Filters

10

Niks mis mee!!!

Prima onderhoud, vriendelijk en duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede vakmensen, verstaan hun vak

Prima vakmensen, werken netjes en beantwoorden vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Proffesioneel

In Vianen kochten wij een prachtige boerderij. Mooi maar nog een hele stap te maken naar de maatstaven van vandaag. Gasservice heeft ons daar fantastisch bij geholpen. Goede adviezen, ook over duurzaamheid. Snel een offerte ontvangen met een concurrente tarief en daarna nette monteurs welke keurig werk hebben geleverd. Wij raden Glasservice dan ook van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aardige, deskundige monteur met goede adviezen!

Aardige, deskundige monteur met een goed advies!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Keurig en vriendelijk te woord gestaan. Helaas zonder resultaat ivm levering hybride warmtepomp.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

ook deze keer weer iemand met verstand van zaken, heel klantvriendelijk, duidelijke uitleg van de werkzaamheden en advies, betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
3

Eigenlijk 0 sterren!

Op zondagmorgen geen warm water: keteldruk weggevallen dus CV ketel heeft zichzelf uitgeschakeld. Gasservice Vianen gebeld: "spreek naam adres en storing in. Voor 21.00 uur gemeld, dezelfde zondag nog verholpen. Heb je na een uur niets gehoord, bel dan nogmaals". Gebeld om 10.30 uur - geen reactie. Om 12.00 uur opnieuw gebeld - weer geen reactie. Om 15.00 uur opnieuw gebeld - weer geen reactie. Om 17.00 uur weer gebeld- nog steds geen reactie; Om 19.00 uur weer gebeld- Gasservice laats nog steeds niets van zich horen. Om 20.30 voor de laatste keer gebeld en opnieuw geen reactie. Ketel niet hersteld dus. Heel fijun als je die dagen net gasten hebt. Volgende dag Gasservice gebeld: ze maakten excuses, zouden onderzoeken wat er aan de hand was geweest en dat laten weten. Ketel wel weer gerepareerd en op druk gebracht, maar geen woord over hoe en wat van de storing! Moet ik ze dan weer bellen? Nee hoor! Ik verleng mijn contract gewoon niet. Dat krijg je met zo'n slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima bedrijf

Nooit problemen gehad. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Netjes werkende monteur, op tijd. Zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
6

leek wel of de monteur dingen oversloeg

Deze monteur was wel heel snel alleen een pakking vervagen. Wat ik gewend ben dat er water wordt afgetapt en na meerdere dingen gekeken. Ik zeg niet dat de monteur slecht was, maar ik ben gewend dat er uitgebreider handelingen worden gedaan Ik weet niet of ik ja of nee moet zeggen geeft de voordeel van de twijfel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Vriendelijke monteur ,gaf ons goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
2

Behandeld, alsof een domme gans was

Nieuwe ketel. 1 jaar oud. Al een paar keer uitgevallen, omdat er te weinig druk was. Bij moeten vullen. Je kijkt niet goed naar de meter, was het antwoord. Na tien mi uten klaar

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Uiterst te vrede geen nare ervaringen mee Toppers zijn het ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi op tijd

Vriendelijk en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

goede service duidelijk uitleg prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Enorme nette man en snelle service

De persoon die langskwam was erg beleefd en heel erg netjes. Persoonlijk doet 100 euro voor een servicebeurt waar geen mankementen zijn wel pijn in mijn portomonee maar dat is helaas niet anders.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima servicebeurt

prima servicebeurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Ketel/ vloerverwarming

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Na storingmelding kwam er snel iemand en we kregen goed advies voor oplossing en binnen paar dagen kwam hij weer en was t opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedrijf

Prettige/vakkundige mensen Goede service

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, snel geregeld.

Goede service, vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Aardige jongen Levert prima werk Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima werkzaamheden verricht. Betaling niet ok

De werkzaamheden zijn als vanouds prima verricht. Meneer heeft uitgelegd wat hij gedaan heeft en waarom. Wel hebben we problemen met de betalingswijze. Voorheen kregen we na de pintransactie een papieren betalingsbewijs. Nu moest ik het maar opzoeken op internet. Dat vinden wij niet ok. Ik heb geen garantie voor vertrek van de reparateur dat de pintransactie juist is verwerkt. Daarom heb ik meneer gevraagd even een briefje te maken waarop het bedrag staat opgenomen met feit dat betaling is uitgevoerd met zijn handtekening. Na enige discussie dat ik het zelf zou kunnen opzoeken via internet door in te loggen, heeft hij toch aan mijn verzoek voldaan. Wij hopen derhalve dat u weer, zoals vanouds, een papieren betalingsbewijs wilt afgeven.

  • Aanbevelen? Ja
3

Geen fijne monteur

Van tevoren aangegeven dat ik een andere monteur dan vorig jaar wilde omdat hij onaardig en onbetrouwbaar overkwam. Tot mijn verbazing stond dezelfde monteur weer voor de deur. Ook deze keer was een slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
5

Nog even niet

Want mijn probleem, een lekkende cv-installatie, is na 4 bezoeken (helaas door 4 verschillende monteurs) nog niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Langedreef 3

4131NJ Vianen

034-7343463

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.