Goede kwaliteit werk afgeleverd

UITSTEKEND!!!

Helaas begon mijn vorige desktop kuren te vertonen. Per toeval Monteur aan huis via het internet gevonden. De diagnose was voor mij negatief. Vervolgens via Monteur aan Huis een nieuwe desktop gekocht. Perfecte Service en een Uitstekende Vakman die hem installeerde. Alle lof.

Elke keer dat ik geholpen ben met medewerker op afstand Ben ik zeer tevreden en keurig behandeled compliment

Super vriendelijk en duidelijk

Toppie

Ik word uitstekend geholpen.

Zeker door sommigen word ik goed en adequaat geholpen, met name door Victor.

Snelle deskundige hulp

Een afspraak maken was geen enkel probleem. Mijn computer deed het niet meer, maar na een anderhalf uurtje stond ik weer buiten en was hij gerepareerd! Top bedrijf.

Duidelijke uitleg.

Het contact betrof de Uitleg van de ontvangen mail inzake de nieuwe manier van hulp op afstand. Duidelijk aangegeven dat een directe download niet noodzakelijk is en dit ook kan bij een echt probleem.. De medewerker kan dan op dat moment zorgen voor de juiste download tot hulp op afstand. Was voor mij duidelijk, geen urgentie.

Eindelijk direct informatie

Heb vele bedrijven gebeld echter was de info niet goed genoeg. Met 1 telefoontje was eindelijk werk gemaakt van mijn probleem. Eindelijk een bedrijf die duidelijk advies geeft!!!! Medewerker was echt professioneel en zeer klantvriendelijk.

Zeer professioneel geholpen

Zeer goed geholpen

Onmisbaar

Geeft me rust als ik vragen heb,kan altijd terecht bij monteur aan huis.

snel en accuraat geholpen

ik verbaas mij als digibeet dat alles zo goed op afstand geregeld kan worden. Complimenten

Goed geholpen.

Deskundig snel en goed geholpen.

Na beëindiging van abonnement toch tweemaal geld via incasso afgetrokken.

In 2019 heb ik mijn abonnement bij destijds Guidion opgezegd. Dat was inmiddels overgenomen door Computerbuddies/Monteur aan huis. Bij Guidion overigens jarenlang fijne service gehad. Toch werd eind 2019 gewoon 120 euro afgetrokken via een automatische incasso. na veel bel- en mailverkeer is het geld toen teruggestort. Nu, in september 2020, hebben ze doodleuke weer 120 euro voor een jaarabonnement afgetrokken. Ik heb dat uiteraard gestorneerd, maar blijkbaar hebben deze IT-specialisten hun eigen CRM-abonnementendatabase niet op orde.

heel goed

snel en vakkundig opgelost

Meteen bij binnenkomst kwam Wouter heel goed over, vrolijke, vriendelijke jonge heer/man. Deskundig en weet ook duidelijk en goed uit te leggen wat beter voor mij is. Ondanks dat hij heel hard aan het werk was, was hij ook geïnteresseerd in andere dingen. Ook erg behulpzaam. Ik ben ontzettend tevreden dat Wouter bij ons kwam voor computerhulp. Ook ben ik erg tevreden met mijn nieuwe desktop. Ik wens Wouter heel veel succes en dat hij nog heel veel plezier in zijn werk mag hebben en gezond mag blijven.

Snel en perfect geholpen.

Prettige behandeling en woord en begeleiding.

Geweldig geholpen door Harm van HP , We zijn erachter dat er iets enstigs aan de hand is dankzij hem

Heden is Harm van HP in mijn PC gekropen en zijn onze vermoedens waarheid geworden , dankzij zijn professionaliteit en expertise , tevens ook de bevestiging van onze vermoedens die blijken te kloppen . De ernst is van dien aard , dat er over wordt gegaan tot het doen van aangifte . Niet alleen bovenstaande is van belang , maar ook de hartelijkheid en vriendelijkheid , geen wachttijd en snel geholpen , waarvan ik U op de hoogte zal houden . Met vriendelijke groet , Daisy Martelhoff

Echt alles klopte

Voor het eerst gebruik gemaakt van dit bedrijf. En vanaf het begin was het prima: een vlotte afspraak, op tijd komen. Maar vooral: een monteur waar vakmanschap en passie vanaf straalden. Het probleem was dan ook in een oogwenk opgelost, en bovendien ben ik zelf weer een stuk wijzer geworden dankzij deze (jonge)man.

Zeer goed en snel geholpen!

Probleem werd snel ontdekt en adequaat aangepakt.

zeer vriendelijke behulpzame mannen!

Ik ben heel tevreden en zal jullie graag weer inschakelen en/of aanbevelen.

geweldige service

hebben alle tijd genomen om mijn pc weer aan de gang te krijgen, wat prima gelukt is

Vriendelijk geholpen door Victor, goede uitleg gegeven.

Allereerst vriendelijk geholpen door Mika aan de telefoon en daarna op de locatie zelf in Amersfoort vriendelijk en met goede duidelijke uitleg geholpen en geadviseerd door Victor.

Eerlijk en professioneel contact.

Heel fijn contact gehad over een trage pc. De medewerker die mij hielp was snel, eerlijk en professioneel.

Prima te woord gestaan en geholpen.

Ik ben prima geholpen.

netjes te woord gestaan dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken

ik maakte me zorgen over de web browser, na het uitgelegd te hebben werd ik netjes te woord gestaan door een van de medewerkers dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken.