Geweldig, ook de meisjes achter de telefoon een 10 mag ook wel eens gezegd worden.
Bij onderhoud kwam monteur zonder afstel apparatuur en verzon smoes dat er een schroef kapot was. Bleek niet zo te zijn. 🤔 moest dus nog een andere komen.
vanaf eerste contact 5 jaar geleden erg professioneel. in advies, meedenken tijdens installatie, verloop garantie en aanpassing onderhoudscontact daarop, in 1 woord Top!
Vriendelijk en goede uitleg
T
Na wat misgelopen in onderhoud is ons probleem heel goed opgelost en de service accuuraat. Dank
De ketel kan er weer een jaar tegen, na een grondig jaarlijkse onderhoudsbeurt, die zeer goed met een advies heeft plaatsgevonden.
Bij de laatste servicebeurt gaf ik aan dat mijn CV een vreemde geluid maakte. Monteur kon niets vinden en liet het daarbij. Omdat het geluid verergerde heb ik opnieuw GS gebeld voor een 2e afspraak. Deze (meer gespecialiseerde) monteur wist het wel. “Kwestie van afstelling meneer” na 10mim. was het probleem opgelost. Waarom kon de 1e monteur het niet oplossen, vroeg ik. Dat zijn onderhoudsmonteurs, die zijn alleen voor onderhoud, werd mij verteld. Oké, helder! Maar nu mijn advies; vanuit mijn werk/vak ben ik bekend met 1e lijns en 2e lijns onderhoud. Maar zorg er dan voor dat de 1e lijns monteur automatisch een werkopdracht ( ticket) maakt voor 2e lijns. Hij had ook kunnen zeggen: “meneer ik kan het niet vinden, maar ik laat een 2e lijns monteur komen. U hoeft niets te doen, u wordt gebeld voor een afspraak. Klant moet ontzorgd worden. Nu heb ik initiatief moeten nemen omdat het mij niet lekker zat. Wat nu als ik niet had gebeld en met een CV was blijven zitten die niet goed was afgesteld en een vreemd geluid maakte? Liep ik evt. Gevaar? Kortom; zorg dat het proces tussen onderhoudsmonteurs ( 1e lijns) en servicemonteurs (2e lijns) beter loopt. Dat scheelt ergenis bij de klant. Tot slot, vraag ik me af waarom een onderhoudsmonteur, naast het schoonmaken, ook niet kan afstellen. Ik ben benieuwd of ik terugkoppeling krijg. Groet, Thierry
Een storing in het weekend op zondag en dan toch supersnelle service! Top!
Prima all-in service aanrader
zeer tevreden!
zie hiervoor: het profiel van een tevreden klant
vriendelijk en rond de afgesproken tijd. Ik ga er van uit dat zijn kennis en vakmanschap prima zijn
Ik heb gedurende ongeveer 12 jaar leiding gegeven aan een afdeling ,welkezich bezig hield met onderhoud en service, vervanging van cv apparaten en geisers. Later heb ik me bezig gehouden met bijscholing van onderhouds monteurs voor deze apparaten. Ik heb hierdoor vele goeie en slecht opgeleide monteurs zien passeren.
Ik werd op zondag snel terug gebeld na mijn melding van storing waarna de monteur binnen enkele minuten langs kwam. Ook mijn ervaring met het de planning is zeer positief. Toen ik op maandag vroeg belde was ze al op de hoogte en heeft snel een nieuwe installatie weten te plannen
Gewoon vertrouwd goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.