Goede service én betaalbaar

Gasservice heeft een hoog serviceniveau en denkt mee met mij als klant. Is goed telefonisch bereikbaar en heeft goede medewerkers. En ze onderscheiden zich door dit pakket ook betaalbaar te houden.

Monteurs doen hun best

Wij zijn niet tevreden over het lange wachten tot onze klacht verholpen is nu nog steeds niet en nu wachten op een nwe thermostaat dus zit je dan met een baby van 7 weken en s nachts ijskoud

Ongenoegen.

U hebt veel klanten aan de Wolvenakker te Houten. Het betreft twee seniorencomplexen waar veel (hoog)bejaarden wonen. Die lopen een groot risico als het om covid - 19 gaat. Daar dient u ernstig rekening mee te houden. De monteur die eergisteren bij mij het onderhoud uitvoerde weigerde desgevraagd een mondkapje te dragen wegens COPD. Zo'n monteur zou niet naar de Wolvenakker mogen worden gestuurd! Ik heb mijn ongenoegen telefonisch kenbaar gemaakt. Echter: een andere monteur droeg gisteren bij een andere bewoner ook geen mondkapje. Ik snap dat niet! Ik vind dat Gasservice ernstig tekort is geschoten. Volgend jaar komt zo'n monteur er bij mij niet meer in!

Kwaliteit moeilijk te beoordelen voor een leek!

Ben nu 25 jaar klant bij u! De jaarlijkse onderhoudsbeurt is wel erg duur geworden in die 25 jaar!

nette vriendelijke man

xxxx

Prettig contact met de monteur

Dikke tien

top

Heel goed

instelling Remeha

Mijn vrouw vroeg hem naar de Remeha te kijken omdat je soms 5 keer moet draaien om de juiste temperatuur te krijgen. Volgens de monteur was er niets aan de hand. Hij doet het nog steeds niet goed

Snel en efficient

helemaal top

Goed advies snelle levering perfecte installatie!

Vriendelijke mensen en goede adviezen

Prima tot zeer goed

Prima en snel afgehandeld.

Monteur was zeer snel ter plaatse. Dit was ook nodig omdat er sprake was van een potentieel gevaarlijke situatie vanwege het lekken van gas. Monteur heeft adequaat gereageerd. Het betrof een euvel dat de monteur nog niet eerder had meegemaakt. De afsluiting van de warmtewisselaar had klaarblijkelijk los gelaten waardoor het gas lekte. Enige reden die ik kan bedenken dat de monteur die in feb/maart is geweest voor het onderhoud die niet goed bevestigd heeft. Wellicht iets om te checken. Vandaar geen 5 sterren. Vr. gr. Ruud

Vakkundige installateurs

Twee airconditioners in 1 dag gemonteerd

Niet klantvriendelijk

Met twee personen jaarlijks onderhoud uitvoeren zonder uit te leggen waarom met twee personen, vind ik klant onvriendelijk.

Super!

Ik heb storing gehad op een zondag. Ik werd binnen twee minuten terug gebeld door uw medewerker. telefonisch hebben we de ketel kunnen opstarten. Later op de dag ging hij weer onderuit en binnen zeer korte tijd was uw medewerker ter plekke. Mijn complimenten voor deze man, fantastisch. Vriendelijk, beleefd en het probleem was snel gevonden en verholpen. Complimenten over jullie organisatie en hulde voor uw technische man. Daar moeten jullie zuinig op zijn. Blijf gezond allemaal!

Goed onderhoud

Nooit problemen gehad. Fijn dat de CV-ketel een jaarlijkse onderhoudsbeurt krijgt.

Goede snelle service, alles netjes achtergelaten.

Goede snelle service en alles netjes achter gelaten.

Vriendelijke monteur, weinig feeling met elektronica en gehaast

Betrof een storing aan een slimme thermostaat (WiFi). Monteur heeft zich keurig een kwartier van tevoren gemeld. Hij heeft niet gekeken of de bestaande thermostaat echt defect was. Meteen de nieuwe thermostaat uitgepakt en gekoppeld (?) aan de CV-ketel. Verbinding maken met het WiFi netwerk moest ik zelf doen. Kwam gehaast over (nog 2 storingen oplossen). Hij kon dus niet constateren of de thermostaat ook functioneerde (contact maken met de communicatie-eenheid van de CV-ketel). In de woonkamer bleek de thermostaat geen contact te kunnen maken. Op de werkkamer op de eerste verdieping lukte dat wel. Vraag is dan ook of de oude thermostaat echt defect was of dat het aan de WiFi-verbinding lag. Heb nog niet geprobeerd of de oude thermostaat toch werkt. Ondanks dit toch een positieve aanbeveling.

service is goed. je wordt ontzorgd

goede partij die klant serieus neemt en zaken oplost

goed en netjes

redelijk

Ze waren vrij snel klaar binnen 20 minuten. Ik weet nu niet of alles wel goed schoongemaakt is.

Deskundige schoonmaak en advies

We krijgen lang niet altijd dezelfde persoon over de vloer en dat is prima. Tijdens het wachten op het opstarten van het pinautomaat nog wat extra advies gekregen over wat te kiezen voor een nieuwe cv-ketel. Super fijn!

onverwacht mankement. ondanks drukte direct ingepland. erg aardige monteur. snel verholpen.

Is goed met Gasservice Vianen BV

Snel en Vriendelijk.