
Computer was erg traag. Bleek mijn harde schijf kapot te zijn. Dezelfde dag kwam monteuraanhuis nog langs om het te repareren. Erg vriendelijke mensen en perfect geholpen!
Eerste keer gebruik gemaakt van "Monteur aan Huis". Erg goed bevallen en zeker voor een herhaling vatbaar!
Wat een ballentent
Monteur aan Huis voor de Rechtbank gedaagd Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. In maart 2017 heb ik dit bedrijf gebeld omdat ik een probleem had met mijn e-mailinstelling en ik wilde mijn Windows 7 upgraden naar Windows 10. Een monteur is langs geweest en heeft 607 euro in rekening gebracht voor ca. 1,5 uur computerwerk. Vanwege mijn beperkingen (o.a. autisme) en gevorderde leeftijd, sta ik helaas niet zo sterk in mijn schoenen. Wel heb ik een paar uur later telefonisch geprotesteerd tegen de torenhoge rekening, maar volgens Monteur aan Huis was er niets mis met de rekening van hun monteur. Ik heb vervolgens mijn jongere broer ingeschakeld, als een soort advocaat. Hij heeft veel juridische kennis. Wat volgde was een maanden lange strijd, waarbij dit bedrijf steeds met allerlei smoezen kwam voor al die kostenposten op de factuur. De smoezen in al die maanden waren ook tegenstrijdig met elkaar. De strijd eindigde in december 2017 bij de Rechtbank Midden-Nederland en tegenover de rechter had dit bedrijf heel wat minder praatjes. Toen gaf dit bedrijf toe dat er fouten op de factuur stonden. Ik heb door tussenkomst van de rechter uiteindelijk 412 euro van dit bedrijf teruggekregen. Monteur aan Huis werkt niet met een uurtarief en daar zit ‘m volgens mij de truc in: voor één en dezelfde handeling / dienst hebben ze bij mij vierdubbele kosten gerekend. De Windows 7 naar 10 upgrade alleen al was bij mij 480 euro ! En bovendien hebben ze aan mij – heel slim – antivirussoftware verkocht die ik achteraf gezien helemaal niet nodig had. Volgens een deskundige was mijn computer al goed beveiligd. Eén ding is zeker: dit bedrijf komt er bij mij NOOIT meer in !
Beste heer van Sluiszen, Het verhaal wat u hier neer zet klopt niet helemaal. Wij hebben van begin af aan aangegeven dat er een fout was gemaakt bij de factuur waarvoor we u ook gelijk wilde compenseren. U nam daar helaas geen genoegen mee. Daarna hebben wij nog meerdere malen geprobeerd om het gesprek aan te gaan maar alle pogingen werden genegeerd. Bij 1 van de pogingen zou u zelfs een hogere vergoeding hebben gehad dan dat u uiteindelijk gekregen heeft. Dit verhaal bleef ook hetzelfde bij de rechter. Andere praatjes hadden we zeker niet. Zelfs in de rechtzaal probeerde we nog tot een overeenstemming te komen. Met aandringen van de rechter is dat uiteindelijk ook gebeurd. U zet ons nu wel in een heel kwaad daglicht terwijl u hetzelfde resultaat had kunnen krijgen als u met ons in bemiddeling was gegaan.
Heel geduldig, neemt de tijd, stelt je op je gemak, Zeer prettig en hartelijk, en dekundig
Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen.
Zonder meer prima. Mankement snel verholpen. Deskundig advies. Ook een hoop hinderlijke rommel verwijderd. Aardige man. Formuleert goed in begrijpelijke taal.
De afspraak kon op kort termijn worden gemaakt. Het probleem en de mogelijke oplossingen werden besproken. Binnen een uurtje waren allemaal opgelost. Dank David, volgende keer bellen we je weer.
Ik zelf hoor slecht en soms spreken monteurs niet goed in de microfoon waardoor deze voor mij slecht te horen is.
geweldig zo ik geholpen wordt
Monteur aan Huis: Nooit aan beginnen! Pas op, zeer klantonvriendelijke bejegening bij verlenging Bullguard. Mijn BullGuard loopt nog tot 20-1- 2018. Rond 20 september 2017 werd ik door een medewerker van BullGuard gebeld of ik dit wilde verlengen. Nou dit wilde ik wel. Ervan uitgaande dat de verlenging ingaat op 20-1-2018 en dat ik dan ook pas voor de verlenging betaal. Nou dat werkt anders. Ik kreeg gelijk de factuur. Ik belde naar MAH en werd schofferend toegesproken door 1 van de medewerkers. Vervolgens had ik er helemaal geen zin meer in en wilde van de hele verlenging en contact met dit bedrijf af. Ik heb geprobeerd mij te beroepen op het herroepingsrecht van 2 weken, dat normaal geldt bij 'kopen op afstand'. Volgens Monteur aan Huis kan dat niet want de licentie zou al geactiveerd zijn op mijn computer. (Dit zonder mijn toestemming!!). Dit kunnen zij zo doen omdat het blijkbaar in hun Algemene Voorwaarden staat. Inmiddels heb ik bereikt dat ik de factuur pas in januari betaal. Helaas zit ik hiermee nog wel aan dit klantonvriendelijke bedrijf vast. Ik ga wel mijn vaste onderhoudscontract bij hen zo spoedig mogelijk opzeggen.
Erg jammer dat u onze service als onplezierig heeft ervaren. In principe waarschuwen wij de klant altijd wanneer de BullGuard anti-virus afloopt binnen een half jaar. Dat komt omdat sommige klanten soms voor een langere tijd geen contact met ons opnemen. Het mooie van BullGuard anti-virus is dat de klant eigenlijk dagen koopt. Mocht de klant nog dagen over hebben, dan worden de nieuwe dagen er gewoon bij op geteld. In uw geval is er waarschijnlijk miscommunicatie geweest over het bovenstaande waarvoor ons excuus. We hebben toen ook afgesproken dat u de factuur pas in januari hoefde te betalen. Zo heeft u gekregen waar u om vroeg. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben dan staan wij altijd klaar om u weer van dienst te zijn!
Altijd deskundige en vriendelijke hulp.
Ik heb geen Problemen Monteur Aan Huis tevreden Klant . Zeker Goeden aanrader goede Services en Kwaliteit.
Goed
Monteur David Kraaijenbrink heeft mijn computerprobleem boven verwachting goed en op zeer prettige wijze verholpen.
De Monteur was op tijd in overleg met hem heb ik besloten om de harde schijf op mijn laptop te vervangen,ik hoop dat de nieuwe schijf het de komende jaren nog heel goed doet op mijn laptop.
Nieuwe PC geleverd en geprogrammeerd. per PIN betaald. Service daarna heel goed Digitale factuur omschrijving volledig en goed
prima
Een hoop geld kwijt en nog steeds hetzelfde probleem wat voor een technicus niet moeilijk is. Nooit meer met dit bedrijf
Kundige monteur, prettig in omgang. Ook zeer plezierig dat er onderdelen zijn meegenomen, waardoor alles in één bezoek kan worden afgehandeld.
Bullguard Antivirus laten verlengen.Prima communicatie wederom,de vriendelijkheid en zeker de deskundigheid waarmee je geholpen wordt dat alleen al is een verademing.Kortom ben zeer tevreden over jullie allemaal!
Perfect, deskundig geholpen
Prima werk geleverd.
Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort lege boxen, omdat de bovengewaardeerde items genoeg zeggen. Nou vooruit, in één woord: goed.
we kunnen weer lekker genieten van een goed ingestelde computer
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.