon en de houding/gedraag van de laatste monteur correct is.
Zie eerdere mail omtrent restitutie van Vaillant.
Kennis vakmanschap kan ik niet beoordelen, nazorg en garantie zijn niet van toepassing, in het verleden goede ervaring
Goede service, prettige monteurs en afsprsken worden nagekomen.
Enthousiaste monteur die graag uitleg gaf. Was prima. Vind het wel jammer dat het onderhoudabbonnement ieder jaar duurder wordt. En in verhouding wel aan de hoge kant.
Na electriciteitsstoring had ik geen warmwater meer. Resetten hielp niet. Een telefoontje naar de gasservice en binnen 2 uur stond er iemand op de stoep die het probleem in enkele minuten oploste.
ervaring met Gasservice is goed
Ik ben opzicherg tevreden, maar ik zou het ook eens fijn vinden alls er van monteur wordt gewisseld. De monteur die lanskomt is verder prima, maar soms weet ik niet of hij iets adviseert zoals bijv. niet schoonmaken ventilatie systeem niet elk jaar of hij dit zegr omdat het die dag 30 graden was of omdat het echt niet nodig was. Een ander monteur heeft ook ander inzicht wat ook goed kan zijn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.