
n.v.t.
n.v.t.
Heb wat verkeerd info gekregen (dat alle stekkers eruit halen 's nachts niet uit zou maken: daarom gaf mijn Acer laptop aan dat batterij leeg was, dus stekkers mogen er niet allemaal uit itt wat door MaH adviseerde Eens kwam monteur langs maar kon niets doen voor mij, ik moest toch betalen voor niet verleende diensten Jammer, ontmoedigend. Ik wilde opzeggen maar het kwam er niet van (had net een nieuw jaar betaald) Nu hoop ik maar dat het hierna beter zal gaan! en dat dit bericht niet tegen mij gebruikt zal worden. Het begon goed maar door deze twee voorvallen ben ik niet meer heel enthousiast U drong aan dat ik dit in zou vullen. Eerst dacht ik: laat maar. Ik weet niet of u zo blij zult zijn met mijn reacctie
Over het algemeen goed en snel geholpen. Op sommige vragen kon geen antwoord worden gegeven (en daar zit ik nu nog mee), maar dat hangt ook sterk af van degene die bij jullie achter de telefoon zit. Sommige problemen zijn niet opgelost. En ik heb een aantal schijven op een USB-stick laten zetten, maar van 1 ding dat ik had meegegeven (een externe harde schijf die was vastgelopen) heb ik geen mails op een stik terug gehad.
Als ik bel voor een probleem kan wordt dit snel opgepakt. Kan het probleem niet gelijk verholpen worden dan wordt er naar een oplossing gezocht of geboden. Het onderhoud (scannen) van de computer op afstand gaat snel.
De maandelijkse check gaat goed. Maar vragen over windows10 konden niet worden beantwoord. En vorige week 7 feb. om 19.45 de helpdesk gebeld, kreeg de voicemail van Vincent. Heb de voicemail ingesproken maar ben niet teruggebeld. Service kan wel beter vind ik.
Onze ervaring met monteur aan huis is helaas niet goed. Dat is ook de reden dat we ons abonnement hebben opgezegd. Afspraken die niet nagekomen werden, altijd verborgen kosten, moeilijk bereikbaar, door de wisselende monteurs altijd een andere oplossing (tot zelfs elkaars werk afkraken aan toe) en als resultaat nog steeds geen fatsoenlijk werkend internet. Natuurlijk werd er ook wel goed werk geleverd zo nu en dan in het jaar dat we een abonnement hadden, maar helaas werd dit geheel overschaduwd door alle negatieve ervaringen. Wat ons betreft geen aanrader.
Kan alleen zeggen dat marco de beste is hij doet het prima
voor mij is mah ideaal, omdat ik er alleen niet uit kom, als er problemen zijn.
is de eerste reactie mislukt? 2x geholpen op afstand,ging prima,erg makkelijk
Vriendelijke en gerichte oplossingen voor de problemen met de software.
monteurs praten vaak heel snel
Eigenlijk niets aan toe te voegen. Gaat gewoon prettig.
prima
Bedankt voor jullie uitstekende dienstverlening. Hier heb je tenminste wat aan. Altijd snelle reactie en de problemen worden hier tenminste altijd opgelost en daar mag best een vergoeding voor tegenover staan. Bedankt mannen!
Ben zeer tevreden met de service van MaH. Niet goedkoop, wel goed. Bedankt voor deskundige hulp.
Mijn ervaring met Monteur aan Huis is ook de klant vriendelijkheid die best genoemd mag worden als je belt voor een probleem of als je door M A H zelf gebeld wordt. Mijn ervaring is ook dat de problemen altijd correct en opgelost worden.
Ik had dit volgens mij al gedaan. Ik heb slechts een maal contact gehad met de monteur. Dat was toen ik bijna opgelicht werd door "medewerkers van Microsoft"' De harde disk is toen verwisseld voor een nieuwe. Ik ben de naam kwijt van de monteur Ik meen dat hij Koot heette. Hij heeft het keurig gedaan.
zeer goed
Soms gebeurd er niets, en vermoed ik dat ze ergens aders mee bezig zijn. Verder gaat het goed
Geachte Henk Bathoorn, Allereerst, bedankt voor uw mooie beoordeling, dat doet ons goed. Bij drukkere periodes kan het voorkomen dat de collega's meerdere sessies tegelijk hebben. Daarnaast kan het soms voorkomen dat er een bepaalde scan uitgevoerd moet worden. Tijdens het scannen zal de collega andere klanten helpen. Uiteraard word uw probleem wel opgelost, maar duurt het soms wat langer. Hopende u bij deze voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Het laatste contact loste het probleem niet op maar bleek wel deskundig. En het zette me op het spoor naar de oplossing die er wel was.
Prima service, aardige deskundige mensen. Voor mij als computeranalfabeet een geweldige hulp.
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.